Jump to content

Какво масло да сложа на AUDI A6 3.0 TDI Quattro (4F,C6)


Стойчо

Recommended Posts

  • Отговори 233
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Както каза колегата по-горе,маслото трябва да отговаря на спецификацията VW 504 00/507 00

.Аз вчера сложих Castrol Edge 5w30 и съм доволен от работата на мотора с него за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм карал с Mobil SUPER 3000 XE. Подходящо ли е? Специално препоръчано за леки и лекотоварни автомобили на Mercedes-Benz, както и BMW и Volkswagen. API SМ/CF, ACEA:C3, A3/B3, A3/B4, одобрения на MB 229.31/229.51, VW 502.00/505.00/505.01, FORD WSS M2C 917-A, BMW Longlife-04.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза колегата по-горе,маслото трябва да отговаря на спецификацията VW 504 00/507 00

.Аз вчера сложих Castrol Edge 5w30 и съм доволен от работата на мотора с него за сега.

 

между другото и моята като наблюдавам работи по добре с кастрол, от колкото с тези масла VW 504 по спецификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ,,Лонглайф" та ,,Лонглайф"------,,КАСТРОЛ" Е НАЙ-МЕНТОСВАНОТО, НАЙ-КРЪЩАВАНОТО МОТОРНО МАСЛО НА ПАЗАРА ЗА АВТОМОБИЛНИ КОНСУМАТИВИ В БЪЛГАРИЯ! При нас е пълно с ментета на ,,Кастрол".....Най-имитираното масло е това.......Пу......

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Безспорно е така,но това далеч не означава,че не е едно от най-добрите масла на пазара.Вече,кой от къде ще купува и на какво ще попадне е друга тема.Аз си го купих от Франция и за напред,ще го купувам от там,но ако нямах тази възможност,щях да се доверя на някой от най-големите вносители за България.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм с колегата... на предишната ми кола (сеат леон АРЛ) с масло кастрол от тукашните вносители за 10 000 км съм доливал 2  литра без да тече от никъде и без да пуши през ауспуха.... С масло от австрия за 12 000 км не съм долял нито капка...

Човека ,който ни води обученията в сервиза(един швед с трудно за изговаряне име) казва ,че повечето боклуци в маслото в България се изпаряват и затова нивото му намалява....а да не говорим за останалите 3 функции на маслата в агрегатите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кастрол / от продавания на българския пазар /, може да се купува / лично мнение, за себе си така считам /, само ако е брандирано с марката и логото на фирма-производител на автомобили....Демек, ако по предписание е от консумативите за първоначално вграждане....

Кастрол, иначе от магазин аз няма да купя....То не са ,,разновидности"  туби от по 4 литра или 5 литра и т.н.....

много се мами с кастрол-а

С Мотул също е горе-долу пак така...но в малко по-ниска степен...

 

Затуй, ако сте с аудюха, за по-сигурно - масло от ,,Юнитрейд" или от ,,Порше София-Запад" ...Иначе е на чиста проба риск....

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

А някой може ли да каже каква е разликата между:

Castrol EDGE Professional 5W-30 Longlife3 Motoroil 5W30 VW 504 00 - 507 00

и

Castrol EDGE FST 5W-30 MB 229.51 DPF Motor?l 5W30 BMW LL-04 VW

Благодаря!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Безспорно е така,но това далеч не означава,че не е едно от най-добрите масла на пазара.

Извинявай, че ще те разочаровам, но означава точно това - нито е едно от най-добрите, нито някога ще бъде :) Но по маркетинг са отличници - да. И това ще ти го каже всеки технолог по масла. Има много по-добри масла от техните. Да не говорим, че Кастрол в Англия е една формула, в САЩ - съвсем различна, в Германия - трета, в Източна Европа - четвърта и т.н. Има много по-добри масла от техните, базирани на истински синтетични бази /РАО & естери/. Кастрол използва предимно група 3 (НС = хидрокрек), която преди години след скандално спечеленото им дело с Exxon Mobil получиха правото да наричат "синтетика", защото била подобна по структура. Като качества разбира се - няма нищо общо.

 

Единственият Кастрол, който можеш да си сипеш и да спиш спокойно е този, който ти лично ще си купиш от Германия, явно надписан като "100% Synthetic", и тогава той наистина ще бъде такъв - там има специален закон за целта, за разлика от останалите държави, който дефинира какво е синтетично масло по правилния начин. Ако няма такава възможност, по-добре си го купи от Българския официален вносител, вместо от мистични търговци, които твърде вероятно ще го вкарат от Азия, а там формулата вече е коренно различна и е съобразена със спецификите на техните горива. Ей такива работи :)

 

Дълга тема се получава... пиша ти го това само, за да знаеш, че си в зверска заблуда, ако си мислиш, че караш с нещо специално, не за друго. Но пък маркетинговия отдел на Кастрол си е свършил добре работата - това и трябва да си мислят хората. 

 

Просто за справка - дори БМВ им терминира договора за масла и избраха Шел от Януари 2015-та, защото продуктите им са много по-качествени (потърси Pure Plus GTL). Въпреки, че пак е хидрокрек с минерална база, е на светлинни години от базите на Кастрол. 

 

Потърси си РАО или естерно масло, ако искаш наистина нещо добро. 

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и за него. PurePlus GTL си е тяхна технология, базовите масла по която се произвеждат в Катар, но дават и на много други производители. Pennzoil Ultra Platinum също ползват PurePlus. Но това е само един от вариантите за значително по-читаво масло от прословутия Кастрол. Има сигурно още десетки производители (не съм ги броил) произвеждащи доста по-качествени лубриканти от BP, но не са толкова известни, защото парите им отиват за добри суровини, а не за маркетинг и реклама. 

Кастрол е масово масло, за масовия потребител, който не разбира от масла, нито обръща внимание на това, което си сипва в мотора. Тези потребители се печелят лесно с маркетинг и реклама. Взискателните хора карат със съвсем различни неща:

- Red Line

- Amsoil

- Xenum

- Royal Purple

- Torсo

- Motul 300V (само за рейсинг машини)

- Pennzoil, и това са само някои от много по-истинските масла. Единственият им минус е, че не са по 95 лв / 5 литра. 

 

P. S. Ето малко инфо по темата за PurePlus. Тези бази вече вадят производителност като РАО.

Редактирано от =Alex=
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, де, има ли категоричен и еднозначен отговор кое е по-по-най?

Ако да, нека го разберем.

Ако не, значи всички са един дол дренки и си даваме парите само за собствено успокоение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докторе, все едно ли е да боднеш на някой пациент имплант и да му пилиш зъбите за мостче?

Горе-доло същото е с маслата. На Алекс можеш да се довериш. Аз навремето от него се ориентирах за химията на Максолен и трета година нямам драма с какво да си поддържам кожата и алкантарата например.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно бе колега :) Решението е едно - оригинално масло с щампите на Ауди - гаранция за качество, независимо какво ще ти кажат форумните търгаши и продавачите на приста...кастрол от Симеон :)

:hilezh: Страшна глупост написа, честно. С това се успокоявай, те на такива разчитат, за да може да ти продават най-скъпия обикновен Кастрол на света, ама с етикетче на Алди... 

Само да остане време ще ви разкажа защо БМВ М дивизията препоръчваше 10W-60 за колите си (на твоите любимци - Кастрол), а в САЩ ги караха масово даже яко моднати с истинска, естерна синтетика 5W-30 и даваха много по-добри резултати. Даже Dinan бяха питали официално БМВ и от там им отговориха, че могат да тестват само с Кастрол, а от гамата им само този мултигрейд издържал при М-ките, друга причина няма. Пълен смЕх... 

 

Т'ва, маркетинга е страшно нещо... Сложи си един път само Amsoil EURO Series 5W-30 (PAO/група 4 синтетика) или Red Line EURO Series 5W-30 (polyolester/група 5 синтетика) и няма да се сетиш повече за оригиналното шишенце на Ауди с минералния им хидрокрек от група 3 вътре, дето Кастрол наричат пълна синтетика - дизелът ще заработи като бензинов мотор, батя ...  :verweis:

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок да попитам,някой карал ли или кара с това масло http://www.opieoils.co.uk/p-975-fuchs-titan-gt1-longlife-iii-5w-30-premium-synthetic-meeting-vw50400-vw50700.aspx .Аз досега карах с Кастрол 50700 и сменям по-принцип на 10х.км сега мисля да пробвам Фукса.

Редактирано от Auto_Tex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч съм от мисълта, че може еднозначно да се каже "това и това са най-добрите и купувайте тях", но пък не можем да си носим подвижни лаборатории, нали...

chicken-egg проблем е :-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви резултати от моя четирицилиндров миксер бе колега :) Взимам го от германия с етикетите W30 въпреки, че ми дават да слагам W40 и работи перфектно двигателя. Важно е да не съсипеш колата и да го сменяш на време. Иначе и масло от формула едно да налееш разпада си е разпад :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...