Jump to content

Проб. затваряне гагажник Б7 А4


akouzi

Recommended Posts

Здравейте,

 

Търсих доста такава тема, но точно този проблем не намирам, та:

 

След отваряне на багажника (седан), не може да се затвори от първия път.

Колкото е по-студено, толкова повече пъти трябва да го "хлопвам" преди нещо да прищрака по-отчетливо вътре и за затвори плътно.

 

Работи ми отлично централното, както и отварянето от дистанционо/ключ, заключването също е Ок, вратите са ми ок.

В студеното понякога ми трябват 6-10 хлопвания на празно, преди да зацепи и остане затворен.

Опитвах с различна сила, от различна височина и т.н.

 

Понеже имам колата от дек. не знам как е затварял лятото....

 

Пръснах навсякъде с ВД-40, но нямаше никаква промяна.

Не се вижда да има счупено или повредено, поне външно.

 

Мерси за мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размърдай палчето на закл механизъм на отворено да щракне и да затвори, след това(капака ти е отворен в ръцете но палчето си го затворил) отключи с ключа, после пак заключи палчето и така наколко пъти, да видиш дали се закл и откл гладко механизмът. Ако има запичане някво, може да пръснеш вътре още с вд и да размърдваш. Ако се стигне до смяна на машинката, процедурата не е сложна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери и за изместено или извадено гумено оплътнение на капака - извади ли се от каналчето и не може да се затвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се занимавах с това.

Сваля се кората на капака със внимателно дърпане , като първо свалиш стойката на аварийния триъгълник и винтчето на дръжката от вътрешната страна. След това се маха едно капаче на машинката и под него има гайка, държаща машинката за капака. Развий и другата гайка от другата страна, откачаш буксата и жилото и целия механизъм е в ръцете ти.

Внимателно с малка отверка натискаш щипките и отваряш механизма с моторчето. Аз напръсках със много фина силиконова смазка и събрах всичко по обратния ред. Същата процедура правих и преди три години и до днес нямах проблеми.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Дани,

Явно това ще е процедурата за мен.

Всички уплътнения са ми наред, заключващият палец се движи свободно на ръка, но не изключвам да има насъбрала се мръсотия и да спича.

Поради факта, че се заключва и отключва свободно и от всеки път, да считам че няма проблеми с вакуума....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма вакуум при Б6 и Б7, механизмите са с моторчета и пластмасови зъбчатки и точно там им е слабото място. Мърсотия в машинките няма как да влезе, но явно съхне оригиналната смазка и се увеличава триенето между зъбчатките и оста. Като разглобиш ще видиш за какво става дума. Като взех колата беше на 4 години и първата зима при мен ми направи този номер 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата по подобен проблем , но на В7 avant -та при мен се се случва обратното при затваряне на багажника няма отваряне от дръжката -гумена мембрана под която има микро ключе , което дава сигнал за отваряне вероятно на моторче в ключалката.Багажника се отваря само от средното копче на дистанционното, няма кючалка за ключ и е много изнервящо.Свалих кората и замерих микро ключето -дава сигнал без проблем.Дали и при мен има нужда от смазване или нещо комфорт модула на централното заключване се е прецакал,като се вземе под внимание ,че като купих колата работеше? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутона подава сигнал на комфорт-модула, а той задейства електромотора за ключалката.

Ако бутона работи, провери дали кабелите в гумения маншон са здрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, кабелите ги проверих под лявия гумен маншон и видимо си бяха в идеално състояние -при огъване няма промяна -остава комфорт модула нещо да няма добра маса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неее, има друг проблем. Ако е маса ще имаш проблеми с още доста функции! Но можеш да провериш дали бутона подава сигнал на модула.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си колега , точно аз мислех за проверка на сигнал към комфорт модула,а той се намира под мокета под седалката на шофьора до колкото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много добре ,мерси колега ще поровя да разбера на кой канал е , че достигането на модула в това студено време е много тягостна задача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само гараж да имаш или някъде завет поне, че последните дни съм навън (така се получи) и хич не ми беше хубаво...

Иначе е работа за 10 мин общо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте. Искам да подновя темата ако позволите.

Значи имам същия проблем  микро ключето не подава сигнал на модула. Преди няколко дни разгобих всичко разгледах буксите кабелите всичко изглежда наред. Когато върнах всичко по местата си проработи. Дори се чуваше цъкането на модула (понеже го бях изкарал и него) при натискане на микро ключето. За жалост обаче точно когато реших, че се е оправило уви пак спрея да се отваря? Някакви идеи? 

Възможно ли е микро ключето да е прецакано нещо и не винаги да изпраща сигнал?

Още нещо копчето за багажника на дистанционното никога не ми е работило там какъв може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...