venomcorp Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Дайте моля ви точното ноу-хау са тези прословути маси..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Мислех, че е достатъчно разяснено... Имаш 2 маси- 1 от минусовата клема към купето (вижда се кабела до кутията на акумулатора) и една към стартера (при bsd нямаше към стартера и той си пусна). Пускаш 2- ри кабел от минуса на акумулатора към купето (може и на друго място да пробиеш и да хванеш новия кабел) и изчистваш хубаво фабричния при обувките и леглото. Същото правиш с масата към мотора, която ще я хванеш на скоростите. Има хубаво място. Кабела на стартера отново може да се изчисти хубаво. Плюс кабела се взима директно от алтернатора до терминал 30 (бушон 200). За по- фабрично изглеждащ монтаж вкарай кабелите в гофрета. Кабел 16 квадрата върши идеална работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Baha, според мен, по-правилно е кръстоската (както при мен). Този от акумулатора, фабрично е свързан към купето горе до бушонното табло. А този от стартера, фабрично е свързан долу, под бушонното табло.Като се правят двата дублажа, е хубаво да се кръстосат, за оптимален ефект!Първи дублаж: От горния крепежен болт на алтернатора, до долу, под бушонното табло! (да се закара масата максимално близко до релетата и бушоните за терминал 30)Втори дублаж: От връзката купе - горе до бушонното табло до шпилката на стартера. (щелта, която се гони тук е да се осигури максимална минусова връзка на стартера). По този начин, масата на двигателя идва вече от 3 места с по 16 квадрата = 48 квадрата идеална стойност. А както знаем, едно от важните неща за двигателя е да има добра електрическа връзка с купето. Това е особено важно и за бензиновите автомобили, не само при дизеловите, където основно наблюдаваме признаците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Ето и малко нагледен материал: Трите опорни точки при масите: Съществуващи фабрично минусови връзки: Първа допълнителна: Втора допълнителна: Фабрична плюсова - или само се почиства окиса или + почистването за BackUp се дублира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Така, днес след замерване , резултата е следния:Без консуматор зареждането измерено на акумулатора е 13.89 , а на генератора - 14.10С включено парно, къси и дълги светлини на акумулатора дава 13.5 , а на генератора 14.0Въпроса ми следния, ще се оправи ли със почистване на кабелните обувки на масите и "+" или да слагам дублиращи кабели, както сте описали по горе? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Проблемът почти винаги не е в контактуването на кабелната обувка с купето или двигателя, а във връзката на кабелната обувка с кабела. Кабелът се окислява. Ако разкапсоловаш кабелната обувка и поразрошиш медните нишки, ще забележиш, че са зелени и са станали крехки. Редактирано 26 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Значи ще се прави!!!Първият кабел единият му край хващам на купето горе до акумулатора ( има една свободна дупка ) а другият край захващам на стартера. Вторият кабел , единият му край - на купето под кутията с бушоните , а другият край на генератора.Така къде точно да го захвана на генератора? Кабелните обувки кербоват ли се или ги запоявате с калай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Първата снимка на алтернатора, виж най-високо стоящия болт на алтернатора, дългия. Развиваш го, махаш го и нахлузваш кабелната обувка.Аз ползвам медни, 16 кв. затворени кабелни обувки. Кримпвам ги към кабела с менгемето. Първо леко да подвие единия край под другия, после леко да затворят, после пак да се подпъхнат и така, докато не стане бетон. Ако тръгнеш да запояваш 16 кв. кабел, лично ще ти стисна ръката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Ами вече ми се изясниха нещата с дублирането.Относно запояването, на работа слагаме медна обувка на 16 квадрата кабел, сплескваме я с чука , загряваме я с индуктивен поялник и отгоре калай ( влиза в обувката и дори излиза малко от долният край ) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Аз съм завършил електроника и това работя. Поялник над 40 вата не ползвам. С индукционен може и да стане. Но чукът ме разби. Нямате ли менгеме, поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Има всичко ама като идеш на лентата в рудника насред нищото да сменяш двигател или захранващ кабел чука върши идеална работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Днес приключих с монтирането на дублиращите маси и резултът е повече от добър.Сега зареждането на акумулатора е 14.12 , а на генератора 14.14.Дори колата пали и работи по добре от преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Това бе и очаквания резултат от начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Да не пропуснеш да споделиш после, това дали ти реши проблемът с перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Засега съм изминал около 700км след като направих масите и нямам проблем с включването на перките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Екстра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Така и трябва да бъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 здравейте,след прочитането на темата реших да направя и аз едно замерване!без нищо включено зареждането на акумулатора бе 15,1 ,а с включени къси и дълги светлини и включен климатик - 14,8!Мисля,че при мен всичко е ок,но въпреки това ми моля за мнение,понеже на 2-3 месеца правя зарядка на акумулатора,мисля,че това се дължи на постоянното каране на къси разтояния!Все пак ви моля за мнение!Колата е 1,6 ФСИ , 115 к.с.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Не разбрах кое те притеснява? Мен на пръв поглед би ме притеснило презареждането! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasko7878 Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 притесняват ме тези 15,1 дали е нормално,и другото което ме мъчи-дали падането на акумулатора за 2 месеца каране постоянно на къси разстояния е нормално! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 (Редактирано) Първо пробвай с друг мулти-метър (или поне смени батерията на този). Ако отново показва стойности над 15 волта, препоръчвам смяна на реле-регулатора. Горното критичното ниво на напрежение при заряд на автомобилен акумулатор е 14,7 волта! Напрежение над тази стойност го уврежда безвъзвратно! Редактирано 9 Юни 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 (Редактирано) Още една А3-ка с оправен проблем с волтажите. Преди дублирането на плюса и минуса, без консуматори държеше 14 волта. Със стандартните консуматори (фарове и т.н.), 13,7 волта. При включени къси, дълги, халогени, вентилатор и подгрев на задно стъкло - 13,2 волта в инсталацията, а на алтернатора 14,1. Разлика в потенциалите по минус 0,6 волта, а по плюс 0,3 волта.След дублажите, на празен ход със стандартни консуматори - 14,2 волта. С всичи гореизброени мощтни консуматори - 14,1 волта. След замерване, разлика в потенциалите 0,01 волта. Редактирано 16 Декември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
termitkoter Публикувано 17 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2015 Потвърждавам за перфектната работа с колегата bsdnikolov. Колата осезаемо започна да работи по добре + по - добър студен старт. Евала ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 След като дублирах САМО масите преди около година зареждането беше идеално.Днес реших да замеря как зарежда и даде 13.85 без консуматор на акумулатора.Реших на дублирам и плюса понеже най-вероятно и той ще е окислен.Така че ако сте решили да правите дублажите, дублирайте и "+" и "-" задължително!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 "-" двоен дублаж (алтернатор и стартер, за добър старт и добро зареждане) и "+" единичен. За добър резултат всичко описано по схемата десетина поста по-горе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване