Jump to content

A4 B5 генерация


MTM_

Recommended Posts

Някой виждал ли е това чудо монтирано и да ли си заслужава (някой друг такъв кит) или е по добре нещо от рода направи си сам?(за 1,8т става въпрос Авант)

http://www.proparts.bg/product/1908/sportna-izpuskatelna-generatsia-za-audi-a4-b5-1-9tdi-1-8t.html

Иска ми се нещо да пипна изпускателната с-ма,но не да стане нещо да ме чуват от три преки.Да се получи плътен и приятен звук,да придава малко по спортно звучене ,не дразнещо и да ти надува главата.Как ще бъде най добре да махна всичко и само една права тръба и с едно крайно или катализатор,средно и крайно гърне и на колко фи е най добре ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости колега.

Ако искаш бързо,красиво и лесно за не много пари ... потърси си от S4 B5 генерация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

От S4 не е лоша идея, а има ли значение да ли седан или авант,преди или след фейс S4?

Ще бъде ли проблем ако оставя катализатора и след него всичко сменя назад или да махна и катализатора ?

Горе долу по колко вървят ?

До колкото знам тя с ф63 и ще се налагат ли някакви промени или свалям моята и слагам другата?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro / предно има разлика, преди след фейс не, за седан и авант мисля че също няма разлика ако бъркам да ме попраеи някой.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е интересно, защото искам да си сложа двуцевка отзад, но да стои хубаво, а не като подарено, интересува ме само смяната на последното гърне от изпускателната с-ма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще сменяш само крайното гърне какво по-точно те интересува по генерацията?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

quattro / предно има разлика, преди след фейс не, за седан и авант мисля че също няма разлика ако бъркам да ме попраеи някой.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

 

Ясно няма да  стане без преправяне .А ако се сменят както колегата е решил само крайното или и двете гърнета ще има ли резултат,защото тръбите ще си останат ф55 ,а гърнетата стават ф63 ,и дали ще си заслужава цялата работа ?

Редактирано от MTM_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

до колкото разбрах става но А4 трябва да е куатро,а моята не е

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ще сменяш само крайното гърне какво по-точно те интересува по генерацията?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Дали става Plug and Play?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не е болт он! S4 и RS4 Б5 са с V образни двигатели, като съответно излизат по 2 тръби които се събират в 1 малко преди средното гърне. Общото с 4 цилиндровите мотори е от средното гърне до края, но с различен диаметър на тръбите. С преправяне става, не е нищо сложно.

Редактирано от gemballa.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

А колега имаш ли представа да ли говорим за средното и назад гърне да ли е доста по тежка от сток на 1,8т.Ако се смени само крайното ще променили звученето ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че ползвам темата но и аз да попитам...
Ако на ADR-a се сложи генерация от 1.8Т, дали ще се премахне звукът на пърдяща котка в тенджера ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колега имаш ли представа да ли говорим за средното и назад гърне да ли е доста по тежка от сток на 1,8т.Ако се смени само крайното ще променили звученето ?

По тежка е, но с малко, колко точно незнам.  Може би ще има и минимална промяна в звука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:dance: :dance: :dance:

Колега почти съм сигурен,че съм те виждал по Студентски град и доста добър звук вадиш.Ако не се лъжа около клуб 35 я мяркам колата да седи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз по принцип колега съм от Бургас,може да е бил предишния собственик той е от Пловдив за звука на генерацията добър е ама се чува са от допълнителните 2 но занапред ще има подобрения да стане както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще продавам моята оригинална генерация от S4 B5. Не знам как ще се отрази на звука на 1.8Т, но мисля че трябва да е благоприятно с оглед, че е с по-голям диаметър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоковата генерация на S4 B5 е чудесен ъпгрейд за А4 Б5 до 350коня. Тиха и приятна като звук, а е доста отпушена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със следната конфигурация: турбо К03-073, резонатор след турбината, средно гърне от 2.6 и задно от S4. Всичко е на 63 мм и мога да кажа, че до 30% отворен дросел всичко е спокойно, но след това си става голямо бучене. Всичко идва от задното гърне, което е доста отпушено. Преди бях със задно от 2.6 и беше много по-тихо. Иначе няма много голяма разлика във вървежа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...