Jump to content

Смяна Обтегач верига


sukre

Recommended Posts

Цитиране на предходен пост!

Ако имаш предвид мен си в грешка, аз продавах обикновен обтегач не електронен заедно с веригата, който бях взел от една катастрофирала кола, а моят е електронен и след като разбрах, че обикновения не ми върши работа го пуснах за продажба, а старият ми тракащ електронен обтегач, който смених от колата си е в мен! ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

за теб не бях се сетил колега става въпрос за София а колкото за обтегачите има само ел и обикновени номера и букви са паратика работа ако някой може да ме обеди в противното ОК !

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

абе тая глупост наречена ел.обтегач всъщност е едно клапанче с 2 извода отваря и затваря колата я карам вече собикновен 40000 нямам проблем но ако човек си надвие да си вземе с електрическия е най-добре защото от тогава имам една грешка но но нито се отразява на вървеж нито на раход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такъв намерих за без пари от 1.8 Т той е без ел клапан  иначе обтегачите са два вида с и без ел клапан

 А иначе до сега нямам никакви проблеми с колата ходих до София с нея върви си без грешка

Редактирано от lingerov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....-еднакви ли са обтегачите на 1.8ADR и 1.8Т....

Аз ги гледах 2-та в юитрейд. Освен по парт номер и цена външно са напълно еднакви... за турбото беше 330лв, а за АДР-а 370лв... ба ли го що така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колеги, при мен на студен двигател понякога изтропва веригата, но няма грешки и през останалото време си работи перфектно. Замислих се дали не може да се почиства това електронно буталце с каналчетата за да държи налягане в обтегача, когато двигателя не работи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може ли да се смени само буталцето с някое друго и то ли е отговорно за налягането в обтегача за да не увисва веригата при изгасен двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се ремонтира обтегача. Има смесени мнения за смяна на гумените о-пръстени, но шансът да се оправи е никакъв.

Трябва да се сменят тези обтегачи с веригите. Рано или късно им идва времето, щом тракаш вече, значи ти е време за изваждане.

Вариантите са ти:

- оставаш така и чакаш да се срещнат клапани с бутала

- сменяш го с нов OEM, но от тези, които са без ел. клапан и си разваляш динамиката на колата с някакви %

- купуваш си нов заместител на ОЕМ, с ел. клапан, май Феби имат такива и се надяваш да изкара някакво време

- купуваш си нов ОЕМ с ел. клапан от Порше ~1050лв е, ако намериш отстъпка, ще ти дойде 700-800лв

- аз мога да ти доставя нов ОЕМ с ел. клапан, от Германия на 550лв с доставката

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чисто нов, оригинален, с щампа на Ауди и в опаковка на Ауди, цената не включва верига, само обтегач. Доставката отнема 10 дни.

Поръчвам само след 100% предплащане или 50% капаро.

В момента чакам 1бр, поръчан за приятел. Ако има желаещи, ще го снимам като дойде?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Както обещах, ето снимки на обтегачите. Снимах ги върху ел. фиш за превишена скорост, за да се знае, че са реални.

 

Два налични обтегача.

10150681_10203530062326549_1014155743574

 

10405355_10203530104407601_1664101082335

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...
На 21.07.2014 г. at 13:27, ghostdog написа:

Трябва да се сменят тези обтегачи с веригите. Рано или късно им идва времето, щом тракаш вече, значи ти е време за изваждане.

Вариантите са ти:

- оставаш така и чакаш да се срещнат клапани с бутала

- сменяш го с нов OEM, но от тези, които са без ел. клапан и си разваляш динамиката на колата с някакви %

- купуваш си нов заместител на ОЕМ, с ел. клапан, май Феби имат такива и се надяваш да изкара някакво време

- купуваш си нов ОЕМ с ел. клапан от Порше ~1050лв е, ако намериш отстъпка, ще ти дойде 700-800лв

- аз мога да ти доставя нов ОЕМ с ел. клапан, от Германия на 550лв с доставката

Темата е доста стара, но проблемът си живее, докато има такива Б5 кошници с 20-клапанните 1.8 мотори. Та възникват някои въпроси:

- каква е актуалната оферта за такава доставка от Германия,

- намирането на сервиз в Пловдив, който да приеме да постави частите от клиента,

- в момента съм с прост обтегач, но колата има много прилична динамика. С простия обтегач моторът е настроен да дава максимална мощност. Ако поставя обтегач с електроклапан, очаква се подобряване на работата на ниските обороти и намален разход. Възможно евтино решение е от e-bay, едни 50-60 хиляди километра ще са ми напълно достатъчни. Но и сега с обикновения обтегач нямам притеснения нито от динамика, нито от прекомерен разход. Та струва ли си играчката?

- някъде прочетох по коментарите за смяна на обтегача без сваляне на всмукателния разпределителен вал. Има ли нещо вярно в такова твърдение?

А обикновения обтегач все пак ще трябва да го сменям, защото започна да жужи при палене на студено. След кратко загряване жуженето изчезва.

Моторът е APT 125 к.с. и оригинално е с обтегач с ел. клапан. Предишният собственик го е сменил с оригинален обикновен втора ръка. На буксата е надянат само електромагнитът от оригинала и VAGCOM не открива грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

От многото мнения из Нетя става ясно, че дизелово тракане се явява при обтегача с електроклапан. На простия обтегач няма какво да му се развали, освен да се строшат плъзгачите. А и работата му е с много по-малко натоварване - работи само като обтегач, но не и като фазорегулатор. Опъване има дори и при липса на маслено налягане, за сметка на пружината, както е при старта. Значи смяната само на плъзгачите, след внимателен оглед, може и да е достатъчна. Естествено, сменят се и всички стари гарнитури.

Още малко инфо за работата на фазорегулатора:

 

http://www.sizov.org/files/fazik.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Смених въпросния обтегач с такъв с електроклапан.

Струва ли си смяната?

Да, ако се налага смяната на неоригиналния обтегач без електроклапан.

Не, във всички останали случаи.

Категорично НЕ, ако предпочитате по-спортно каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...