Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблемът не ти е дебитомера, а в настройките на газовата и в отчитането на налягането на газа в рейката под бууст ;) Най-вероятно МАР сензорът на газовата не е ОК. Пробвай да обедниш смесите на газ под бууст с 20-30%. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам още един нов мап сензор от същата марка,понеже слагам ГИ на едно поло.Може да пробвам с него да видим какво става. Форумът върши чудеса :zustimm:  :dance:  :respekt:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах с друг мап сензор за газта но няма промяна.На него пише от 0 до 4 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не е проблема в ГИ-то ( ако имаше проблем с него нямаше да работи като махнеш дебитомера ), също отпада запалителната с-ма и за мен остава софтуера. Предполагам настройките на газ са добри щом поставяш ГИ и на други коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път поставям ГИ на едно семейно поло 60 кс. Гледам по схемата, нащраквам всички букси, запоявам към 10 проводника, свързвам редуктора към охлаждащата система и бутилката, която се намира на мястото на резервната гума. Гледам от моята кола допълнителлно за справка. Настройките ще ги прави един приятел, който има автосервиз за поставяне на ГИ. Не съм спец в тази област, само любител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не оспорвам уменията ти, мисълта ми беше че като махнеш дебитомера и ЕКУ-то на колата минава в така наречения байсик сетингс за това и поведението на колата се подобрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр

image.jpg
upload png

image.jpg
temporary image hosting

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

От днес съм с комплект съединител на 240 мм. Педалът е много мек и съединителя зацепва много рано,още в началото, но ще му свикна.Нямам никакви вибрации и тресене при потегляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

До момента съм изминал 36 550 км и ще карам докато аудито изгние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Това са още 30-40 години ако нямаш гараж... ако имаш може спокойно да се предава от поколение на поколение.

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам влажни гаражи, нека да я духа вятъра.

На събора на междени много добре се представи, при условие, че аз се оказах с най малката турбинка и от вчера съм с чисто нови бобини за модела

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 4/7/2016 at 9:10 AM, integrale45 said:

Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр

 

От какво е твърдия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АСЕ, 1Z -те са еднакви. Дори комплекта съединител на 240мм, с който карам беше сложен за проба на едно А4 с AFN

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, но двигателя върти и феродовия, притискателния диск,болтове,лагер. Притискателя на 240 мм е доста по голям и тежък от този на АЕВ, същото важи и за феродовите дискове,това почти изравнява килограмите на комплектите

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

С този съединител колата се държи много добре.  Вече навъртях 40 000 км и наближава време за смяна на ремъци.

Доста хора се интересуват каква сума ми е струвало удоволствието. Ще направя разчет по спомен,защото минаха вече три години.

Двигател с инсталация,табло,турбо и периферия 1100 лв,като включвам и компресор за климатика.

ревизия на главата/шлайфане,измиване,смяна на маслообирачи и труд -140 лв.

биелни лагери 200 лв/усилени-задължително/

основни-може би около 25 лв,

сегменти 200 лв,

червен антифриз-30 лв,

масло тотал 5/40-60 лв,

маслен филтър-12 лв,

конусен въздушен филтър 15лв,

 свещи иридиум  NGK 80 лв,

ламда сонда- ОРИГИНАЛНА за модела със зелената букса около-160 лв.

За поставянето на мотора и инсталацията раздадох 150 лв.

Газовия инжекцион струваше към 400 лв без бутилката.В тази тема http://audibg.com/forum/index.php?/topic/160881-сравнение-на-ги-при-18т-quattro/&page=1 съм описал каква е.

Тръба на 8 мм-40 лв.

Скоро смених евросондата защото преди бях на 6 мм.Сложих на 8 мм-38 лв,като я отмъкнах от един бус,който зареждаше магазин за газови уредби. Магазинската цена е 70 лв.

Чип-на промоция 170 лв,

премахване на имобилайзер 100 лв.

Ремъци,може би към 50 лв,

за ролката и нейния хидравличен обтегач не помня цена-може би към 150 лв.

Обтегача на пистовия ремък е единственото нещо втора употреба по мотора-20 лв.

Интеркулера е от опел фронтера с двигател 2,5TDS-90 лв с куриерската услуга.

Буустметър 30 лв.Мисля,че смених веригата,но не съм напълно сигурен.

Ролка за ремъка на климатика-не помня цена,може би 20 лв.

Дотук изчислих 3250 лв.Вероятно има и други неща, които съм пропуснал.

Грубо всичко ми стъпа на 4000 лв.След 2 години се наложи да сменя съединителя на 240 мм,което ми костваше 350 лв.

По принцип могат да се направят много компромиси и всичко да излезе към 2000 лв,но всеки сам си решава.

Пропуснах гарнитурите, всички О-пръстени и уплътнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Двигателят навъртя 50 000 км и скоро ще сменям ремъците.Някои ми казват,че сменят усиления ангренажен на 70-80 000 км,но аз не съм съгласен с това.Още съм с първите свещи и нямам симптоми за проблеми.Миналата есен купих чисто нови бубини BERU. Колата си върви добре и съм много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Вече изминах 70 000 км и направих обслужване. Ангренажния ремък нямаше абсолютно никакво износване по зъбите, нямаше напуквания и беше 1:1 с новия ремък марка континентал. Трапецовидния ремък на помпата и хидравликата беше много нацепен. Пистовия имаше леки напукване по каналите на пистите. Ролката имаше лек шум марка INA GERMANY. Водната помпа беше в отлично състояние. Естествено всичко изброено беше заменено с ново 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Скоро ще измина 100 000 км. с двигателя. В момента е на 96 000 и се оказа,че най добрата комбинация за газов инжекцион е изпарител KME GOLD GT и рейка BARRACUDA. Изпарителя държи налягане и няма прекъсване и глъхнене. Инсталацията на ГИ не е сменяна. Все още съм с турбината к03 029. Това са кадри от видеоклип.

Screenshot_20190921-101310.jpg

Screenshot_20190921-101344.jpg

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...