Jump to content

"Проблем с 1.8T след ремонт в Madness-motorsport"


Recommended Posts

Пускам от името на приятел. 

 

"Здравейте,

 
Авто и не толкова авто-маниаци. Реших да ви разкажа за моята интересна случка, свързана небезизвестния сервиз Маднес Моторспорт в гр. Пловдив. Карам едно скромно пасатче комби 1.8т APU 2000г. газ/бензин на 300к км (2ри собственик с фактури от 0). Като почти всеки младеж решавам, че колата може да се засили с чип. Тъй като съм от София, реших да пропътувам до Маднес да я ремапнем. Всичко е супер, разбира ме се за 06.01. в 11 часа да откарам колата. Речено-сторено, направил съм плановете. Пиша им на 5ти вечерта, да им припоня за моето идване. Оказва се, че има друг на мое място. Ок, преместваме датата за 07.02. С нетърпение пристигам точно пред сервиза в 11:00. Оказа се, че процедурата ще започне към 1 часа следобяд (ок, няма проблем, надъхан съм, ще изчакам). Правихме няколко ръна ( в последствие се оказа, че трябва да се махне катализатора и да се замени с downpipe, защото не показваше хубави резултати) и към 7 и 30 вечерта, аз щастливо потеглям към столицата. По време на пътуването към София решавам да се поизрадвам на повишената мощност и правя няколко ускорения до 6к rpm. Всичко е супер до последното, когато бях на 5-та скорост с 100 и я настъпих до 200. Пускам газта и усещам вибрации....разбирам, че колата работи на 3 цилиндъра. Ок, колата се спира и се обаждам на сервиза дали имат идея какво става. Тъй като съм на 60км в посока София от Пловдив, те ми казват, че така няма как да направят нищо. Решавам, че по-добрата идея е да се върна до Пловдив, както и да е, дотрътлях я бавно до сервиза. Отваряме и какво да видим- на 3ти цилиндър свещта, липсва електродът и няма компресия. Ясно е, колата остава за сега там, имаше 15 мин до последния автобус за София, при което Васил от Маднес ме откарва с личната кола до автогарата(благодаря за което). Разбирам, тъпо решение от моя страна да "давам газ на газ". Оказа се прегорели 2 клапана (ок, моя вина). След чуденки къде да я правя и при цените на пътната помощ за София, решавам, че ще е по-добре те да ми я оправят. Така се разбираме каквото има за смяна по главата да се сменява. Завърта се един цикъл през 2-3 дни се обаждам да попитам какво става с колата, до къде са я докарали. Първите 7-14 дни (не помня с точност) беше чакане за шлайф базата (доколко е нормално това не знам). Минават 2 седмици и 3 дни като вече очаквам колата да ми е готова- все пак и на работа ходя с нея и ми трябва. Трябва да звънна за да разбера, че от клапаните има наранено бутало (ок, тръгнало е, сменява се). Цялото удоволствие ми стъпи на 860 лв. Става заветният ден, в който ще си прибера колата 28.01. Отивам, плащам, казват ми, че главата е 100% сигурна, аз доволен си тръгвам за София (този път на бензин бавно). Пристигам в София и 1 маркуч от към блока на малкия кръг е сцепен и съм загубил половин литър антифриз. Ок, стара кола, случва се, казвам си. На другия ден забелязвам, че има един клапан за вакуум (който отива към сервото) който е счупен. Пак си казвам случва се, отивам и взимам оригинален нов слагам, ок. На 31.01 ходих до газаджиите да настройват смесите. На 1ви колата минава още 10 км по София. Идва 02.02 забелязвам че колата има масло над максимума (като преди чипването съм сигурен, че не е била над макс) аз не съм доливал, звъня на Маднес казват и те не са (странна работа). На прибиране от разходка по центъра, както си карам и слушам музика, воланът става тежък спирам, гледам температурата се вдига към опасните 120 градуса, звъня на майстор. Казвам му, че таблото е като дискотека, той ми казва виж си пистовия ремък, отивам и какво да видя - демперната шайба под ъгъл и пистовия ремък изхлузен.....
Колата беше минала обслужване преди 6к и всичко пак каквото имаше беше сменено. Също така преди тези интервенции не показваше никакви симптоми на саморазпад. Шайбата по принцип е на 4 болта, как те се развиват в рамките на 200-300 км си нямам на идея. Няма белези по шайбата за маркиране и белязване, те ми казват, че ремонтът по главата и смяната на бутало не са я пипали. Дали това е възможно, пак искам да чуя вашето мнение. Благодаря ви за вниманието, не ми е самоцел да описвам тази случка, но просто много ми станаха въпросителните. Мога да приложа и снимков материал, ако се налага. Пари се изкарват, коли се чупят, но не мисля, че това е начинът. Сега ми предстои филма отначало. Също така съм отворен към всякакви дискусии за причините и следствията на нещата.
 
Поздрави,
Кирил"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 188
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 Моята кола е чипната в "Маднес" преди около 2 години(с APU двигател е). От тогава си карам без проблеми. "Водил" съм още двама приятели при тях и съм ги препоръчал на още няколко. Всички са доволни. Мога да кажа само добри думи за тях, работата им и отношението.

  Не виждам защо ги виниш за разпадната свещ, счупен клапан, сцепен маркуч на 13+ годишна барака?. За шайбата също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специaлно зa ремъкa нa динaмото,нa 2 мои 1,8 т тa ми хвърля 3 пъти общо ремъкa. Единия път уж ми бяхa сменили обтегaчa в бош сервиз, aмa после рaзбрaх,че сaмо ремъците сa сменили, a обтегaчa стaрия остaвили, и ми хвърли 2 ремъкa докaто рaзберa кaк сa ме минaли. Нa другото ми 1,8 т пък без причинa зaминa ремъкa и обтегaчa.Зaтовa вече си внимaвaм-след ремонти стоиш гледaш и си искaш стaрите чaсти и гледaш дaли слaгaт нови. Може и нa някaкво менте дa си попaднaл-свещи, обтегaчи,никой не прощaвa вече,зaтовa сaмо оригинaлни чaсти с произход. Относно чипa, след 250-300 000 км вече и е дошло времето нa колaтa си мисля.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GLS За свещите, клапаните и причината за ремонта за главата не се спори, ясно е. Относно км на колата, тя е от семейна фирма, тъй че.... Въпроса е пипа ли се шайбата при такъв ремонт. И пак казвам колата е минала профилактика на двг преди 6к км, също с фактура.

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пускам от името на приятел. 

 

Taзи тема не е ли за този раздел по-скоро?

И какво точно се (по,до)казва тук?

Има ли директни обвинения в причинени щети към някои?

Или просто се дават някакви (си) факти... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е как колата 6 хил.км след обслужване е била ОК и изведнъж започва период на полу-разпад...

И не че нещо,но ... Все пак и ти не е лошо да споделиш с какви части е обслужена колата.Щом си започнал тази тема.

 

 

Първите 7-14 дни (не помня с точност) беше чакане за шлайф базата (доколко е нормално това не знам)
 

 

Ми... мисля че не е нормално.Освен ако в Пловдив имат само една шлайф база и точно тея 2 седмици 10% от Пловдивските коли не са за шлайф на глави.Нека хората от Пловдив да кажат колко шлайф бази има...

Но,ще бъде хубаво и някой от Маднес да каже за конкретния случай.

Редактирано от HCOHCO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://drive.google.com/file/d/0BwMJ8ZlCTEP0WXQwMXhYWWYyMEE/edit?usp=sharing

Това е работната карта, за съжаление онлайн варианта не показва моментните км на колата, но и това се проверява. Правено е в Елбатрон, предполагам някой са ги чували, през тези 6к колата (кошника) не е имала подобен проблем.

 

п.п. Моля модератора, ако прецени, че темата е в грешен раздел да я премести.

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора от този клуб има какво да оплачат от този регион на тунинга, но странно защо се мълчи?

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата и проблемите по нея няма да се наема да кажа нищо.

Но личи неточност и некорекност още с уговарянето на часа. 2 пъти са те отложили?! Това е недопустимо.

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове гледайте сега, горните мнения ги написа един приятел , понеже аз вече съм към Субаристката секта и не влизам много много тука , та му предоставих акаунта си , за да сподели проблема.Та по темата и какво видях с очите си:

Клапаните, буталото , сцепения маркуч и вакуумния клапан не ги коментирам, да кажем и че им е дошло времето( макар и бедна смес може да получиш и на чисто нов мотор, ама това е друга тема). Обаче масло над максимума и то с 2 пръста,вероятно е толкова и масло понеже не се знае с каква гняс е било смесено в съда в което е стояло, а и кой сипва масло и после не гледа колко му е нивото?. Паднала демпферна шайба която се стяга на 4 болта по 25-30Nm и стои на шпонка и 6000км зверско каране е нямала проблеми, изведнъж да падне ей така... , хората от маднес естествено отричат да са я сваляли, нищо че така или иначе, за да свалят всичко са бутнали цялата предница,а и най-мързеливия монтьор да си, би я свалил тая шайба, щото зацепването на ангренажа става около 300 пъти по лесно. Отделно цялото отношение , протакане на ремонт, който при добро желание се прави за 2 - максимум 3 дни.Почвам да се съмнявам, че в шлайф-базата е проблема. Не че нещо ама всички "големци" в България трябва да осъзнаят, че малкия клиент и бизнес правят играта, щото ти може да въртиш големите пари известно време, ама в един хубав момент ще опреш и до малките и като си им казал "еби си майката" и си чао.

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизът им никога не започва по-рано от 13:00 часа работа.

И определено не им е много силна страна работата с гаечни ключУвее :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да сменят бутало трябва да свалят картера на колата, при което се източва маслото, така че с маслото са заигравали на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а колата как върви в момента, ако дерта е само повечето масло, иди да го смениш(щото не знаеш кво е вътре) и карай =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е само това, въпросът е, че хората от първа ръка си мълчат. То са сбъркани смеси, прогорени бутала, то са изцепки - ела другия месец, тоя месец сме на състезания с моторни лодки... примерно. Така бизнес не се върти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 а колата как върви в момента, ако дерта е само повечето масло, иди да го смениш(щото не знаеш кво е вътре) и карай =)

Дерта е че е с паднала шайба , спряла водна помпа и колата е вдигнала към 4000-5000 градуса вътре в блока... и е много вероятно главата да е станала на "уок"... Виновни както винаги няма...  Ний сми факири и сменяме бутали и зацепваме ангренажи без да сваляме нищо...  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудя се дали едно сигналче в НАП , да ги подушат малко.. дали няма да се отрази добре.

 

Ето я темата у фауве клуба. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=409808

Редактирано от spitfire924
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дерта е че е с паднала шайба , спряла водна помпа и колата е вдигнала към 4000-5000 градуса вътре в блока......

Ако е вдигнала толкова двигателя да е станал едно петно стопилка.  :hilezh:

 

Чудя се дали едно сигналче в НАП , да ги подушат малко.. дали няма да се отрази добре.

 

.....

Не ... НАП са една ударна бригада на власт имащите.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другия форум са писали:

 

Здрасти и тук. 
за последвалите проблеми по автомобила ти, не можем да носим отговорност поради факта, че не сме имали допир с тях. за всичко останало, което сме правили по колата, имаш гаранция и при евентуален проблем, може да ни потърсиш по всяко време за да си поправим грешките. 
нямаме отношение към демферната шайба, маслото в колата, спукания маркуч. ако имахме, до сега да сме си поели вина и да пoправим всичко за наша сметка.

Съжалявам за случилото се с колата ти в последствие! много ремонти за кратък период от време, при положение, че всичко се прави с мерак, не пожелавам никому. 

Поздравил
Васил Койчев
Madness Motorsport

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...