Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

http://www.perfectpower.com/wiring_diagram/SMT8T/AUDI/287_A4_1.8_Turbo_%28ADR_OR_AEB_OR_AJL%29_1996-2001-BOSCH_MOTRONIC_-_M3.8.5.html

 

 

ME38.jpg



Глей да не се прибесиш, докато връзваш жиците. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Благодаря Ради!Много хубава информация получавам във форума.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, то го пише в схемата на мотора, която ти дадох :)

 

На 16-ти пин: (+) постоянен

На 7-ми пин: К-линията от мотора

На 4-ти и 5-ти: (-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката на Б4 би трябвало да е през 4 кабела. +/- са ти ясни, проводника за К-линията Ради ти го е дал от къде тръгва. Там където са ти оригиналните на колата има 2 буксички в едната има означение "Л-линия" разклони проводника и я вържи със същата като оригиналната букса която да е за новия двигател! Един вид да ще имаш 3 букси за диагностика, 1 за захранване, 1 за системите в колата, 1 за двигателя(възможно е през нея да виждаш и таблото и ИМО-то)...като последните две ползват обща Л-линия! Така си правим диагностика на АБФ-а...Поне всичко пише у форума никой не каза "къде е Л-линията" :)

 

С какъв съединител ще караш на първо време?

 

Ако ти е къса кутията си "голЕмите дифове"(4,1) можеш само 4-та, и 5-та да смениш!

 

Ако те наПъне нещо много мога да ти дам телефон на ЛС да помагам :hilezh: . Все пак съм с къстам инсталация на колата с един компютър :)

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, мисля, че това ЕКУ не чете по L и за това няма такава при него.

wirecolors.jpg

Забележи, че реално пин 7 и пин 19 се превързват едно към друго.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв съединител ще караш на първо време?

 

Ако ти е къса кутията си "голЕмите дифове"(4,1) можеш само 4-та, и 5-та да смениш!

 

Останах с предишния съединител,на около 20 000 км.Доколкото знам съм с най "късото" предавателно число 4,55,не като при другите 4,11 или 3,89.Със стандартни гуми 195/65/15 с 3000 об.съм с около~~115 км/чм,4500 ~~160 км/ч,мисля,че повече не са ми нужни на пета предавка.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах с предишния съединител,на около 20 000 км.Доколкото знам съм с най "късото" предавателно число 4,55,не като при другите 4,11 или 3,89.Със стандартни гуми 195/65/15 с 3000 об.съм с около~~115 км/чм,4500 ~~160 км/ч,мисля,че повече не са ми нужни на пета предавка.

Малко ти се разминават показанията на скоростомера, с 4.55 диф и 0.78 пета колокото е на 16в мотори скороста при 3000 об и стандартните гуми е 101км/ч. Аз си събрах кутия от 16в с диф 3.88 и замених задния с такъв от б4 2.8, сега на 3000об/ 5 е 120км/ч  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя ще дойдат да ми наредят кабелите от компютъра до таблото,защото кабелите са резнати.И аз искам да я подкарам вече.Иначе останалата част от инсталацията е наредена.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

л-линията е нещо много странно. Тя си идва от колата явява нещо като "цифрова маса". При АБФ без да я закача диагностиката не тръгва, и също не излиза от ЕКЮ-то на мотора. Подавам К-линия от ЕКЮ, а Л-линия от колата. Така диагностиката си работи 6-ца. Тука мисля трябва да стане 1:1. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Развитието на темата е в застой в момента.Онзиден двигателя припали,но имобилайзера го гаси и така 100 пъти.Инсталацията е в ръцете на специалисти и скоро ще пробваме отново.Ще бъда със съединителя от 6А-то,понеже преди около 20 000 км го смених,а този комплект който имам от AJL-а ще видя какво ще го правя.Щом на Недко компетишъна 1.8Т се движи със съединител от АСЕ,предполагам,че и аз няма да имам проблем.Вчера Цани бръкна с някаква програма в инсталацията на таблото на AJL-а,на брояча показваше 205 784 км,а на компютъра през програмата показа 1 048 456 км.А ся де

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бхаха, това не бива да те изненадва ни най-малко. Това дава и насока за размисъл за състоянието на мотора.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам той нали умря,онзи надрания блок беше AJL-а,сега съм с блока от APU,който е в много добро състояние.Вече всичко е сглобено и запечатано,няма връщане назад,но се чудя понякога хората наистина ли вярват,че си купуват кола на 10-12 години на 170 000 км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-18618-0-72804100-1394056310_thumb.j

Двигателя пали и угасва,като се пусне ключа след стартиране. Дава горната грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е стандартен репорт, ако мобилайзера не е открил ключа. Не е грешка. Ако питаш мен-или си сбъркал при връзване, или нещо си е забравил настройките. Пробва ли с ваг кома да си го обучиш отново?

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Недко имаше същата грешка, с него говори ли?

В неделя бяхме в Търново с таблото и цялата моторна инсталация.

Това е стандартен репорт, ако мобилайзера не е открил ключа. Не е грешка. Ако питаш мен-или си сбъркал при връзване, или нещо си е забравил настройките. Пробва ли с ваг кома да си го обучиш отново?

Пробвахме,но иска някакъв пин код.Към имобилайзера са записани 4 ключа.Днес ще огледаме отново инсталацията,че снощи до 23:59 ч. се мъчихме

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да го обучаваш, все ще иска антена и ключ.

Ако ги имаш, просто увии някой от ключовете с тиксо за антената и ги сложи зад таблото.

Ако ги нямаш - чувал съм, че се предлагат емулатори на имобилайзера. Преди време се говореше за цена от 60-80лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам само един ключ.В момента инсталацията- таблото, компа,ключа и гривната/антената са на едно място върху мотора,той веднъж да запали,всичко ще си отиде на мястото.АЗ имобото ще го махна,чух за някакви емулатори.До довечера ще събирам информация и после ще действаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Дай координати,пък ще видим.

Забравих да напиша,че като дадем на контакт,чакаме лампата на имобилайзера да угасне и тогава палим.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли схемата на имобилайзера как е вързан към таблото,защото както писах преди, инсталацията от таблото към компютъра и имобилайзера дойде срязана на две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за тъпото включване, ама...

Сигурни ли сте, че ключът, екуто и таблото (с имото вътре) са от един комплект?

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...