Vantage Публикувано 10 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2019 Нямаме такива грижи- тая драма е при надлъжните мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 Привет, колеги, мисля отново да се завърна в клуба на Ауди като собственик понеже имах пауза от няколко години и бях с друга марка Тъй като не можах да намеря никъде точен отговор за двигателите между които се чудя, ако може да ме насочите малко. Колата ще се купува за жена и тя държи да е АВТОМАТ, който за мен е излишен, но това е друга тема и главно ще се кара извънградско тъй като пътувам всеки ден на разстояние 100-200 км и да кажем 10% градско. Спрял съм се на следните двигатели за 8P/8PA фейслифта: 1) 1.6 бензин (102) Типтроник - поставяне на АГУ. Куц кон но евтин за поддръжка и икономичен заради газовата. 2) 1.9 TDI (105) Типтроник - здрав двигател, но не никъде не намерих информация за реален разход с БГ нафта ; 3) 1.6 TDI S tronic - напълно непознат двигател и като поддръжка и като разход, ако някои има наблюдения да сподели, моля; Знам, че този автомат освен мисля последния S tronic(до колкото четох е като DSG) не е много добър със скъпа поддръжка и ремонт, но нямам голям избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 6 Август 2019 Доклад Share Публикувано 6 Август 2019 (Редактирано) Съвсем наскоро карах А3 1.6 автомат и определено е куц кон, особено за извънградско, но ако се търси икономия и евтина поддръжка, е много добър вариант. Лошото е че няма голям избор. В момента има точно 2 обяви за такива коли в мобилето. Автоматът при този модел е японски AISIN, а не класическият Типтроник. 1.9TDI мисля че е с С-троник(DSG), а не с Типтроник, но може и да бъркам. DSG-то е много добра и здрава кутия, стига да се обслужва качествено и редовно. Редактирано 6 Август 2019 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 В Auto-data ако може да и се вярва за facelift-a пише че и двата двигателя са с S-tronic но в обявите масово пише за бензиновия, че е Tiptronic. Аз гледам и в немското мобиле там има 3-4 коли с бензинов двигател в бюджета ми, и една дизелова с 1.9 TDI на 400 000 км И за сега си остава само бензинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Да, ако гледаш фейслифтови коли, всичките са с С-троник(DSG). 1.6 мисля че е със 7-степенния вариант със сухи съединители, които съм чувал че се износват по-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
serpentiny Публикувано 7 Август 2019 Доклад Share Публикувано 7 Август 2019 Да 7-степенен се води. Но кой от двата е по-малкото зло Типтроник(AISIN) преди фейслифта или S-tronic (7 скорости) с въпросните сухи съединители? За Типтроника имам 2 избора докато за фейслифтовата няма избор за момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 здравейте колеги , функцията ECON , значи ли че е без компресор на климатика , т.е. като си пуснете парното на +26 примерно как е по-добре , с или без ЕКОН ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2019 Да, значи без компресор, но не влияе на парното, само на климатика. Парното не използва компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 14 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2020 здравейте колеги , нормално ли е за помпа дюзата леко да "люлее" , да тритриса на място от време на време , става въпрос по-конкретно за 1,9/105 коня , много добре работи колата , но от време на време на празен ход леко притриса , дюза , маховик ? идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dygy Публикувано 4 Март 2020 Доклад Share Публикувано 4 Март 2020 (Редактирано) Здравейте, колеги, моля ви за малко помощ! Мисля да се сдобия с нов автомобил скоро. Това което искам най-вече е E90 BMW в периода 2009-2010 г , но виждам, че трудно се намират читави такива. В събота върнах на джамбазина поредното след обстойна диагностика в сервиз с куп скъпи предстоящи ремонти. Както и да е, по темата... Вариант Б от дълго време ми е А3 P8 (Facelift). Спрял съм се на двулитровите дизели 105 , 140 и 170 к.с. Какво бихте ми препоръчали вие, кой от тях е най-здрав, къде са им слабите места, кой от тях е с най-евтина поддръжка, За какво да внимавам най-много при избора? На ангренажен ремък ли са моторите или на верига? Колко излиза смяната? Колкото до BMW например с мотор N47, цифрата е ужасна, тъй като се сваля целия двигател при смяна. Тук как е? Автоматик или ръчни скорости, кое е по-надеждно? Аз почти нищо не знам за тези три мотора. Моля ви за съдействие! Редактирано 4 Март 2020 от dygy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 (Редактирано) Здравейте. Да попитам как стои въпроса със монтиране на ксенонови (или биксенонови) фарове от А3 8П с десен волан на такова с ляв? Интересува ме имат ли разлика както халогенните и могат ли да се регулират правилно? Редактирано 7 Март 2020 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 7 Март 2020 Доклад Share Публикувано 7 Март 2020 Фаровете могат да се регулират по вертикала и хоризонтала, но не може да се регулира формата на светлинното петно, а то е различно при десен и ляв волан независимо дали става въпрос за рефлектор, ксенон или биксенон. С други думи фарове от кола с десен волан не могат(не трябва) да се монтират на кола с ляв волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 8 Март 2020 Доклад Share Публикувано 8 Март 2020 Благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Гледах ксенонови фарове от кола с десен волан за евентуална покупка, на самия прожектор има лостче за регулиране на светлинния поток, но с него светлината може да стане само равна, без чупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Да, с такива фарове няма да заслепяваш насрещно движещите се, но пък ще имаш по-малка осветеност на дясната част от пътя/банкета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 9 Март 2020 Доклад Share Публикувано 9 Март 2020 Така е, казвам само някой да не го подхлъзнат, че с лостчето може да се обърне светлината като за ляв волан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мароо Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 Здравейте, купих си ауди а3 8па 2006г. И както съм го купил не ми работи задната чистачка (не е от бишона) и парктроника имате ли някакви идей благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 (Редактирано) Моторчето на задната чистачка им е детска болежка. Лечението и смяна на моторчето. Има много изписано за причината на дефектирането му. Един съвет, не си го купувай втора употреба. Вече си имаш едно, което е с проблем. Няма нужда да даваш пари за друго със същия проблем. А относно парктроника, най-точната причина за неработенето му ще даде диагностиката с VCDS. Закачи колата и веднага ще ти каже причината. Редактирано 23 Март 2020 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мароо Публикувано 23 Март 2020 Доклад Share Публикувано 23 Март 2020 @bsdnikolov Благодаря ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suggar Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 За фаровете има ли начин да се разбере от левачка ли е или деснячка. По стикера или по самия корпус? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 Какво се гледа на стикера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan_Ch Публикувано 5 Април 2020 Доклад Share Публикувано 5 Април 2020 (Редактирано) Преди 8 часа, suggar написа: За фаровете има ли начин да се разбере от левачка ли е или деснячка. По стикера или по самия корпус? По OEM номера, който се намира върху стикера. Халогенните фарове за ляв волан до 2008г, завършват с индекс "A" или "K". За ксенона мисля че бяха с индекс "M" "P" и за биксенон "R" п.п Може и с други индекси да има за ляв волан, не ги знам всички Редактирано 5 Април 2020 от Ivan_Ch Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b0n3v Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 (Редактирано) Здравейте колеги, не успех да намеря конкретен отговор на въпроса при A3 8P след 2008г+., двигателите CR 140 и CR 170 имат ли балансиращ вал и от там шестостенния привод или не?@Vantage, мерси! Редактирано 22 Април 2020 от b0n3v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 22 Април 2020 Доклад Share Публикувано 22 Април 2020 Писано е често, но пак - при А3(независимо бомба дюза или cr) го няма този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipb Публикувано 23 Април 2020 Доклад Share Публикувано 23 Април 2020 Dipped headlight габарита ли е или късите? През 3 минути ми пиши left dipped headlight, изчезва и пак се появява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване