Jump to content

ADR - пали и гасне. Не е Имобилайзер


benzinovfen

Recommended Posts

Та това е проблемът. Паля си я и започвам да чистя стъклата от лед и след 10-15 сек гасне... Това го прави по 2-3 пъти и след това си пали нормално.

Съмнявам се в имабилайзера, защото неговия "ефект" се появява 2-3 сек след палене и мига лампата му.

Да опиша по подробно:

Отключвам, влизам и паля. Пали си нормално ,държи си 1200+- об/м и след 10 сек оборотите падат рязко с треперене на мотора, все едно не стига гориво или съм запушил възд. филтър с ръка.

Има гориво - 15лтр.,има искра...

Изключвам и горивната помпа, защото по ред на мислене, ако е от нея , ще го прави всеки път...

Нямам ваг-ком подръка в момен та.

помогнете моля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го имаше същия проблем и се оказа че е от горивната помпа и след известно време изгоря погледни я и иди да е замерят дали прави налягане както трябва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с развита капачка на резервоара/брат ми имаше подобен проблем,сега кара с разхлабена капачка и е ок/,това за 2,5тди

Редактирано от stan355
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ама то не държи ли вакум ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я сваля да я прегледам. Струва ми се че взима въздух от маркуча до дросела...

Ако е помпата би трябвало да не ускорява, а тя си върви без грижи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо може да не видиш, почисти я отвътре, но виж адаптира ли се. И записва ли някаква грешка.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистих я, проверих за дупки по въздуховодите и работата се подобри но...

Сега паля и пак си гасне , но ако задържа педала на газта - не гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. нямаш празен ход на мотора. За това гасне. Адаптация на дросела прави ли след почистването? Дебитомера как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам възможност да я закачам на вагком... Дебитомера мисля че работи добре ,щом като извадя маркуча след него и колата угасва... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Дебитомера мисля че работи добре

Две години всякакви майстори ми го твърдяха.

 

Какви ли не диагностики и майстори видя колата. Имам VAG-COM и всичко е в норма.

Оказа се точно дебитомера при мен. Вече почти година е изключен и проблема изчезна - пали и след малко гасне. Точно както си го описал. Мотора е ADR. Открих го случайно. Има само леко играене на оборотите докато стопли. После всичко е наред. Разход на бензин не засичам, но си върви добре.

Няма да купя нов защото колата е с обикновенна газова и не и трябва дебитомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Играят ама много слабо и то само когато пусна на свободна, но не винаги. А и на студен мотор ако не пипам газта  пак не мърдат. Аз чакам да мине режим "смукач", т.е. оборотите да паднат на 800-900 тогава я подкарвам. Ако тръгна по-рано неще да върви като хората и набива муцуна в ниските обороти. Стопли ли обаче, става все едно така е произведена.

Пробвай веднъж да запалиш с изваден кабел на дабитомера, но имай предвид, че веднага набива грешка. Ама на мене не ми дреме.  Нямам лампа "чек анджин" ама  компа си ги трупа на кило :)

Редактирано от gec1bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не знам какво става с колата.
Вчера след доволна ръчка колата угасна и запали доста трудно.
Така изграсна ,че все едно и спряха искрите.....
на 2-ра с 60-70 при натиснат докрай педал на газта никаква реакция - намаля скоростта..

Полудях!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E дори да се самоубиеш от лудост, без диагностика с компютър, нищо няма да стане. Отиваш да ти я диагностицират. Това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата, че при мен е подобен проблема, а диагностиката нищо не показва. Един път като раздадох и аз пълна газ ми се получи същото - разтресе се двигателя и никак не ускорява. За радост втори път не е ставало. Проблема вероятно се върти около дросела и картерната вентилация. Това което мисля да пробвам е сваляне и хубаво чистене на дросела (а не само със спрей без демонтаж), а картерната да е изведа поне временно навън и да видя как ще е. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш климатик вкарай я на топло някаде пусни да духа макс студено и ако ти изгасне колата сменяй дросела и си пей

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В гаражът ми има отопление , като пусна климата оборотите се вдигат с малко 100-200оборота

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери нлягането в бензиновата рейка. Може регулатора на налягането да е заминал. Така ще ти прави проблеми при палене и вървене. А може и горивата помпа да не нагнетява или клапаните и да изтърват. Налягането на работещ мотор е около 3,5 бара. При загасен трябва бавно да пада - след 10тина минути около 2 бара а след около 30-40мин до 0. Тези неща с диагностика няма да ги видиш, защото горивоподаващата система няма датчици. Възожно е и някой инжектор да се е зацапал. Закарай я на стенд да ги проверят и евентуално изчистят. Други идеи нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От скоро и аз си взех Ауди а4!И на мен ми прави същите проблеми като на колегата benzinovfen,aбсолютно същите.Ходих на диагностика и там нищо не излиза.След като си поговорихме с майсторите казаха ,че може рейката на газовия инжекцион да изпуска по малко газ и така да дави мотора.Ходих при един газаджия и тои ми каза .че е възможно това да стане не изпуска газ по малко и така да дави мотора.Другата седмица имам час при неги за да види какво става.Надявам се да се окаже това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, не разчитай много на това. Аз карам само на бензин и при мен е същото. В момента просто ритвам леко газта 1-2 пъти до 2 хил. оборота, за да избегна тая 1 мин., в която се получава проблема.  Тук някъде съм пускал тема с данни от диагностика, не само грешки ами живи логове в работен режим на различните канали. Ако си направите такива, може да ги сравните с моите. 

Редактирано от fx rookie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека и аз се включа по темата. С колегата над мен,сме си писали за този проблем,но нямах време да споделя какво стана при мен. Първо имам газово ловато и ако карам на газ,като изгася няма палене. Върти няколко пъти докато запали и ако подам газ,веднага пали. проблема го реших засега като изключих вакумния мъркуч който излиза от изпарителя и се включва във тройника за вакумите.Изглежда изпуска клапана за високо налягане на изпарителя. А проблема със паленето и гасненето,го реших като почистих дроселовата клапа както е описано в темата http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275

 

Смених мъркуча за картерната вентилация, смених клапанчето на бензиновата рейка  от кола която не е карана на газ, смених дебитомера също от кола която не е карана на газ и проблема изчезна. Кое от всичко това  помогна не зная,но колата се оправи и пали от раз,без да забива (а дебитомера се самоадаптира както в тази тема  http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=92080&highlight=%EE%E1%EE%F0%EE%F2%E8)

 

И не на последно място смених свещите . Аз карам със BERU TX1 (четери полюсни) . Колата дава добър разход и вече забравих за този проблем. Надявам се да съм помогнал на някого 

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...