Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако си сложил ЛЕД така ще е и аз го имам тоя проблем , че даже ся и халогена ми дава грешки. Та кое е по добре товарни съпротивления или декодери???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT, мерси. 

 

Ако те е яд за леда можеш да си спреш проверката на светлините, но това е за всички светлини. 

Още един въпрос. Смачках си предната броня. Гледах някакви клипчета, как хората ги нагряват с пистолет за горещ въздух, те омекват и като се натиснат отвътре лесно се връщат обратно във форма. Нямам такъв пистолет и не съм ползвал. Гледам има евтини, за по 30-40лв и се замислих. Някой пробвал ли е такъв метод? 

Редактирано от ipb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ipb написа:

Ако те е яд за леда можеш да си спреш проверката на светлините, но това е за всички светлини. 

Не може да се спре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, ipb said:

CVT, мерси. 

 

Ако те е яд за леда можеш да си спреш проверката на светлините, но това е за всички светлини. 

Още един въпрос. Смачках си предната броня. Гледах някакви клипчета, как хората ги нагряват с пистолет за горещ въздух, те омекват и като се натиснат отвътре лесно се връщат обратно във форма. Нямам такъв пистолет и не съм ползвал. Гледам има евтини, за по 30-40лв и се замислих. Някой пробвал ли е такъв метод? 

 

Аз съм си изправял предната броня по метода с врялата вода. Поливаш с вряла вода където е огънато и натискаш с ръка отвътре. С пистолета за горещ въздух принципа е същия, но трябва повече да внимаваш да не стопиш боята или направо самата броня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами бая е и с вряща вода няма да стане :D

Ще падне голямо изправяне, че трябва да се напасне и за въздуховода.

После ще изтъркам мястото с шкурка P180.

После филър и с P80 и P180 върху него.

После грунд и P800 върху него.

После боя

После лак

На практика както е на този клип https://www.youtube.com/watch?v=L8hoOQD6lvg

 

Приемам всякакви съвети. Големите въпросителни са: какви грунд, филър и лак да ползвам и къде мога да намеря точното наименование на цвета на колата, за да си поръчам от някъде да ми напълнят един кен с такъв. 

 

viber_image_2020-04-29_19-07-59.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също лепенката е на първа страница на гаранционната книжка. Това което съм оградил в червено е кода. Но по снимката мисля че твоя код е същия като моя: LY7W.

 

IMG_2652.thumb.JPG.0ac606a1123db67cf02db03f24574b48.JPG

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия цвят е. Сега видях лепенката в багажника. Мерси. Ще ползвам твоята снимка за референция.

 

Свалих бронята и забелязах, че може би съм ударил и още нещо. Не знам какво точно е това. Качих 2 снимки. Някакъв маслен въздуховод? Няма мръсотия около пукнатината, което може би означава, че не е стара ами съм го направил точно с удрянето на бронята.

Иначе, нагрях бронята с пистолет и тя си дойде на място. Направо се учудих, колко лесно стана. Да съм си играл не повече от 7-8 минути. Въздуховода на бронята и той си напасва идеално.

Следваща стъпка - има счупено отдолу под бронята и счупено на въздуховода на бронята. Ще пробвам да запоя пластмасата. Ако успея да го направя и стане добре ще пробвам да запоя и тази голяма пукнатина, която е на  снимките.

IMG_20200501_134406.jpg

IMG_20200501_134414.jpg

IMG_20200501_145749.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си се справил с изправянето на бронята, браво. Счупванията и пукнатината как мислиш да ги запояваш?  Аз съм правил подобни ремонти с епоксидна смола и мрежа, но поенето не знам как се прави качествено.

 

Относно лака, аз бих ти препоръчал тозиТова е единственият двукомпонентен лак, който съм срещал на спрей. Всички еднокомпонентни лакове, при външна употреба, само след няколко месеца започват да се напукват, пожълтяват, белят и т.н. Предполагам от същия сайт ще могат да ти препоръчат грунд, филър и самата боя. Виждал съм грундове и филъри на спрей в Практикер и Бриколаж, но не съм работил с тях и не мога да да кажа каква работа вършат.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От четене по форуми останах с впечатлението, че епоксидни смоли и мрежи не вършат добра работа и че най-добрия вариант е да се запоява с поялник, като се добавя материал от същия тип каквато е пластмасата, така че така ще го направя. 

Видях че в практикер се продават пръчки от полипропилен (PP) за топло заваряване. От такъв материал е бронята и утре ще отида да си взема. 

Така и не разбрах какво е спуканото нещо на колата от първите две снимки. Не мога да разбера от каква пластмаса е, но определено не е PP. Ще ползвам една свинска опашка :) Ще я ползвам като материал за спойката. 

В квартала имаме магазин на Ада колор и утре ще отида и първо ще попитам там за цялостно решение - филър, грунд, боя и лак, които да са съвместими с полипропиленова пластмаса и да залепнат хубаво за нея. Мисля че ще намеря всичко там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ipb написа:

От четене по форуми останах с впечатлението, че епоксидни смоли и мрежи не вършат добра работа и че най-добрия вариант е да се запоява с поялник, като се добавя материал от същия тип каквато е пластмасата, така че така ще го направя. 

...

 

Това е точно така. Най-добре е да се вземе от същия детайл който се опитваш да завариш. Аз имах подобно блъскане с няколко счупени детайла от черната пластмаса и ги заварих с поялника. Използвах секачки за да си добавя нужната пластмаса от същия детайл от места които не са структурно критични. Изобщо не ти трябва много - само толкова до колкото да възстановиш количеството което се изпарява, така че набавяно от самия детайл не е проблем. Заварката държи много яко когато е със същата пластмаса. Мъчих се да я счупя след това и не успях. Става доста бързо и лесно, но трябва да свалиш детайла за да имаш достъп от двете страни на счупеното.

 

Също гледай да не дишаш парите.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа с тия форуми дето сте чели. Каквото съм залепил с епоксидна смола и мрежа, не е мръднало. Брони, спойлери, корпуси на фарове и т.н.

@ipb, пиши какъв лак са ти препоръчали.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@manoleo 

 

Това ми предложиха и това взех.

Боядисах я. Другата седмица, като я закача обратно, ще снимам, но първо трябва да си залепя онази пукнатина. За жалост тия дни само вали и нямам възможност да слеза и да си работя по колата. 

IMG_20200503_150137.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за съжаление не става за работа на открито тези дни. За пръв път чувам тази марка Ranal, дано да са добри. Щом са ти ги препоръчали, сигурно имат добри отзиви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро ги препоръчаха защото са им официален дистрибутор, а и повечето неща в магазина бяха на тази марка. Според мен е добре всичките мазилки, които ползвам, да са от една и съща марка. Така ще има максимално добра съвместимост и връзка между тях. Ада колор са голяма и популярна фирма и им се доверявам. Имаха 4 нюанса от този сребрист металик.

Имаше драскотини и ужулвания по цялата броня и затова я напръсках цялата. Така и така съм я свалил и съм я започнал, а и има предостатъчно материал в бутилките, който ще отиде на вятъра. След няколко месеца ще се разбере колко са добри. Определено ще ги призная, ако бронята изкара 1 година без да се налюпи. Като се има в предвид и аматьорската работа която свърших.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
Off Topic

Малко странен въпрос, но някой знае ли колко милиметра е рефлектора на вътрешната секция на би-ксенонов фар? И дали има аналог във друг фар от марката (а4 или а6)?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За рефлектора на дневните светлини ли става въпрос? И кое колко милиметра е? Диаметъра? Довечера мога да измеря, имам такива фарове разглобени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, диаметъра на рефлектора. Щом ги имаш разглобени можеш да ми кажеш и дали рефлектора (самата полусфера) се отделя от цилиндричната част отпред. Отзад като ги погледна и ми се струва пе са две отделни части. 

Редактирано от suggar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, manoleo написа:

За рефлектора на дневните светлини ли става въпрос? И кое колко милиметра е? Диаметъра? Довечера мога да измеря, имам такива фарове разглобени.

Дневните или късите!? Май се обърка! :)) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой да се е объркал? При биксеноновия фар вътрешната секция(тази откъм решетката на колата) е дневна светлина. Това е ако става въпрос за биксенонов фар от преди фейслифта.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...