Jump to content

Проблем със зареждане на акумулатора 2.0tdi BKD


baha

Recommended Posts

Преди 1 час, sa60_89 написа:

Сигурен ли си че е от масите, вдигането на оборотите?

 

1000% тъй като симптомите, които се описват в темата ги имам и аз от време на време / включва се перката на радиатора при сутрешно палене на студен мотор и вдига оборотите на 1000/ 

Отделно от това алтернаторът ми беше ревизиран профилактично /смяна на 2 лагера, ролка и четки за 150лв. /.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 101
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, всичко уж е ясно, обаче снимките на бсд не са активни и не се виждат. 

От всичко само едно не разбрах тази допълнителна маса от горния болт на алтернатора до някъде “под бушонното табло”. Къде точно е това някъде, може ли разяснение или снимка нагледно? 

 

Другите две неща ги схванах мисля :

1-во от стартера до минуса;

2-ро от алтернатора до бушон 200 (който при мен поради неясна за мен причина е 150!?) 

Само това “под бушонно табло” до горен болт на алтернатора, ако може някой да даде жолерче?

 

Благодаря за полезната тема! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Оказа се “заминал” акумулатор причината за вдигане обороти и шашкане на перки и т.н. странно е, че си палеше винаги даже и в студените минусуви сутрини от раз. Обаче явно много се разреждаше рязко за секунда след паленето и шашкаше алтернатора и така в студовете ( като се включи и печката дърпаше здраво - голяма консумация). Сега е с нов хубава марка “варта” и няма помен от тези симптоми в съчетание с допълнителните маси, които направих, колата работи като часовник без значение от метеорологичните особености на зимното време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от известно време имам проблем с акумулатора, килата върти някак си бавно, и акумолатора, който съм го купувал преди 2 години 74ач 680а стартов, за последното не съм сигурен, та акумулатора пада, и се налга да го зареждам. Сега като паднаха температурите уикенда реших да го заредя след което колата си запали покарах я малко и я оставих. Днес сутринта завъртя едвам едвам няколко пъти и падна. Работата, че е за нов, е ясна. Но реших да проверя колко зарежда алтернатора. На място без консуматори показа 18.6в, пуснах парното и задния реотан, пак толкова. Този волтаж никак не ми изглежда нормален.

Някакви мнение и идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.01.2021 г. at 15:18, suggar написа:

здравейте колеги можели снимки по темата от колега които си е монтирал допълнителните кабели за - и за + благодаря предварително

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги можели снимки по темата от колега които си е монтирал допълнителните кабели за - и за + благодаря предварително

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bsdnikolov  можели да пуснеш снимките  пак щото никои от колегите включително и аз неги виждаме благодаря предварително

На 2.04.2015 г. at 13:41, bsdnikolov написа:

Ето и малко нагледен материал:

 

Трите опорни точки при масите:

 

Masi00.jpg

 

Съществуващи фабрично минусови връзки:

 

Masi000.jpg

 

Първа допълнителна:

 

Masi01.jpg

 

Втора допълнителна:

 

Masi02.jpg

 

Фабрична плюсова - или само се почиства окиса или + почистването за BackUp се дублира.

 

Masi03.jpg

 

Редактирано от dimitar_handjiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много благодаря за снимките бъдете живи и здрави всички.

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
На 18.01.2021 г. at 15:18, suggar написа:

Ок, ще я закарам да я погледнат и ще пиша какво е станало , благодаря за отговорите

Та закарах я колата уж за алтернатор, а там като го мерили си зарежда нормално. в крайна сметка ми смениха четки на стартера и сега колата пали от четвърт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, възможно ли е да има въпросното вдигане на обороти от заминал обтегач на пистовия ремък!?

Питам, понеже минах няколко майстора :

- Първият смени ролка на алтернатор, четки на реле-регулатор и някакви лагери по алтернатора;

- Вторият смени направо реле-регулатора с нов оригинален;

- Аз взех, че купих кабели и направих двоен дублаж на масите и един на плюса, като допълнение взех и нов акумулатор.

 Проблемът обаче отново се появи и се взех сам в ръце. Свалих пистовия ремък и погледнах ролките. Какво видях: ремъкът по повърхността си има наслоявания от пластмаса. А тя е дошла от изядена паразитна ролка на обтегача, която като погледнах все едно ремъкът я е издълбал самата ролка. Днес си поръчах нов в комплект с обтегач, а марката е skf и на двете ( ремък с дължина 1050мм и обтегач с ролка D-70мм, W-24). Утре смятам сам да ги сменя и да видим...

Дано това вече да реши голямата сага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мен нещата започнаха с угасване на километража(индикаторите работят). На другия ден имаше подсветка но светна "слаб акумулатор" в жълто. Последва и предупредителни светлини за ESP и позиция на волана. Акумулатора е 12.7 V. Алтернатора зарежда на 14.2 V. При всички консуматори 14.1 V. При тия показатели може ли да е масата?

Защо при нормални стойности на акумулатора компа дава "разредена батерия"?

Редактирано от shveb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага след като запалиш примери напрежението на изхода на алтернатора (дебелия плюсов кабел който отива към акумулатора спрямо шасито на алтернатора). Трябва да е около 14,7 волта. Ако е толкова значи алтернатора ти е изправен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, shveb написа:

Акумулатора е 12.7 V. Алтернатора зарежда на 14.2 V. При всички консуматори 14.1 V. При тия показатели може ли да е масата?

Параметрите ти са перфектни! Така и трябва да работи.

 

Преди 5 часа, CVT написа:

Трябва да е около 14,7 волта. Ако е толкова значи алтернатора ти е изправен.

Твърде висок волтаж е. Получава се обикновенно при заминал акумулатор, който алтернатора бързо се опитва да "натъпче" след старт. Стандартните параметри при изправен алтернатор са14.2-14.4 при стандартни консуматори и 14.0-14.2 при всички консуматори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен че се получава при заминал акумулатор. Съвсем характерно е точно след запалване на не-AGM акумулатор, алтернатора да му дава колкото ток може да поеме и напрежението е 14,7 волта. Пада на 14,2 - 14,4 волта чак когато се зареди. Тук говорим за напрежението на самия алтернатор, а не на клемите на акумулатора.

 

Моя акумулатор е точно на три години Varta Silver Dynamic и работи перфектно. Палил съм сутрин на -5 градуса без да усети. Ето тока и напрежението на алтернатора веднага след запалване, когато акумулатора е добре зареден:

 

 

Виж пък какво става когато е доста разреден. Амперметъра ми е до 100А и за момент ги надхвърля:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно проблема при мен е друг. Колата я кара дъщеря ми и има навика да държи включен бутона за размразяване на предното стъкло постоянно при къси разстояния около 5 км. Или километража е дал фира или компа решава че батерията е изтощена по неясни причини. Още не съм на ти с ВАСЯ диагн. да опитам да изчиста грешката и да видя какво ще стане. В немски форум прочетох че има някакъв датчик в климатика който при повреда дава информация че климатика работи постоянно и компа отчита изтощена батерия. Ще опитам да потърся специализирана помощ и ще пиша какво е станало. С две думи проблема е че всичко е наред с акумулатора(на една година е) и алтернатора а компютъра отчита "изтощена батерия".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

След рециклиран алтернатор почти веднага след палене дига оборотите на 1100, и преди го правеше този номер, но не толкова редовно. Пускат се и перките. Като я форсирам спадат за 10-20 секунди и пак се вдигат.

 

Акумулатора след 10 часов престой беше 12.9V

 

Без включени консуматори - Алтернатор 14.70, на двигателя 14.20 

До акумулатора стига 14.30V при 1.1k оборота, а от алтернатора е 14.70, това при включени консуматори. 

 

идей от къде може да е , маси, реле - регулатор ? 

Редактирано от veskofu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатора ти работи идеално. Веднага след като запалиш той вкарва едни 50 - 60 ампера в акумулатора. Затова имаш този пад на напрежение от 14,7 волта при алтернатора  на 14,3 волта при акумулатора. Ако двете напрежения бяха еднакви, нямаше да тече ток по кабелите. След като акумулатора се зареди разликата в напреженията става по-малка. Второто клипче което съм дал по-горе показва тока и напрежението при алтернатора.

 

Така че алтернатора и акумулатора ти работят правилно и проблема с перките не е свързан с тях.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2021 г. at 8:10, veskofu написа:

След рециклиран алтернатор почти веднага след палене дига оборотите на 1100, и преди го правеше този номер, но не толкова редовно. Пускат се и перките. Като я форсирам спадат за 10-20 секунди и пак се вдигат.

 

Акумулатора след 10 часов престой беше 12.9V

 

Без включени консуматори - Алтернатор 14.70, на двигателя 14.20 

До акумулатора стига 14.30V при 1.1k оборота, а от алтернатора е 14.70, това при включени консуматори. 

 

идей от къде може да е , маси, реле - регулатор ? 

Пробвай да дублираш масите. В темата понапред е описано как става, не е сложно изобщо.

При мен се оказа, че трябваше прекодиране или адаптиране на комфорт модула мисля, че се нарича. Преди това бях сменил 1000 неща и все вдигаше оборотите на 1000 като е на свободна. Сега -  никакви ядове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 3/21/2014 at 1:07 AM, baha said:

След всички обяснения и описани проблеми Мишо реши проблема, а той беше... масата! В какви филми ложе да те вкара лоша маса. Бъркаше Central Electric Block- а и за това вдигаше и обороти. Вече масЪта е двойно подсигурена, няма вдигане на обороти, зареждането е ок и стартера върти както никога до сега.

Привет, може ли контакт с майстора, решил проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...