Jump to content

Recommended Posts

Знам, че са обсъждани вече, но нека само конкретно тях да обсъдим с цифри и наблюдения. Струват ли си 0.12 лв повече за дизела V-Power. За бензина не видях разликата днес.

Повод са 6-те моделчета на Ферари, които продават за 1.99 лв/бр. срещу 25 литра. Моите близнаци явно ги искат. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъш заредих пълен с V-Power diesel разликата беше само в цената,всичко друго е 1:1,и разход и вървене.Същата работа направих и със Sprint Diesel na OMV,и там как при Шел разликата беше само цената.Това са мой наблюдения а можеби само при мен така се одразяват.Колегата си зарежда Berlingo-to 1.9Д на Шел и е много доволен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зареждам 95ВП от 2002 г..Тогава на път за морето заредих тогавашната ми Б3 с 98 на Петрол и с двама души вървя по-зле отколкото с четирима на връщане,когато заредих 95ВП.Междудругото, чудил съм се,защо в Западна Европа не се среща много често по Шеловете.Мисля,че ми попада реклама,че ВП се зарежда само в няколко държави.Ще ми се да мисля,че не сме опитни свинчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато бях с клиото имаше осезаема положителна разлика като заредя с В- Повер. С аудито разлика с другите няма. На Еко например е доста по- добър обикновения бензин от шел-овия в-пауа :flehan: Снощи и аз примамен от тези колички заредих и си взех ферари Ф50, но още на пръв поглед количките ми се видяха отвратителни. Сега съжалявам :hilezh: Отделно, че количката не върви като за ферари, само като е натегната много пружината симулира въртене на гуми :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Знам, че са обсъждани вече, но нека само конкретно тях да обсъдим с цифри и наблюдения. Струват ли си 0.12 лв повече за дизела V-Power. За бензина не видях разликата днес.

Повод са 6-те моделчета на Ферари, които продават за 1.99 лв/бр. срещу 25 литра. Моите близнаци явно ги искат. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога само да кажа (инфо от кухнята), че има разлика в горивото. Т.е. слагат му се добавки. Относно качеството на тези добавки нямам информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Известно време карах колата си с такъв бензин (V power 95) защото даваха повече точки,няма значение. Мисля,че си заслужаваше стотинките повече,за разход незнам но има повече мошност на дълаг път. Предполагам с нафтата е същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече 2 месеца карам само с V-Power 95 и смятам, че колата се 'чувства' малко по-добре. Преди това карах само с Лукойл и OMV, тъй че сигурно не е голяма разликата - и техните горива са си добри. Може би от добавките на V-Power се подобряват малко нещата. Смятам да продължа да давам малко повече стотинки и да се радвам на мъркането на двигателя. Баджанака е с А4 1.9TDI и също е по-доволен от V Power горивото (за него е нафта естествено :stupid:) - обичайните за дизела вибрации намалявали чувствително според него.

Не знам доколко са ни реални впечатленията на аматьори - може и да е въпрос на внушение, но пък разходът си е по-нисък категорично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден издухах един резервоар с ТОПЛИВО . За жалост нямах възможност пак да фулирам , за да видя колко ми е разхода, но като цяло беше малко мудна колата. Бях в резерва и долях 15 л. ОМВ обикновен дизел на Цариградско шосе на връщане към Пловдив, обаче нещо много се разтрака печката. Стана доста шумна и неспокойна. Вече насвършване днес се ядосах и долях 30 л. V-Power Diesel и го тествах до Кърджали и обратно.

Може и да си внушавам, но мотора определено утихна и вибрациите намаляха. Имах чувството, че и върви повече, докато на връщане от Кърджали един бус ИВЕКО ми взе акъла. Като ме захапа до Асеновград не можах да се откъсна. По завоите яко ме натискаше и ги взимаше учудващо бързо, въпреки че имаше заледени участъци и моята задница леко поднасяше. На излизане от завоите на 3-та при ускороние му се откъсвах, но до 120 км.ч (повече няма място на тези къси прави) и пак ме настигаше тоя изрод. Даже мисля, че на места можеше и да ме изпревари, но явно се кефише да ме гони и да гледа как се гърча в завоите :hilezh:. Чак на правата Асеновград-Пловдив успях да му избягам. Егати животното тоя бус ... много бяга, ама той познаваше и пътя явно по-добре, а аз последно преди 10 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

neznam kakva e razlikata 6tot az si zaregdam moeto cc diesel sas kakvoto mi padne 50:50 benzin s nafta,bitova nafta,ot traktori i kombaini mi nosqt abe na kulonka ne sam zarejdal ot godini.i nai qkoto e 4e naftata mi izliza na lev4e 4e i ponqkoga bez pari,i 4e kolata si varvi bez problemi i ne mie davala nikakav defekt do sega.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карат ги от Гърция
Септември бях на почивка в Гърция и ми направи впечатление, че срещнах много български цистерни на Шел по пътя за Солун. :hilezh:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си карал БЪРЗО? С ПОДНАСЯНЕ? Ти ме шокираш :flehan:

Мдааа ... като се замислих после също стигнах до извода, че такова шофиране е крайно безрасъдно. Въобще откакто се качих на това TDi се улавям, че карам много бързо (най-вече ме улавя жена ми :wall:. Вече не мисля за разхода, защото колкото и да настъпвам повече от Б3-ката на газ не мога да изгоря, а тази мощ и еластичност на мотора съчетана с по-добре обезшуменото купе и притъпеното усещане за скорост увличат към опасно каране. Като се прибрах вкъщи и се отпуснах на фотьола усетих колко съм уморен, въпреки че бях взел разтоянието за по малко от час срещу почти 2 часа на отиване. Напрежението от напрегнатото шофиране с висока скорост се отразява много по тежко и имах чувството, че съм карал не 1, а ми 4 часа и че съм се прибрал не от Кърджали ами от Варна. Главата ме заболя като следствие от крайното изостряне на сетивата по време на шофирането.

Като цяло не бях изпаднал в критична ситуация, в която да загубя контрол, но мога да кажа, че намерих границата на този автомобил и се движих опасно по ръба и. Със сигурност мога да кажа, че сега познавам възможностите му и никога не бих се осмелил да ги надскоча, особено ако не съм сам в колата. Видях при какви скорости започва да губи стабилност и тръгва да поднася, видях и как помага АБС-а, но на 2-3 места ако бях с една идея по-бърз и наистина можеше да се завъртя, а оня идиот с буса както караше на 2-3 метра зад мен сигурно щеше да ме помете.

Дадох си сметка и че такива заигравки по пътищата са много опасни и не мога да си обясня какъв е този инстикт у нас мъжете някой като ни изпревари и нещо в мозъка ни да прищрака: " Кой бе ... Ти ли!?Ей сега ще изям с парцалите! Къде си тръгнал с тоя ми ти бус бе!?" (Опел,Форд,Фиат) ... и в крайна сметка за какво ... накрая няма да получиш и тиквен медал, а вероятността да се пребиеш е много по-голяма. Но както казах това е някакъв инстинкт ... може би заложен в нас от каменната ера, на който аз, признавам си, ако съм сам трудно му устоявам, но работя в тази насока :bia:

ПП: Колкото за нафтата ... май само съм си внушавал. Сега напълних 65 л. от една колонка във спедиторската фирма, която работи жена ми. Зареждат от Light Gas - доставчик май на ЕМКО. Отново не усещам някаква съществена разлика, но поне е взимам без ДДС-то на 1.40 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Септември бях на почивка в Гърция и ми направи впечатление, че срещнах много български цистерни на Шел по пътя за Солун. :steinigung:

Именно,ходят и пълнат от Гърция,но ония им дават пълен боклук! Шофьори,които го карат с цистерните са ми споделяли,че е пълен боклук! Аз от Шел за нищо на света не зареждам,трябва да съм закъсал и да няма от къде хептен! Веднъж пробвах шелско гориво,ми то колата беше все едно съм дръпнал ръчната,по шумно работеше,а бе направо ужас.От тогава не съм повторил от там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал съм, че V-power на Shell е добър бензин, но неоправдано скъп. Обикновения 95 обаче е пълен боклук. Аз зареждам на лукойл главно 95 и понякога го смесвам с 98. Така и колата е доволна и джоба ми също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а някой има ли твърда позиция, от коя нафта е по-доволен? Shel V-power или OMV Sprint Diesel? Или все са "ебана българска нафта"?

Омв- Сприн Дизел и Лукойлския дизел такова слагам аз и съм доволен!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да кажа, че зареждам само V-Power Diesel и съм много доволен за момента. Такова гориво предпочитам и извън страната, където има Шел. Ако няма зареждам на други известни вериги, но винаги от по-скъпия дизел. В редките случаи, в които съм ползвал обикновено гориво установих, че поне за моята кола има разлика. Не съм усетил V-Power в България да е с по-лоши качества от същото гориво , примерно в Италия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...