Jump to content

B6 хърка много странно


Audi A4 Avant

Recommended Posts

При мене имах проблема с въпростното хъркане ама като че ли беше по скоро свирене - оказа се кулера 160лв. и се оправи. След това имаше едно хъркане и при превключване от 1-ва на 2-ра оказа се синхронизатор на скоростите така че си ги проверте тия неща всеки според проблемите си :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги от скоро съм собственик на Аudi А4 1.9тди Аvant Quattro и започна същите признаци описани в тази тема. Хъркане при смяна на скорости 2,3 между 1800-2000 оборота, само в този диапазон. Въпросът ми е тъй като никои не споменава от известно време дали се е оправил това досадно хъркане /стържене/ и как?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа колега, аз имах много подобни симптоми. При мен беше като притрисане и реално не можех нормално да сменям от 2ра на 3та под 2100-2200 оборота. Опитвах ли на 2000 и надолу попритрисаше и като цяло не се държеше добре колата. Карах така месеци наред и много хора твърдяха, че е от катализаторите и да ги свалям. Така се стигна до преди няколко седмици, когато почна да се чува осезаемо хъркащ/вибриращ звук откъм мотора - реших, че нещо по гърнетата, звучеше си бруталничко! Като натисках съединителя лекичко обаче, се усещаше особена вибрация - и в движение и на място. Светна ми лампата в главата,че тая работа не е на добре. Няколко дни по-късно смених съединител и маховик :)

Гледам много от колегите, които със сигурност имат повече опит от мен, говорят за проблем с турбото - но моите симптоми са доста сходни и именно изразяващи се най-вече между 2ра и 3та предавка. Не знам, реших да споделя при мен как протече цялата работа. Сега колата върви много мазно, мога на 3та да превключа и на 1000 оборота без никакви притрисания/хъркания и т.н.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да повдигна темата ....

Закупих нова турбина от вносителя на Гарет за БГ и всичко се оправи :)

Поздрави

Колега,кой е този вносител за БГ,и колко пари е едно такова ново турбо?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вносителя е Колос... Цената е между 1200-1300 лв, не помня точно че то и масло, филтри и др работи сменях :)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста евтино ми се струва за оригинално, може ли някакви координати на вносителя?Защото на мен ми излиза магазин за корейски авточасти, теракот мебели и т.н.

edit:Чак сега се разрових в сайт-а, и нека някой ме поправи но тези турбини не са Гарет, а някакви CHRA(които сега прочетох, че са китайски)

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-VAG-Borg-Warner-Turbolader-058145703E-058145703H-058145703L-150Ps-1-8T-/230608220660?pt=DE_Autoteile&hash=item35b15231f4

Толкова е оригинално, стига да не го купуваш от Порше :), опс това е за 1.8т, но не мога да си изтрия мнението :)

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което закупих от тях си е Гарет в опаковка Гарет даже пазя кашона някъде и мога да го снимам... Предлагат и заводски рециклирани (средната част), както и да рециклират на място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

При мен драмите приключих след почистване на геометрия, изтърбушване на катализатора (който според майстора се бе разпаднал) и смяна на някаква гарнитура. Явно от запушването на катализатора е последвало и зацапването на геометрията. Колата е 1.9 TDI 130hp.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът съвсем ли изчезна или просто намаля?

Ако става дума за София - може ли малко инфо къде се справиха с проблема?

(може и на ЛС. Благодаря!)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Варна съм.

Да напълно спря досадното хъркане.

Само да кажа че преди ремонта тотално беше зле колата, преминаваше в авариен режим след натискане над 2500 оборота и записваше грешка за пренадуване на турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...