RaDi_b4 Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 http://www.perfectpower.com/wiring_diagram/SMT8T/AUDI/287_A4_1.8_Turbo_%28ADR_OR_AEB_OR_AJL%29_1996-2001-BOSCH_MOTRONIC_-_M3.8.5.html Глей да не се прибесиш, докато връзваш жиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) Благодаря Ради!Много хубава информация получавам във форума. Редактирано 26 Февруари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Мдам, то го пише в схемата на мотора, която ти дадох На 16-ти пин: (+) постояненНа 7-ми пин: К-линията от мотораНа 4-ти и 5-ти: (-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Има го и тоя вариант, остава да пробва, дали нещо няма да запуши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Диагностиката на Б4 би трябвало да е през 4 кабела. +/- са ти ясни, проводника за К-линията Ради ти го е дал от къде тръгва. Там където са ти оригиналните на колата има 2 буксички в едната има означение "Л-линия" разклони проводника и я вържи със същата като оригиналната букса която да е за новия двигател! Един вид да ще имаш 3 букси за диагностика, 1 за захранване, 1 за системите в колата, 1 за двигателя(възможно е през нея да виждаш и таблото и ИМО-то)...като последните две ползват обща Л-линия! Така си правим диагностика на АБФ-а...Поне всичко пише у форума никой не каза "къде е Л-линията" С какъв съединител ще караш на първо време? Ако ти е къса кутията си "голЕмите дифове"(4,1) можеш само 4-та, и 5-та да смениш! Ако те наПъне нещо много мога да ти дам телефон на ЛС да помагам . Все пак съм с къстам инсталация на колата с един компютър Редактирано 28 Февруари 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) Ванка, мисля, че това ЕКУ не чете по L и за това няма такава при него.Забележи, че реално пин 7 и пин 19 се превързват едно към друго. Редактирано 28 Февруари 2014 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) С какъв съединител ще караш на първо време? Ако ти е къса кутията си "голЕмите дифове"(4,1) можеш само 4-та, и 5-та да смениш! Останах с предишния съединител,на около 20 000 км.Доколкото знам съм с най "късото" предавателно число 4,55,не като при другите 4,11 или 3,89.Със стандартни гуми 195/65/15 с 3000 об.съм с около~~115 км/чм,4500 ~~160 км/ч,мисля,че повече не са ми нужни на пета предавка. Редактирано 28 Февруари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 Останах с предишния съединител,на около 20 000 км.Доколкото знам съм с най "късото" предавателно число 4,55,не като при другите 4,11 или 3,89.Със стандартни гуми 195/65/15 с 3000 об.съм с около~~115 км/чм,4500 ~~160 км/ч,мисля,че повече не са ми нужни на пета предавка.Малко ти се разминават показанията на скоростомера, с 4.55 диф и 0.78 пета колокото е на 16в мотори скороста при 3000 об и стандартните гуми е 101км/ч. Аз си събрах кутия от 16в с диф 3.88 и замених задния с такъв от б4 2.8, сега на 3000об/ 5 е 120км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 По GPS показва 113 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 (Редактирано) В неделя ще дойдат да ми наредят кабелите от компютъра до таблото,защото кабелите са резнати.И аз искам да я подкарам вече.Иначе останалата част от инсталацията е наредена. Редактирано 28 Февруари 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 28 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2014 л-линията е нещо много странно. Тя си идва от колата явява нещо като "цифрова маса". При АБФ без да я закача диагностиката не тръгва, и също не излиза от ЕКЮ-то на мотора. Подавам К-линия от ЕКЮ, а Л-линия от колата. Така диагностиката си работи 6-ца. Тука мисля трябва да стане 1:1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Развитието на темата е в застой в момента.Онзиден двигателя припали,но имобилайзера го гаси и така 100 пъти.Инсталацията е в ръцете на специалисти и скоро ще пробваме отново.Ще бъда със съединителя от 6А-то,понеже преди около 20 000 км го смених,а този комплект който имам от AJL-а ще видя какво ще го правя.Щом на Недко компетишъна 1.8Т се движи със съединител от АСЕ,предполагам,че и аз няма да имам проблем.Вчера Цани бръкна с някаква програма в инсталацията на таблото на AJL-а,на брояча показваше 205 784 км,а на компютъра през програмата показа 1 048 456 км.А ся де Редактирано 4 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Бхаха, това не бива да те изненадва ни най-малко. Това дава и насока за размисъл за състоянието на мотора.Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 ам той нали умря,онзи надрания блок беше AJL-а,сега съм с блока от APU,който е в много добро състояние.Вече всичко е сглобено и запечатано,няма връщане назад,но се чудя понякога хората наистина ли вярват,че си купуват кола на 10-12 години на 170 000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 5 Март 2014 Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Е ако е на над милион няма как да не си проличи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 5 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2014 Двигателя пали и угасва,като се пусне ключа след стартиране. Дава горната грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Недко имаше същата грешка, с него говори ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Това е стандартен репорт, ако мобилайзера не е открил ключа. Не е грешка. Ако питаш мен-или си сбъркал при връзване, или нещо си е забравил настройките. Пробва ли с ваг кома да си го обучиш отново?Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Недко имаше същата грешка, с него говори ли?В неделя бяхме в Търново с таблото и цялата моторна инсталация.Това е стандартен репорт, ако мобилайзера не е открил ключа. Не е грешка. Ако питаш мен-или си сбъркал при връзване, или нещо си е забравил настройките. Пробва ли с ваг кома да си го обучиш отново?Пробвахме,но иска някакъв пин код.Към имобилайзера са записани 4 ключа.Днес ще огледаме отново инсталацията,че снощи до 23:59 ч. се мъчихме Редактирано 6 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Както и да го обучаваш, все ще иска антена и ключ.Ако ги имаш, просто увии някой от ключовете с тиксо за антената и ги сложи зад таблото.Ако ги нямаш - чувал съм, че се предлагат емулатори на имобилайзера. Преди време се говореше за цена от 60-80лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Имам само един ключ.В момента инсталацията- таблото, компа,ключа и гривната/антената са на едно място върху мотора,той веднъж да запали,всичко ще си отиде на мястото.АЗ имобото ще го махна,чух за някакви емулатори.До довечера ще събирам информация и после ще действаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Toни мога ти дам кординати на един местен корифей на тема ключове и имобилайзери, но ще иска повечко пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Дай координати,пък ще видим.Забравих да напиша,че като дадем на контакт,чакаме лампата на имобилайзера да угасне и тогава палим. Редактирано 6 Март 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Някой има ли схемата на имобилайзера как е вързан към таблото,защото както писах преди, инсталацията от таблото към компютъра и имобилайзера дойде срязана на две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 (Редактирано) Извинявам се за тъпото включване, ама...Сигурни ли сте, че ключът, екуто и таблото (с имото вътре) са от един комплект? Редактирано 6 Март 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване