Jump to content

Audi 80 quattro 20V 1.8Т AJL


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Това си го мислихме през цялото време,но по принцип нещата, които ми изпрати dominatorа са от една кола http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=153339&hl= още тогава каза,че е с "изгорял" фис дисплей и после като ми го изпрати се оказа,че е точно така.

 

Някой има ли представа универсална ламбда сонда ще стане ли за този мотор,защото като се зададе в търсенето на такава,дават някаква на бош и друга универсална.

180.png
Има съвпадения с ламбда сонди от АЕВ

150.png

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 422
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Универсалната Ламбда НЕ става!!!

Играх го тоя филм вече. В крайна сметка си взех 2-ра ръка, щото в Порше ми искаха скромните 502лв, тва за АЕБ мотор.

Ако все пак решиш да пробваш, имам за продаване въпросния Бош 4 жилен, шъ го дам тънко  :hilezh:

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ВАГ-КОМ на тема имоб. внимавайте ако нямате опит. 100% може да си обучите ключ, ама за целта ви трябва нов транспондер(чипа в ключа). Той може да се запише еднократно! После обаче можеше да се изтрие, но не и да се презапише. Внимателно се убедете че не сте направили нещо от тия неща. Ако все пак искате да сте сигурни отидете при ключар и си купете нов транспондер(10-15лв). После си го обучете. Има функционални тестове с диагностиката с тях може да се види кое се "вижда", кое "работи", и кое "не"???

 

Ако имаш ключ имо. и антена не виждам смисъл да се ръсиш още да го разкарваш, поне на първо време. 

 

Съобщението което ви идва е че практически проблем може да прави всичко по веригата.

 

ПП - В аутодата има схема на таблото. Там дават че за имоб. имаш само 2 външни жици и те са за антената. Отделно ви дават цялото захранване на таблото, и всичките маси. За мен пише всичко необходимо :) Кое по-точно не знаете? "таблото към компютъра и имобилайзера дойде срязана на две"...Да не би да казваш имоб. на антената за ключа, или си има цял външен модул?

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак решиш да пробваш, имам за продаване въпросния Бош 4 жилен, шъ го дам тънко :hilezh:

Кое точно те накара да мислиш, че универсална сонда на БОШ не става? Интересно твърдение, обоснови се, понеже до момента съм монтирал и наблюдавам и по настоящем лично точно 8 (осем) броя универсални сонди на БОШ, които повече от трета година работят повече от перфектно. Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Каква е цената на тази ламбда сонда?

ЕКУ-то отиде за кастрация на имобилайзера. Утре се надявам да чуя звука на моторетката за по дълго време. Ламда сондата е под въпрос каква ще бъде, но ще е нова

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кастрация на имото при Недко не се получи,а и да беше станало вероятноста за бъдещи проблеми с ЕКУ-то беше голяма.Слжиха му емулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради,извинявай,може ли да напишеш номера или кода на тази ламбда сонда,че на снимката не я виждам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е за АСК, 4 проводника, не знам дали става за АЕВ, за цена питай Бъзи, той е човека. Но аз втора кола карам с универсални от него, двама мои триятели с АСК и ААН също. Нямат пропуск.

Ето номера.

guhaje2u.jpg

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

attachicon.gif20140305_230716.jpg

Двигателя пали и угасва,като се пусне ключа след стартиране. Дава горната грешка

С Адаптация - канал 00, тест, сейв... пробвахте ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно те накара да мислиш, че универсална сонда на БОШ не става? Интересно твърдение, обоснови се, понеже до момента съм монтирал и наблюдавам и по настоящем лично точно 8 (осем) броя универсални сонди на БОШ, които повече от трета година работят повече от перфектно.

Може би тая дето ми се търкаля в багажника, която платих 110лв за да видя че не става ?!

Същата работи прекрасно на втората ми кола (106 GTI).

Нейната си (на пежото) прави същите драми* на АЕБ-то. 

Мойто АЕБ заспа с на моя френд оригиналната за пробата, после заспа със оригинална 2ра употреба от друго АЕБ.

Да ми обЯсниш къде е проблема, ако не в ламбдата ?

Да си чел случайно, че има разлика във вътрешното съпротивление на универсалните и оригиналната ?

*драмата беше, че компютъра виждаше сигнал само в промеждутъка 0,42 до 0,45. На презен ход заспиваше. С много газ се буди и почва 0,42-0,45. Мерено по самия кабел на ламбдата, тя си даваше прекрасен сигнал от 0 до 1 волт, обаче ЕКУ-то виждаше само 042-0,45

Същата тая ламбда на Пежото закачена, както от неговия си ЕКУ, така и от на ГИ-то ЕКУ-то си чертае прекрасна графика, както се виждаше и с измерването посредствум мултицед на буксата и.

Отделно самата ламбда беше заменена в магазина с втора такава БОШовска, вадена по каталог. Пак същия пиниз. Ся си я търкалям в багажника.

 

п.с Може да има значение какъв е компютъра на АЕБ-то. Моя е от по-новите (не от тези с многото букси, ами мисля са 2 само)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината, и аз съм виждал драми на АЕБ- то на Дидо(didoya), а същите работеха и продължават да работят прекрасно на АБС- то в екс Ц4- ката ми. Скоро ще сменя и на АСК- то с такива, там вече е тествано, че ефекта е 'УАУ' :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как точно я свърза тая универсалната към буксата на колата?

Radi ти ся шегуваш ли се или к'во ? При наличието на кафяв, черен и два сиви кабела, както на кабелите на колата, така и на ламбдата, според теб как може да се вържат ? На фльонга ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нервак, нещо имаш проблем с комуникацията. Мисълта ми беше запои ли ги или ползва конзолата с кримпването?

Освен това, мисля, че цветовете са черен,сив и два бели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имобилайзерът е премахнат и с неколкоктратни запалвания не съм имал проблем.Днес наредихме всмукателната система,конусен филтър /за момента такъв имам/,кулер,тръби и мотора запали много лесно,държеше 950 оборота,стрелката не помръдваше.Утре ще правим изпускателната система и останалите неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нервак, нещо имаш проблем с комуникацията. Мисълта ми беше запои ли ги или ползва конзолата с кримпването?

Освен това, мисля, че цветовете са черен,сив и два бели.

Извинявай, ако съм те разбрал грешно, но ми изглеждаше че се заяждаш.

И на двете коли са сложени Ламбдите без да се запоява, както изрично е описано в техните инструкции.

п.с Вероятно цветовете варират, а може и аз да греша за тях, но така или иначе бяха два различни цвята + два сиви/бели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора много приятно работи,но искам да си кажете мнение за разработването му.Както споменах по рано е сменено всичко по него,сегменти,лагери и др консумативи.Интересува ме прави ли се някакво разработване,както едно време при соц автомобилите?Какво масло препоръчвате и на колко километри да го сменя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При същия ремонт преди време на АБТ-то (+шлайфане на КВ) налях някакво не много скъпо масло, което метнах след първите 250-300км. След това хубаво масло и още някой и друг километър без много раздаване на газ. Вече съм навъртял над 100к км от въпросния ремонт без ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, аз и за това го написах в скоби. ;) Но все пак нови сегменти, нови лагери, хубаво е според мен да се метне едно масло след няколко стотин км и известно време да не се прекалява с десния педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то това е по подразбиране при смяна на масло. Аз не го написах защото си мисля, че е повече от ясно!

На моя кошник дори като го свалих филтъра и му направих дисекция, която потвърди нуждата от смяна на маслото (и филтъра ;) ) на 200-300км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...