MTM_ Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Някой виждал ли е това чудо монтирано и да ли си заслужава (някой друг такъв кит) или е по добре нещо от рода направи си сам?(за 1,8т става въпрос Авант)http://www.proparts.bg/product/1908/sportna-izpuskatelna-generatsia-za-audi-a4-b5-1-9tdi-1-8t.htmlИска ми се нещо да пипна изпускателната с-ма,но не да стане нещо да ме чуват от три преки.Да се получи плътен и приятен звук,да придава малко по спортно звучене ,не дразнещо и да ти надува главата.Как ще бъде най добре да махна всичко и само една права тръба и с едно крайно или катализатор,средно и крайно гърне и на колко фи е най добре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Не се занимавай с глупости колега.Ако искаш бързо,красиво и лесно за не много пари ... потърси си от S4 B5 генерация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MTM_ Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!От S4 не е лоша идея, а има ли значение да ли седан или авант,преди или след фейс S4?Ще бъде ли проблем ако оставя катализатора и след него всичко сменя назад или да махна и катализатора ?Горе долу по колко вървят ?До колкото знам тя с ф63 и ще се налагат ли някакви промени или свалям моята и слагам другата? Редактирано 22 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 quattro / предно има разлика, преди след фейс не, за седан и авант мисля че също няма разлика ако бъркам да ме попраеи някой. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 И на мен ми е интересно, защото искам да си сложа двуцевка отзад, но да стои хубаво, а не като подарено, интересува ме само смяната на последното гърне от изпускателната с-ма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Като ще сменяш само крайното гърне какво по-точно те интересува по генерацията? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MTM_ Публикувано 22 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 (Редактирано) quattro / предно има разлика, преди след фейс не, за седан и авант мисля че също няма разлика ако бъркам да ме попраеи някой.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Ясно няма да стане без преправяне .А ако се сменят както колегата е решил само крайното или и двете гърнета ще има ли резултат,защото тръбите ще си останат ф55 ,а гърнетата стават ф63 ,и дали ще си заслужава цялата работа ? Редактирано 22 Януари 2014 от MTM_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 По принцип до колкото знам генерация от С4 и РС 4 стават болт он на А4. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MTM_ Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!до колкото разбрах става но А4 трябва да е куатро,а моята не е Редактирано 23 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Като ще сменяш само крайното гърне какво по-точно те интересува по генерацията?Sent from my Nexus 4 using TapatalkДали става Plug and Play? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Нищо не е болт он! S4 и RS4 Б5 са с V образни двигатели, като съответно излизат по 2 тръби които се събират в 1 малко преди средното гърне. Общото с 4 цилиндровите мотори е от средното гърне до края, но с различен диаметър на тръбите. С преправяне става, не е нищо сложно. Редактирано 23 Януари 2014 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MTM_ Публикувано 23 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!А колега имаш ли представа да ли говорим за средното и назад гърне да ли е доста по тежка от сток на 1,8т.Ако се смени само крайното ще променили звученето ? Редактирано 24 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Съжалявам че ползвам темата но и аз да попитам...Ако на ADR-a се сложи генерация от 1.8Т, дали ще се премахне звукът на пърдяща котка в тенджера ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 24 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2014 А колега имаш ли представа да ли говорим за средното и назад гърне да ли е доста по тежка от сток на 1,8т.Ако се смени само крайното ще променили звученето ?По тежка е, но с малко, колко точно незнам. Може би ще има и минимална промяна в звука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slubo1 Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 :dance: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Str.AhiL Публикувано 25 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2014 :dance: Невероятно !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MTM_ Публикувано 26 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 :dance: Колега почти съм сигурен,че съм те виждал по Студентски град и доста добър звук вадиш.Ако не се лъжа около клуб 35 я мяркам колата да седи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slubo1 Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Аз по принцип колега съм от Бургас,може да е бил предишния собственик той е от Пловдив за звука на генерацията добър е ама се чува са от допълнителните 2 но занапред ще има подобрения да стане както трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vectron Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Скоро ще продавам моята оригинална генерация от S4 B5. Не знам как ще се отрази на звука на 1.8Т, но мисля че трябва да е благоприятно с оглед, че е с по-голям диаметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Стоковата генерация на S4 B5 е чудесен ъпгрейд за А4 Б5 до 350коня. Тиха и приятна като звук, а е доста отпушена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 31 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2014 Аз съм със следната конфигурация: турбо К03-073, резонатор след турбината, средно гърне от 2.6 и задно от S4. Всичко е на 63 мм и мога да кажа, че до 30% отворен дросел всичко е спокойно, но след това си става голямо бучене. Всичко идва от задното гърне, което е доста отпушено. Преди бях със задно от 2.6 и беше много по-тихо. Иначе няма много голяма разлика във вървежа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 19 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2020 На 25.01.2014 г. at 19:23, slubo1 написа: каква е тая генерация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване