alexander alexandrov Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Ако имаш предвид мен си в грешка, аз продавах обикновен обтегач не електронен заедно с веригата, който бях взел от една катастрофирала кола, а моят е електронен и след като разбрах, че обикновения не ми върши работа го пуснах за продажба, а старият ми тракащ електронен обтегач, който смених от колата си е в мен! Редактирано 10 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! за теб не бях се сетил колега става въпрос за София а колкото за обтегачите има само ел и обикновени номера и букви са паратика работа ако някой може да ме обеди в противното ОК ! Редактирано 10 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 абе тая глупост наречена ел.обтегач всъщност е едно клапанче с 2 извода отваря и затваря колата я карам вече собикновен 40000 нямам проблем но ако човек си надвие да си вземе с електрическия е най-добре защото от тогава имам една грешка но но нито се отразява на вървеж нито на раход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Колега lingerov,казваш,че си сложил от А3 1.8Т-еднакви ли са обтегачите на 1.8ADR и 1.8Т(независимо дали А3 или А4)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 (Редактирано) Такъв намерих за без пари от 1.8 Т той е без ел клапан иначе обтегачите са два вида с и без ел клапан А иначе до сега нямам никакви проблеми с колата ходих до София с нея върви си без грешка Редактирано 31 Март 2014 от lingerov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 ....-еднакви ли са обтегачите на 1.8ADR и 1.8Т....Аз ги гледах 2-та в юитрейд. Освен по парт номер и цена външно са напълно еднакви... за турбото беше 330лв, а за АДР-а 370лв... ба ли го що така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sparco Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!С две думи може и от 1.8Т Редактирано 2 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Колеги, при мен на студен двигател понякога изтропва веригата, но няма грешки и през останалото време си работи перфектно. Замислих се дали не може да се почиства това електронно буталце с каналчетата за да държи налягане в обтегача, когато двигателя не работи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Отговорът е - не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 А може ли да се смени само буталцето с някое друго и то ли е отговорно за налягането в обтегача за да не увисва веригата при изгасен двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 (Редактирано) Не може да се ремонтира обтегача. Има смесени мнения за смяна на гумените о-пръстени, но шансът да се оправи е никакъв.Трябва да се сменят тези обтегачи с веригите. Рано или късно им идва времето, щом тракаш вече, значи ти е време за изваждане.Вариантите са ти:- оставаш така и чакаш да се срещнат клапани с бутала- сменяш го с нов OEM, но от тези, които са без ел. клапан и си разваляш динамиката на колата с някакви %- купуваш си нов заместител на ОЕМ, с ел. клапан, май Феби имат такива и се надяваш да изкара някакво време- купуваш си нов ОЕМ с ел. клапан от Порше ~1050лв е, ако намериш отстъпка, ще ти дойде 700-800лв- аз мога да ти доставя нов ОЕМ с ел. клапан, от Германия на 550лв с доставката Редактирано 21 Юли 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Оригинален ли ще бъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 (Редактирано) Да, чисто нов, оригинален, с щампа на Ауди и в опаковка на Ауди, цената не включва верига, само обтегач. Доставката отнема 10 дни.Поръчвам само след 100% предплащане или 50% капаро.В момента чакам 1бр, поръчан за приятел. Ако има желаещи, ще го снимам като дойде? Редактирано 21 Юли 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Както обещах, ето снимки на обтегачите. Снимах ги върху ел. фиш за превишена скорост, за да се знае, че са реални. Два налични обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 25 Март 2021 Доклад Share Публикувано 25 Март 2021 На 21.07.2014 г. at 13:27, ghostdog написа: Трябва да се сменят тези обтегачи с веригите. Рано или късно им идва времето, щом тракаш вече, значи ти е време за изваждане. Вариантите са ти: - оставаш така и чакаш да се срещнат клапани с бутала - сменяш го с нов OEM, но от тези, които са без ел. клапан и си разваляш динамиката на колата с някакви % - купуваш си нов заместител на ОЕМ, с ел. клапан, май Феби имат такива и се надяваш да изкара някакво време - купуваш си нов ОЕМ с ел. клапан от Порше ~1050лв е, ако намериш отстъпка, ще ти дойде 700-800лв - аз мога да ти доставя нов ОЕМ с ел. клапан, от Германия на 550лв с доставката Темата е доста стара, но проблемът си живее, докато има такива Б5 кошници с 20-клапанните 1.8 мотори. Та възникват някои въпроси: - каква е актуалната оферта за такава доставка от Германия, - намирането на сервиз в Пловдив, който да приеме да постави частите от клиента, - в момента съм с прост обтегач, но колата има много прилична динамика. С простия обтегач моторът е настроен да дава максимална мощност. Ако поставя обтегач с електроклапан, очаква се подобряване на работата на ниските обороти и намален разход. Възможно евтино решение е от e-bay, едни 50-60 хиляди километра ще са ми напълно достатъчни. Но и сега с обикновения обтегач нямам притеснения нито от динамика, нито от прекомерен разход. Та струва ли си играчката? - някъде прочетох по коментарите за смяна на обтегача без сваляне на всмукателния разпределителен вал. Има ли нещо вярно в такова твърдение? А обикновения обтегач все пак ще трябва да го сменям, защото започна да жужи при палене на студено. След кратко загряване жуженето изчезва. Моторът е APT 125 к.с. и оригинално е с обтегач с ел. клапан. Предишният собственик го е сменил с оригинален обикновен втора ръка. На буксата е надянат само електромагнитът от оригинала и VAGCOM не открива грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Как е устроен обтегачът с електроклапан и какво се постига при двете крайни положения: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 19 Април 2021 Доклад Share Публикувано 19 Април 2021 От многото мнения из Нетя става ясно, че дизелово тракане се явява при обтегача с електроклапан. На простия обтегач няма какво да му се развали, освен да се строшат плъзгачите. А и работата му е с много по-малко натоварване - работи само като обтегач, но не и като фазорегулатор. Опъване има дори и при липса на маслено налягане, за сметка на пружината, както е при старта. Значи смяната само на плъзгачите, след внимателен оглед, може и да е достатъчна. Естествено, сменят се и всички стари гарнитури. Още малко инфо за работата на фазорегулатора: http://www.sizov.org/files/fazik.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 1 Ноември 2021 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2021 Смених въпросния обтегач с такъв с електроклапан. Струва ли си смяната? Да, ако се налага смяната на неоригиналния обтегач без електроклапан. Не, във всички останали случаи. Категорично НЕ, ако предпочитате по-спортно каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване