audiceco Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 (Редактирано) Ама това е само при надлъжните мотори при А4-ките и А6-ците тоя шестограм стига!!! Едното е напречен мотор, другото е надлъжен такъв 2.0 TDI! Редактирано 24 Април 2014 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrNoone Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Колеги, да се включа и аз в темата, въпреки, че до сега само четях - последно 170 к.с. мотор с проблемните дюзи ли е или не? Огледал съм се в тази обява - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395923794648099&f1=details&slink=6cbbkp и не мога да разбера за този мотор какви са отзивите. И от след 2008-ма ли е комън рейла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Комън рейл-а е от фейс-лифта (2008). И да, Siemens дюзите по 1000 и кусур лева парчето, за които питаш са именно при 170PS 2.0 TDI PD двигателите (до фейслифт-а).Не е тук мястото да обсъждаме конкретни обяви (има си цял раздел за целта), но съдейки по амортизацията, колата лееекичко е подминала 80-те хиляди Но не е и твърде амортизирана. Също - някой е творил по нея - s-line емблемата отпред (колата не е с външен S-line пакет) и Илициенци-луук огледалцата са първите неща, които ми се набиват на очи. Стоповете са сменени с фейс-лифтови до колкото виждам, което обаче е плюс. Редактирано 27 Април 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrNoone Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Благодаря ти, абсолютно съм съгласен, че не е тук мястото за коментар на конкретни обяви, но я публикувах само за ориентация. Иначе да, и аз ги забелязах тези "допълнителни екстри" . Важното беше да разбера за дюзите, но след като е при тази версия, явно ще се търси нещо друго Редактирано 28 Април 2014 от MrNoone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Да, рискът с дюзите съществува при всички PD 2.0 TDI със 170 PS. Както и с главите при 140PS версията - това е само известен риск, а не сигурно проклятие Лошото е, че когато се взима кола на 80 000км по табло, която очебийно е на доста повече, рискът е повече от реалистичен. Иначе за кола на реално малък проблег (доказан) не бих се притеснявал толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrNoone Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Добре де, явно, че 170 к.с. мотора няма да търся повече, но значи ли, че както видях по-назад в темата проблема с главите при 140 к.с. след 2007-ма е оправен и риска да се появи е минимален? Гледам и моделите след фейслифта, но цената нещо ми идва в повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Tsvetkov83 е пуснал информация спрямо номера на главите тук.Кой е правил тази неофициална статистика и на база на какво - аз поне не знам. Надали и някой може да се подпише колкото меродавна и сигурна е тя. Със сигурност има немалко истина в нея, но никой не би могъл да ти каже със сигурност колко. И все пак отново - това с главите не е сигурна прогноза, а просто възможен риск. Не на всеки се случва дори и измежду първото поколение глави. Притежателите на 2.0 TDI 140PS са най-многобройни вкл. и в този форум.Ако искаш пълна сигурност в това отношение очевидно трябва да търсиш комън рейл двигател, т.е. фейслифтова кола. Цените разбира се там са в различна категория. Другото е да се откажеш от 2.0 TDI и да търсиш 1.9 TDI или бензинов двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrNoone Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Ок, мерси, бензин със сигурно не ми се кара, щото настоящата беше бензинова и като я сравнявам с предишната А3-ка, която беше дизел 131 к.с. просто няма връзка. Явно съм фен на дизела и търся 2006-2007 г., но сигурно ще трябва се преориентирам. А 105 к.с. ми се струват малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Двигателите с код на мотора BMM са с 8 клапана и се вграждат от 2006 година, като проблема с главите там не съществува (аз съм с такъв и е по-безпроблемен поне така го водят), както е при BKD 16 клапана. Можеш да погледнеш тях. Редактирано 28 Април 2014 от qnkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 между двата двигателя има ли разлика във вървежа? Все пак клапаните са на половината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Не съм карал BKD за повече от 10 км, но моята е и куатро и по-принцип си е по тежка от стандартните, но върви доста добре според мен, може би няма да има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 BMM и BRA са с 8 клапана. Спрямо спецификацията няма практическа разлика спрямо BKD (103 kW (140 PS) / 4000; 320 Nm / 1750–2500). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Колеги, на лепенката при резервната гума, има ли кода на боята? Кое точно е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Това, което съм оградил с червено е кода на боята, колега. Редактирано 18 Юли 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Много ти благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 По кода, колата ми е "лавово сив" цвят. Много интересно, че всички майстори я мислят за черен металик. Хубаво, че го има кода, защото сервиза, който ще ми оправя градушката, ще вземе оригинална боя по този код Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Никой сервиз не работи на око, винаги се ползва кода, независимо от автомобила И не, няма да вземе "оригинална" боя, а просто ще забърка съответния цвят спрямо кода - за всеки код се знаят съставките Това е и смисъла на кодовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 Казаха, че ще е оригинална боя. Застрахователите плащат за такава. 250 лева струва боядисването на 1 елемент. Казаха, че давали гаранция за произхода на боята. В крайна сметка дори да е от тези, които се развалят след 1 година, застрахователя носи отговорност и след това пак ще ми плати, поне така ми казаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 13 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2014 Здравейте, A3, 2008, 170 к.с. quattro или А3, 2008, 140 к.с. quattro. Харесах кола с двигател BMN (това предполага двигател PD) на около 140 хил. км. Досега съм ползвал само бензинови автомобили и затова търся мнение от притежателите на подобни относно "+" и "-" (най-вече коментираните дюзи Siemens на тези автомобили) и слабите места, които могат да създат проблем при експлоатация. Имам и няколко питанки:1. Компютърната диагностика до каква степен би определила състоянието на дюзите?2. Някой вече "скубал" ли си е косата заради тези дюзи? 3. В друг форум се споменава за "акция", при която в оторизирани сервизи се подменят проблемни дюзи на определени двигатели-не останах с впечатление, че BMN е от тези ? Ще ми бъде от полза всяко мнение и съвет от хора с опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 (Редактирано) Информация за оригиналните стелки предлагани за A3 8P. От Инголщат се предлагат 4 вида стелки за A3 8P: Базови текстилни:Комплект предни: 8P1 863 691; ориентировъчна цена към днешна дата: 125лв.Комплект задни: 8P0 864 450; ориентировъчна цена към днешна дата: 80лв.Предлагат се в 9 различни разцветки и имат дебелина от 7mm. Текстилни с бродиран надпис:Комплект предни: 8P1 061 275 P; ориентировъчна цена към днешна дата: 150лв.Комплект задни: 8P1 061 276 P; ориентировъчна цена към днешна дата: 90лв.Пълен комплект предни + задни: 8P1 061 270 P; ориентировъчна цена към днешна дата: 215лв.Предлагат се само в горната комбинация от цветове, като по непотвърдена информация в миналото са предлагани и в комбинация черно/червено (червени кантове и червен надпис) Гумени базови: Комплект предни: 8P1 061 501; ориентировъчна цена към днешна дата: 90лв.Комплект задни: 8P1 061 511; ориентировъчна цена към днешна дата: 65лв.Предлагат се само в черно. Имат страничен кант както се вижда добре и на снимките. Обърнете внимание на пасажерската стелка, тя покрива чудесно дори над калника! Нещо, което не съществува при евтините алтернативи. Дебели гумени "heavy duty": Пълен комплект предни + задни: 8P1 061 225; ориентировъчна цена към днешна дата: 170лв.Предлагат се само в горната комбинация от цветове. От личен опит с 2 от горните вида мога да кажа, че макар и скъпи си заслужават всяка стотинка пред евтините китайски алтернативи, които се разпадат за 2 сезона и нямат същото покритие и прецизност в размерите. Отделно визуално пасват разбира се хармонично с интериора, текстилните са абсолютно същата материя и цвят като мокета в колата. В архивната тема за A3 8P бе коментирано, че нерядко офиц. представителство пуска промоция на основните 2 вида и могат да се вземат и на по-сносна цена. Редактирано 4 Октомври 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Тъкмо се чудех какви гумени стелки да си взема.....май ще са тези Heavy duty гумените.....в момента съм с базовите текстилни - оригиналните...просто таки си я купих колата...с тях...но сега предви вече сезона смятам да си слагам гумени....Даже се чудя дали въобще да ги сменям през лятото т.е. да си остана само с гумените за постояно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Някъде мернах heavy-duty-то да ги водят и all-seasons. Недостатъка им спрямо базовите гумени е, че не покриват над калника на пасажерското място отпред.За мен лично е естетически зле лятно време с гума в краката (нещо ми напомня на жигуленото време и ми отнема сериозно от уюта в колата), но за зимата пък е абсолютно задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audilina Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Аз също съм с базовите текстилни за лятото и нормалните гумени за зимата и съм много доволна! Заслужават си. Разбира се и те се амортизират с времето, но значително по-бавно от евтините универсални стелки и седят със стотици пъти по-добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 (Редактирано) Най- добрата качествена алтернатива за гумени стелки Petex- http://www.autopro.bg/Gumeni-stelki-za-Audi-A3-03-Audi-A3-kabrio-2008 за 60лв 4-те от тоя сайт. Пасват идеално по ръбовете и изглеждат добре. От скоро съм с тях и изобщо не изглеждат като бързо амортизиращи се. Мейд ин Жърмани. Редактирано 5 Октомври 2014 от baha Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Да и аз съм с тях и съм доволен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване