Jump to content

Recommended Posts

Мога да кажа, че зареждам само V-Power Diesel и съм много доволен за момента. Такова гориво предпочитам и извън страната, където има Шел. Ако няма зареждам на други известни вериги, но винаги от по-скъпия дизел. В редките случаи, в които съм ползвал обикновено гориво установих, че поне за моята кола има разлика. Не съм усетил V-Power в България да е с по-лоши качества от същото гориво , примерно в Италия.

Определено има огромна разлика в горивата! Аз знам от сигурен източник какъв компот карат шел от Гърция! Ама какво да се прави на нас пробутват боклука,за да може там да си карат с качествен! ОМВ и Лукойл,там се ядва!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а някой има ли твърда позиция, от коя нафта е по-доволен? Shel V-power или OMV Sprint Diesel? Или все са "ебана българска нафта"?

Няма никакво значение, че горивата на Шел ги карат от Гърция! Дизела /дори и обикновения/ още при зареждането в цистерните е екструдиран откъм съдържание на вода, а при зареждането на бензиностациите се прави същото! Също е и с намалено съдържание на сяра! А какво причиняват водата и съдържанието на дизеловите двигатели дори и аматьорите знаят!:0) Интересно е, че на OMV никога не съм виждал проби на горивата, а на шел се правят всеки ден! Това, че горивата се внаяст от Гърция може да е въпрос на чиста икономическа реалност, но също и на въпрос на качество спрямо горивата на ЛукОйл!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакво значение, че горивата на Шел ги карат от Гърция! Дизела /дори и обикновения/ още при зареждането в цистерните е екструдиран откъм съдържание на вода, а при зареждането на бензиностациите се прави същото! Също е и с намалено съдържание на сяра! А какво причиняват водата и съдържанието на дизеловите двигатели дори и аматьорите знаят!:0) Интересно е, че на OMV никога не съм виждал проби на горивата, а на шел се правят всеки ден! Това, че горивата се внаяст от Гърция може да е въпрос на чиста икономическа реалност, но също и на въпрос на качество спрямо горивата на ЛукОйл!

Това с пробите е хитър рекламен трик,за привличане на клиенти! Ти виждал ли си как ги взимат тези проби,къде ги взимат,щото аз не съм! Всеки може да сложи една табела! пак казвам шофьорите,които го карат горивото,сами казват,че не струва,те най-добре виждат как става цялата история от пълненето до зареждането на бензиностанцията! Лукойл,съвсем логично зареждат собствените си бензиностанции с леееко по-качествено гориво! Те са си монополисти,ако поискат могат да продават бензина на символична цена или на доста по-ниска от всички други,но съвсем естествено това не е лоялно и няма да стане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пробите е хитър рекламен трик,за привличане на клиенти! Ти виждал ли си как ги взимат тези проби,къде ги взимат,щото аз не съм! Всеки може да сложи една табела! пак казвам шофьорите,които го карат горивото,сами казват,че не струва,те най-добре виждат как става цялата история от пълненето до зареждането на бензиностанцията! Лукойл,съвсем логично зареждат собствените си бензиностанции с леееко по-качествено гориво! Те са си монополисти,ако поискат могат да продават бензина на символична цена или на доста по-ниска от всички други,но съвсем естествено това не е лоялно и няма да стане!

Ами аз не съм шофоьор на бензиновоз и не мога да кажа "компетентно мнение"!:0) Обаче знам, че обикновените шофьори на бензиновози не всички си имат понятие от химия /органична химия/ октаново число/ детонация и зони на изгаряне на горивата и т.н.! Мога да кажа обаче, че в едно немско списание беше описан подробно начина на вземане на проби, кой ги взема, как ги правят и какви присадки слагат в горивата! Това ми е достатъчно, също и марката за качество - нещо, което в ЛукОйл го няма! Имаше едно време един хубав виц сред инженерния бранш: има два вида стандарти - ГОСТ и всички останали нормални!:0) Така че моля да бъда извинен - От "Русия с любов..." може да се очаква само хубава водка и здрав запой!:0) Останалото е съмнително! Това е мое мнение!:0)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едно време един хубав виц сред инженерния бранш: има два вида стандарти - ГОСТ и всички останали нормални!:0)
Не знам кой го е дрънкал това, но е пълна лъжа. ГОСТ е много сериозен и един от водещите световни стандарти. Това, че не се спазва от пияндурници е съвсем друго нещо.

Малко се отклонихме от темата, но трябваше да направя уточнението. :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой го е дрънкал това, но е пълна лъжа. ГОСТ е много сериозен и един от водещите световни стандарти. Това, че не се спазва от пияндурници е съвсем друго нещо.

Малко се отклонихме от темата, но трябваше да направя уточнението. :)

+1 за ГОСТ. Твърд като чугун. Освен това не разбирам какво общо има ГОСТ с горивата на "Лукойл", които се произвеждат в "Лукойл Нефтохим Бургас" АД, но това е вече съвсем друга тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото е това колега, че суровината е руска, инсталацията е руска /по ГОСТ/, ръководството е руско!:0) Друго не мога да кажа! Що се отнася до ГОСТ - той е толкова сериозен, че руския инженер, който иначе прави не лоши оръжейни ситеми, за повече от 50 години не можа да проиузведе свестен автомобил, отговаряш на съвременните изисквания! Та се наложи да си купува лицензи!:0) Нямам нищо против руския "инженерен гений", и стандартите им, но всичко това ми прилича на инчовата и метричната система!:0) важното е да "сме" различни, че не се знае какво ни чака!:0)

Аз живея в Бургас и дишам от живяителния "Лукойл"-ски въздух! :0) Доколкото знам обаче, ОМВ също си зареждат от Лукойл! Така че да се спори кои горива са по-добри ОМV или Лукойл е загуба на време! Успех на всички колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общото е това колега, че суровината е руска, инсталацията е руска /по ГОСТ/, ръководството е руско!:0)

Хмм, а знаеш ли че руския нефт е най-добрия в света за производство на дизелови горива и масла. Също така се осмелявам да загатна, че "Лукойл Нефтохим Бургас" АД отдавна отговаря на европейските норми по безопасност и качество на произвежданата продукция.

На последно място бих искал още веднъж да кажа, че "Шел", "ОМВ" и другите вериги пазаруват откъдето им е изгодно, затова и невинаги като причина за влошаване/повишаване качеството на горивата (в случая говорим за нафтата) можем да се позовем на произхода, т.к. невинаги го знаем.

Не че нещо, но защо им е на руснаците да правят коли? Имат си ракети, нали? :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за руския нефт ме изненада. Откъде почерпи информация, че е най-благ за производство на дизел!?

А руснаците не ги месете в автомобилостроенето. Те едни трактори не могат да направят като хората какво остава за коли. Вижте Лада Калина в последния брой на Ауто Билд . Пълна скръб ... за 17 години гениалния руски инженер не е мръднал и на йота от старото ниво. Даже може да се окаже, че старите Лади 1600 са по-добри от тея новите ментаци Калина дето приличат на някой хлопел от 80-те години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз живея в Бургас и дишам от живяителния "Лукойл"-ски въздух! :0) Доколкото знам обаче, ОМВ също си зареждат от Лукойл! Така че да се спори кои горива са по-добри ОМV или Лукойл е загуба на време! Успех на всички колеги!

Колега,спор за Лукойл и ОМВ няма,темата е за Шел! Както казах,според мен най-добро е горивото в Лукойл(не петрол) и ОМВ! А докато от Шел въобще не съм доволен, в България горивото им не струва и тея хитри номерца с некви проби,които никой не е виждал са смешни!

Редактирано от ELMAZ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...