sa60_89 Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Така, днес след като изгърмях моя мултицет ( от тези по 20 лв.)в земята, отидох при един майстор който се занимава само с това да замери колко зарежда алтернатора.Резултата е 14.1 горе на акумулатора.Засега се отказах да пускам допълнителен плюс. Проблема е следния: И двете перки се пускат когато им кефне на загряла кола ( градусите стоят на 90).Онзи ден я запалих сутринта студена минах около 1-2 км до бензиностанцията да си взема кафе и се пуснаха отново.Въртят около 1-2 мин и спират. На диагностика ще излезе ли нещо ако има проблем с термостат или температурен датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Виждал съм го този проблем и при ядове с "реле регулатора". Зареждането е ОК и за 4-5 секунди волтажът пада и после пак се вдига, но колата веднага пуска перките и гаси подгреви и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 10 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Един от симптомите на недозареждане! Дублирай си масите и +а! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги! Днес след диагностика показа следните грешки, а перките вече се пускат 1-2 мин след като запаля. Какъв може да е проблема според вас? Зареждането според VCDS е 14.2. Ето и грешките: VCDS Version: Release 12.12.3 Data version: 20140905 Wednesday,11,May,2016,17:31:14:15065 Chassis Type: 8P (1K0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 62 72 7D VIN: WAUZZZ8P86A021987 Mileage: 157750km/98021miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 47-Sound System -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb Part No SW: 03G 906 021 T HW: 028 101 223 4 Component: R4 2,0L EDC 000SG 9420 Revision: --H01--- Serial number: AUX7Z0E5FNH0LJ Coding: 0000072 Shop #: WSC 61522 133 85180 VCID: 306393C3F3235383B33-8065 No fault code found. Readiness: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Part No SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q Component: ESP FRONT MK60 0102 Revision: 00T12001 Coding: 0023170 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 4083C3034383C303433-8015 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 J HW: 8P0 820 043 J Component: KlimavollautomatH16 0200 Revision: 060997 Serial number: 8P0820043J Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 33699CCF0235689BCE1-8066 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 F HW: 8P0 907 279 F Component: Bordnetz-SG H36 1201 Revision: 00H36000 Serial number: 00000002007907 Coding: 05884F009214100000160000160000000008FE175C0100 Shop #: WSC 06435 000 08192 VCID: 4083C3034383C303433-8015 Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 B Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 23 Reset counter: 54 Mileage: 157156 km Time Indication: 0 Date: 2016.04.16 Time: 16:53:00 Freeze Frame: ON Voltage: 13.75 V ON ON OFF OFF ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8P0-959-655-94.lbl Part No SW: 8P0 959 655 C HW: 8P0 959 655 C Component: Airbag 9.41 H10 3230 Revision: 91H10323 Serial number: 00362003GK07 Coding: 0074622 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 4287C90B4D8FD113557-8017 Subsystem 1 - Serial number: 6332DRB404624F9D- Subsystem 2 - Serial number: 6342DRB401C9CCA2% Subsystem 3 - Serial number: 63528RB400705A47D Subsystem 4 - Serial number: 63628RB4007061D4C Subsystem 5 - Serial number: 63729RB40087D4F7. Subsystem 6 - Serial number: 63829RB40087D4DF1 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF Component: Lenksaulenmodul 034 0070 Coding: 0000012 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 76EF65DB51C73DB329F-8023 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8P0-920-xxx-17-MY7.lbl Part No SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0400 Revision: D02 Serial number: 2245ED02006054 Coding: 0004043 Shop #: WSC 11111 111 11111 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H10 0120 Revision: H10 Serial number: 28001056128245 Coding: 3D3F0B42072102 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 2A5781ABD5FF29537D7-807F No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb Part No SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0400 Revision: D02 Serial number: AUX7Z0E5FNH0LJ Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MIN2.lbl Part No: 8P0 959 801 H Component: Tuer-SG 020 0050 Coding: 0000248 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 4083C3034383C303433-8015 1 Fault Found: 00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 012 - Electrical Fault in Circuit ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K1 909 144 J Component: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 326799CBFD2F6193C57-8067 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl Part No: 8P0 959 433 E Component: KSG H04 0050 Coding: 188000186D088505488F016300 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3E7FBDFB3977B5F331F-806B Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 47: Sound System Labels: 8Px-035-382.lbl Part No SW: 8P4 035 382 HW: 8P4 035 382 Component: AB2 SUBWOOFERBOXH03 0180 Revision: 00002 Serial number: 10000001261452 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: F1E5D6C7B8A99A8B7CD-80A4 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 8P0-959-802-MIN2.lbl Part No: 8P0 959 802 H Component: Tuer-SG 020 0050 Coding: 0000248 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 1 Fault Found: 00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Labels: 8P0-035-1xx-56.lbl Part No SW: 8P0 035 186 C HW: 8P0 035 186 C Component: concert II EU H52 0100 Revision: 02S Serial number: AUZ2Z3E2527737 Coding: 0001001 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 326799CBFD2F6193C57-8067 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door, Rear Left Labels: 8P4-959-801.lbl Part No: 8P4 959 801 B Component: Tuer-SG 009 0030 Coding: 0000216 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3E7FBDFB3977B5F331F-806B No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right Labels: 8P4-959-802.lbl Part No: 8P4 959 802 B Component: Tuer-SG 010 0030 Coding: 0000216 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3F81C0FF3E7DBCFB3A9-806A No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985-8078 No fault code found. End --------------------------------------------------------------------- Редактирано 11 Май 2016 от sa60_89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Не мога да разбера защо просто не си пуснеш 3- те кабела??? Това, че показва над 14V докато го мерите, не означава че няма спад през останалото време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Масите съм ги пуснал още миналата година.Сега освен и плюса да дублирам да видя дали ще има ефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Така, свързах единия край на кабела към алтернатора , а другия край както сте писали по нагоре в темата на предпазител 200, но няма много място за още една обувка.Дайте идей Ето и нагледно: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Аз ползвам издължена кабелна обувка, която закачам под оригиналната. Но с кримпването на вътре. Така двете лягат една върху друга и не си пречат. Но, като ти гледам грешката в CE, не съм сигурен че това ще реши твоя проблем. Виж си и "реле-регулатора". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 И аз направих по същия начин връзката към бушонното табло.Сега след като и допълнителния плюс е пуснат вече, запалих колата направих едно кръгче да синхронизира есп и абс и я оставих на място да поработи около 15 мин. , перките не се пуснаха, а и запали по-добре от преди.Между другото акумулатора имаше заряд от 12.36V и го оставих миналата вечер да се зарежда.Относно реле регулатора, как да проверя дали всичко е нормално с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 12,36 на акумулатора след престой е малко. Или не се е дозареждал, или вече си заминава. Акумулатор в добро състояние и с изправно зареждане от колата, след изгасяне на колата трябва да е около 13,7, а на следващия ден (след престой) около 12,6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 12 Май 2016 Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Акумулатора го купих ноември 2012г. Varta silver dynamic 75Ah.Вече е почти на четири години, може и да му е дошло времето.Зимата хем е в топъл гараж колата ( 10 градуса при външни -7 -8 ) и си малееше при палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 12 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2016 Моя Silver 77Ah ми показваше 12.1- 12.3V след 1 нощ престой след 1 година ползване. Вече е + 3 години, пак показва подобни стойности особено при по- студено време и си върти всеки път рЕзко. Нз какво му е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Зравейте,колеги!А, колко метра кабел отиват за подмяната и на трите кабела,че да го подготвя предварително?Благодаря,предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Два метра за масата и 1,5 метра за плюсът. Плюс 5 кабелни обувки с вътрешен диаметър на отвора 8 мм и една с вътрешен 6 мм. И за маниаци като мен, още 3 метра гофре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) Перфектен си!Мерси. Опс,а 6мм.ли е удължената кабелна обувка за под бушона, или 8мм.? Редактирано 29 Октомври 2016 от Decho1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Здравейте, колеги! Отново започнаха да ми се включват перките, когато им кефне, но този път от време на време има и едно свирене или леко стържене да го нарека.Чува се от страната на генератора.Как да диагностицирам дали е ролката на алтернатора...?Мисля че от нея идва шума, но може и да е обтяжната ролка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Вземаш WD40 или шише с вода,и пръскаш по малко в основата на всеки детайл в които се съмняваш ,там където лагерува.Започваш от най—долния,където изчезне шума той е проблемния! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Там е работата че не свири постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Днес след като свалих ремъка, обтяжната ролка има лек луфт, а на алтернатора ролката като я завъртя рязко наляво и надясно е зацепена и в двете посоки ( завърта ротора) . Нормално ли е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Не,не е нормално,ролката на алтернатора зацепва само напред,сменяй я и ще усетиш разликата в работата на мотора и сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Днес си смених сам ролката на алтернатора и разликата е огромна.Вибрациите изчезнаха, перките не се включват и зареждането е в нормата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Decho1 Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 19 Август 2017 Доклад Share Публикувано 19 Август 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-tdi2 Публикувано 22 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2020 Извинете, че съживявам доста стара тема, но имам нужда от помощ, свързана с монтирането на допълнителните маси, така, както е описано в темата. Та питането ми е някой, който вече го е правил на неговата кола ще се навие ли срещу заплащане ( включае материали+ труд) да направи и моята качествено с всички кабели, гофре и т.н. ? Идва зима, сутрините застудяват и при палене почва да ми вдига оборотите на 1000 и така стои доста време 15-20 мин. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sa60_89 Публикувано 23 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2020 (Редактирано) На 22.10.2020 г. at 15:06, audi-tdi2 написа: Сигурен ли си че е от масите, вдигането на оборотите? Редактирано 23 Октомври 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване