Jump to content

B6 хърка много странно


Audi A4 Avant

Recommended Posts

Здравейте, от началото на годината усетих, че нещо не е както трябва при моята кола. Когато отпускам газта за да превключа на друга скорост се чува един странен звук, точно като хъркане. Най-много се усеща при 2 и 3-та скорост. Този звук го усещах още преди 1 година, но много по-рядко, а сега е почти винаги. Имам чувството, че е от турбината но не съм сигурен все пак. Вървежа и ускорението на колата не са се променили към по-лошо, тоест набира си като трябва и нямам проблеми от тази гледна точка. Другото, което е и то не е свързано с първия проблем е, че когато я запаля студена и тръгна и по някое време, когато съм изключил от скорост на светофар например, оборотите рязко падат за стотни от секундата и колата сякаш иска да изгасне, но не го прави и по-вече не го повтаря, до следващия път, когато запаля и тръгна. Имал ли е някой подобни симптоми на автомобила си и ако да, нека да сподели как ги е решил, благодаря. Автомобила е А4 В6 1,9 TDI, AVF 2004г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре, може и да е така, но това нормално ли е според теб колега или се заражда проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия звук. Точно при превключване от предавка на предавка. Преди година беше едва доловим. Сега си се чува. От време на време при сериозно ускорение и съединителя приплъзва или се чува един странен звук като от болтчета, които се въртят в пералня - ако мога така да го опиша. Казаха ми аксиален лагер+комплект съединител и маховик. Ремонт за над 1000лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го май при много колеги. Имаше и такава тема някъде.

Така и не се разбра от какво е и дали е проблем. Преобладаващото мнение беше, че звукът идва от турбината.

При мен го има този шум, като съм сменял съединител и маховик комплект, така че при мен поне не е от това.

Като сменях ремъците преди месец погледнахме и турбото, така и така се разглобява яко и мнението на майсторите беше, че е като ново.

Ще се хвана един ден да разнищя този проблем да има яснота най-накрая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен се появи този звук - като натисна газта по-рязко и отпусна се чува , даже и на място.По- скоро идва от кутията на филтъра при мен и най- странното е , че се получи след посещение при майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две такива Аудитa съм имал, двете хъркаха така. Турбо е - 99% съм сигурен. Даже имах една много стара тема, където бях пуснал и клип със хъркането. Не съм ги пипал на моите коли, едната я кара човек край мен 2 години, още не хвърлил турбината, но иначе проблема се решава с нова такава. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го имаше това чукане като болчета в кожуха на съединителя, и като свалижме кутията се оказа че има едно малко лагерче към коляновия вал. иглено. бяха останали 2-3 иглички само. изхвърляло ги е от време на време и се чуваше точно като дрънчене на болчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за лагер на съединителя :)! И при мен е така и като сменям съединителя съм сигурен, че ще го оправя :)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е вече от 2г. Турбината хърка ама не знам защо чакам да роди. По край мен има три коли на който го чувам моята едно друго Б7 и шкода октавия 2010г. Не е от скоростите понеже се чува и когато е на 1 или 2 предавка и с/без  натиснат съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва ли да гори много масло ако е прецакана турбината, защото при мен е съвсем в рамките на нормалното (400-500 гр)

Сякаш перките задират за момент в тялото на турбината и след това се оправя..

Ново турбо ли е решението според вас или някакъв рециклаж е възможен?

Гледам в ибей рециклирани ги продават около 250-300 паунда...

Колко струва ново оригинално горе-долу някой ако има инфо да сподели, моля. Защото ако е около 1000 лв рециклажа се обезсмисля май.

Поздрави

Редактирано от Audi addiction
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя не е достатъчно прецакана, за да гори много масло. Моята турбина на предната кола свиреше като линейка половин година и колата не гореше грам масло. Нова мисля, че е над хиляда лева със сигурност. Търси модел Garrett GT1749VA, това е турбото, което се монтира на помпа дюза 131 к.с. мотор. Рециклажа е решение, но зависи колко мислиш да си караш колата. По-добре търси втора употреба от колите на части, които продават колегите във форума. Това е лично мнение и не те ангажирам категорично с него. А ако питаш мен не я пипай в момента, ако само хъркането е проблема. Лошото е, че може да гръмне по време на път, тогава става весело. Но това може да се случи и на коли на 50 000 км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само хърка не се занимавай!!!

Аз карам така от 50к км и все тая. Турбото нито закача по стените, нито харчи масло, нито губи мощност, нито затяга... просто хърка от време на време. Казах им на майсторите в Порше, но и те ми казаха, че е нормално имало го  е при много коли - карай не се занимавай ;) Аз така правя.

Все си внушавам, че като се позапуши ДПФа тогава се появява хъркането, като му дам малко форси и се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е добре  да кажеш: -карай , не се занимавай , но това "хъркане" не ви ли дразни или се свиква с времето.

Имате ли някакви отговори от какво може да се е получило или е  вследствие на комплексни фактори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишното ми ауди с AWX мотор го правеше - така и я продадох, като съм я карал около 11к километра. Сегашното е с AVF мотор - прави го и при него. Явно е, че е всеобщо заболяване на тези мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава тема се заформи ....

Колата я имам от почти 5 години и близо 70 хил. км. прохърква си на около 1600- 1800 об./мин., обаче понякое време спира да речем за ден и при някое рязко натискане на газта отново се появява. Дразнещо е но се свиква :)

Онзи ден се качих на един Супърб с двигател като моя и чак го издразних човека спри-тръгни и нищо не се чува, само дето не го свалих аз да карам :) колата беше на 670 000 км. с оригиналното турбо....та май няма да го сменям засега ....

Да кажа пак сменил съм по други причини съединител комплект с маховик, както и меката връзка... Хъркането си е там, така че поне за мен няма съмнение че е от турбото.

Нямам катализатор и затова може би при мен по изразително се чува.

Ако роди турбото първо тук ще се похваля ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не се налага да се хвалиш. :hilezh: Нека си хърка, ако вземе да стърже на метал, да вие като линейка, когато не е на скорост и да не можеш да видиш колата зад теб, тогава може да се попритесниш. :)

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тенкс! :)

Въпросът е да не получи разкритие в момент като отивам примерно на почивка с жената и дечурлигата с кола пълна с багаж, че най-мразя да се занимавам с тъжни ритуали, когато съм се наканил да се отпусна и релаксирам ....

Редактирано от Audi addiction
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще трябва да се свиква с хъркането - на този етап не ми се взима нова турбина  , обаче преди да се появи колата поемаше по-добре на 1 и 2 , като вкарам 1 и отпусна съеднителя колата се стрелваше  без газ и на 2 ускоряваше добре  а сега на 1 и 2  не стигна ли около 2000 обората няма никой.Иначе в обороти си върви добре.Така ли е и при вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си ускорява нормално, просто като стигна 1600-1800 об/мин и изхъркава за момент и продължава да ускорява без допълнителни шумове....

Е колко струва една турбина оригинална, няма да е милиони, ама просто ако взема нова и пак хърка не знам как ще се погледна в огледалото ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Тогава при мен май е някакъв друг проблема  и ще трябва да се закачи за диагностика ,ама  предния път нищо не хвана дано този път успее.

 

Айде със здраве и лека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има същия звук. Точно при превключване от предавка на предавка. Преди година беше едва доловим. Сега си се чува. От време на време при сериозно ускорение и съединителя приплъзва или се чува един странен звук като от болтчета, които се въртят в пералня - ако мога така да го опиша. Казаха ми аксиален лагер+комплект съединител и маховик. Ремонт за над 1000лв. 

Точно за такъв звук става на въпрос и при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги и при мен симптомите са абсолютно същите на 100% .... Тези дни ходих на диагностика в турбо сервиз... Там след тест на турбото в движение на тестер ми казаха, че турбото пренадува и вариантите са два. Единия е 260лв профилактика като уж на тези мотори се оправяла, а втория да има и нещо за смяна по нея и да достигне до 700лв . Тъй като аз отдавна не вярвам на каквито и да е сервизи за сега обмислям дали изобщо да я разбутвам ....

 

В крайна сметка някой решили си проблема с хъркането и как ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...