avudi Posted September 23, 2015 Report Share Posted September 23, 2015 Е колега това са чудесата на ремапа Link to comment Share on other sites More sharing options...
doncecone Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Проблемът не ти е дебитомера, а в настройките на газовата и в отчитането на налягането на газа в рейката под бууст Най-вероятно МАР сензорът на газовата не е ОК. Пробвай да обедниш смесите на газ под бууст с 20-30%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 (edited) Имам още един нов мап сензор от същата марка,понеже слагам ГИ на едно поло.Може да пробвам с него да видим какво става. Форумът върши чудеса Edited September 25, 2015 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 25, 2015 Author Report Share Posted September 25, 2015 Пробвах с друг мап сензор за газта но няма промяна.На него пише от 0 до 4 бара. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avudi Posted September 25, 2015 Report Share Posted September 25, 2015 Колега не е проблема в ГИ-то ( ако имаше проблем с него нямаше да работи като махнеш дебитомера ), също отпада запалителната с-ма и за мен остава софтуера. Предполагам настройките на газ са добри щом поставяш ГИ и на други коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 26, 2015 Author Report Share Posted September 26, 2015 За първи път поставям ГИ на едно семейно поло 60 кс. Гледам по схемата, нащраквам всички букси, запоявам към 10 проводника, свързвам редуктора към охлаждащата система и бутилката, която се намира на мястото на резервната гума. Гледам от моята кола допълнителлно за справка. Настройките ще ги прави един приятел, който има автосервиз за поставяне на ГИ. Не съм спец в тази област, само любител. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avudi Posted September 26, 2015 Report Share Posted September 26, 2015 Колега не оспорвам уменията ти, мисълта ми беше че като махнеш дебитомера и ЕКУ-то на колата минава в така наречения байсик сетингс за това и поведението на колата се подобрява. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted April 5, 2016 Author Report Share Posted April 5, 2016 Това ми предстои uploading images hosting image image upload Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted April 7, 2016 Author Report Share Posted April 7, 2016 Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр upload png temporary image hosting Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted June 11, 2016 Author Report Share Posted June 11, 2016 От днес съм с комплект съединител на 240 мм. Педалът е много мек и съединителя зацепва много рано,още в началото, но ще му свикна.Нямам никакви вибрации и тресене при потегляне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 7, 2016 Author Report Share Posted September 7, 2016 До момента съм изминал 36 550 км и ще карам докато аудито изгние. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisko_A6 Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Това са още 30-40 години ако нямаш гараж... ако имаш може спокойно да се предава от поколение на поколение. Sent from my HTC One S using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 28, 2016 Author Report Share Posted September 28, 2016 (edited) Не искам влажни гаражи, нека да я духа вятъра. На събора на междени много добре се представи, при условие, че аз се оказах с най малката турбинка и от вчера съм с чисто нови бобини за модела Edited September 28, 2016 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 On 4/7/2016 at 9:10 AM, integrale45 said: Разликата между комплект съединител с демпферен маховик и комплект съединител с "твърд" е 500 гр От какво е твърдия? Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 28, 2016 Author Report Share Posted September 28, 2016 (edited) АСЕ, 1Z -те са еднакви. Дори комплекта съединител на 240мм, с който карам беше сложен за проба на едно А4 с AFN Edited September 28, 2016 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted September 28, 2016 Report Share Posted September 28, 2016 Сравнявал съм маховици на АЦЕ и АЕБ и разликата (само на маховициите) е над 4кг. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 28, 2016 Author Report Share Posted September 28, 2016 (edited) Може, но двигателя върти и феродовия, притискателния диск,болтове,лагер. Притискателя на 240 мм е доста по голям и тежък от този на АЕВ, същото важи и за феродовите дискове,това почти изравнява килограмите на комплектите Edited September 28, 2016 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted February 2, 2017 Author Report Share Posted February 2, 2017 С този съединител колата се държи много добре. Вече навъртях 40 000 км и наближава време за смяна на ремъци. Доста хора се интересуват каква сума ми е струвало удоволствието. Ще направя разчет по спомен,защото минаха вече три години. Двигател с инсталация,табло,турбо и периферия 1100 лв,като включвам и компресор за климатика. ревизия на главата/шлайфане,измиване,смяна на маслообирачи и труд -140 лв. биелни лагери 200 лв/усилени-задължително/ основни-може би около 25 лв, сегменти 200 лв, червен антифриз-30 лв, масло тотал 5/40-60 лв, маслен филтър-12 лв, конусен въздушен филтър 15лв, свещи иридиум NGK 80 лв, ламда сонда- ОРИГИНАЛНА за модела със зелената букса около-160 лв. За поставянето на мотора и инсталацията раздадох 150 лв. Газовия инжекцион струваше към 400 лв без бутилката.В тази тема http://audibg.com/forum/index.php?/topic/160881-сравнение-на-ги-при-18т-quattro/&page=1 съм описал каква е. Тръба на 8 мм-40 лв. Скоро смених евросондата защото преди бях на 6 мм.Сложих на 8 мм-38 лв,като я отмъкнах от един бус,който зареждаше магазин за газови уредби. Магазинската цена е 70 лв. Чип-на промоция 170 лв, премахване на имобилайзер 100 лв. Ремъци,може би към 50 лв, за ролката и нейния хидравличен обтегач не помня цена-може би към 150 лв. Обтегача на пистовия ремък е единственото нещо втора употреба по мотора-20 лв. Интеркулера е от опел фронтера с двигател 2,5TDS-90 лв с куриерската услуга. Буустметър 30 лв.Мисля,че смених веригата,но не съм напълно сигурен. Ролка за ремъка на климатика-не помня цена,може би 20 лв. Дотук изчислих 3250 лв.Вероятно има и други неща, които съм пропуснал. Грубо всичко ми стъпа на 4000 лв.След 2 години се наложи да сменя съединителя на 240 мм,което ми костваше 350 лв. По принцип могат да се направят много компромиси и всичко да излезе към 2000 лв,но всеки сам си решава. Пропуснах гарнитурите, всички О-пръстени и уплътнения. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted August 3, 2017 Author Report Share Posted August 3, 2017 Двигателят навъртя 50 000 км и скоро ще сменям ремъците.Някои ми казват,че сменят усиления ангренажен на 70-80 000 км,но аз не съм съгласен с това.Още съм с първите свещи и нямам симптоми за проблеми.Миналата есен купих чисто нови бубини BERU. Колата си върви добре и съм много доволен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted June 20, 2018 Author Report Share Posted June 20, 2018 Вече изминах 70 000 км и направих обслужване. Ангренажния ремък нямаше абсолютно никакво износване по зъбите, нямаше напуквания и беше 1:1 с новия ремък марка континентал. Трапецовидния ремък на помпата и хидравликата беше много нацепен. Пистовия имаше леки напукване по каналите на пистите. Ролката имаше лек шум марка INA GERMANY. Водната помпа беше в отлично състояние. Естествено всичко изброено беше заменено с ново Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 21, 2019 Author Report Share Posted September 21, 2019 (edited) Скоро ще измина 100 000 км. с двигателя. В момента е на 96 000 и се оказа,че най добрата комбинация за газов инжекцион е изпарител KME GOLD GT и рейка BARRACUDA. Изпарителя държи налягане и няма прекъсване и глъхнене. Инсталацията на ГИ не е сменяна. Все още съм с турбината к03 029. Това са кадри от видеоклип. Edited September 21, 2019 by integrale45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AserEl Posted September 21, 2019 Report Share Posted September 21, 2019 Не тех ли дразни това табло вътре дето половшната неща не му показват вярно Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 21, 2019 Author Report Share Posted September 21, 2019 Всичко показва вярно Link to comment Share on other sites More sharing options...
okops Posted September 21, 2019 Report Share Posted September 21, 2019 Мерена ли е какви к.с. / НМ е? Link to comment Share on other sites More sharing options...
integrale45 Posted September 21, 2019 Author Report Share Posted September 21, 2019 Не Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now