Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

Ламбдата е забила на 0.45,което означава,че не работи и ЕКУ-то определя горивната смес по предварително зададени стойности колкото да не останеш на пътя.Колата е мудна и разхода е завишен.Подкрепям мнението на Ради за умрела ламбда.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А бе да питам като има толкова проблеми с л-сонда, с коя бенз.помпа е тая кола??? Че и аз имам един НЕ разрешим проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Началото на другия месец ще си сложа оригинална ламбда сонда за самия двигател,защото нямам доверие на тези,които наричат универсални.

Бензиновата помпа си е оригиналната,регулаторът за налягане на горивото в рейката работи добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа е оригинална на кое на АЦЕ или AJL? Идеята ми е че си си създал проблем точно като мене. Помпата на мех.инж. е много голям дебит. Регулатора за налягане на ел.инж. не може да разтовари до работно налягане, евентуално колата работи на по-високо налягане...От там инж.време не е това което трябва да е, от там ламбдата дава сигнали за "различна" смес....От там грешки...

 

При мен на студен двигател колата работи стабилно на празен ход, но не може да се кара. Като дадеш газ забива муцуна. След 5-10 тръгне ли л-сондата 1-2 минути след това се оправя все едно нищо не е било. И ми се струва че точно заради по-високия дебит става всичко. Грешки нямам, но и компа не е толкова умен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа е оригинална на кое на АЦЕ или AJL?

От АСЕ-то е и никога не съм имал проблем.Вече съм на 2500 км.На бензин/газ като настъпя педала за газта докрай,винаги е хуквала,никога не е забивала муцуна.При мен ламбдата изобщо не е активна.Едва ли компетишъните с 1.8Т са сменяли бензинови помпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес сложих нова оригинална ламбда сонда NGK,която взех от Жоро/gsb,вече на диагностиката се вижда как постоянно се променят процентите и напрежението.Сега ще видим ще има ли разлика в разхода в града.Извън онзиден ми даде 11/100 трима души+доста багаж.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на ламбда сондата има голямо подобрение.Двигателя вече е на 3000 км, навъртяни за 2 месеца

http://vbox7.com/play:522ddd9830

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами трябва да го отворя да махна крушките,а на мигащия дисплей ще откача буксата

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На дисплея нищо не се вижда,фиса му е заминал,ще съм все едно със старото табло,имам уреди за масло,антифриз,за температурите им,скоро ще свържа уреда за налягане на маслото на двигателя.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой съвет е да го възстановиш, а не да изключваш.
Иди при някой да ти "пипне" с едно VCDS и да ти изгаси разни мигащи лаМби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дисплея нищо не се вижда,фиса му е заминал,ще съм все едно със старото табло,имам уреди за масло,антифриз,за температурите им,скоро ще свържа уреда за налягане на маслото на двигателя.

 

 

А защо не върнеш старото табло направо :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антоне, ще си строшиш мотора така, преди да си строшиш главата. Дано не си стопил буталата с тая газ и неработещата сонда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На два пъти писах че съм с нова ламбда сонда и след смяната й надува до 0,9,а преди да я сменя,едва отиваше до 0,5-0,6 атм,като се изчисти грешка от ламбдата до 0,8 надуване на турбото

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега си чипна колата, но газовата бе монтирана преди това и не и ъпдейтна сетингите.
Раздава газ 60-70 км и... тотал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Мотора вече е на 5000 км,ще ме намразят вече съгражданите. :blush: с 44 литра изминах 355 км, 210 извън /динамично/ и 145 лв градско каране=12,4/100.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Изминах 12 000 км вече и чак сега получих отговор за какво служи този клапан.Преди никой не можа да даде отговор в темата.

klapan-karterJPGYstFbMg.jpg

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-VW-NEW-VR6-ENGINE-OIL-NON-RETURN-VALVE-2-8-2-9-CORRADO-GOLF-AAA-ABV-/330919674741

 

Чудно ми е какво ще стане,ако клапана не е на мястото си и къде точно е монтиран

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това аз не бих бързал да си го монтирам на двигател, в който фабрично не е бил предвиден.

Защото ми изглежда като поредната СИЛНА предпоставка за запушване на маслените магистрали...  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...