Jump to content

Колеги дали някой от вас е гледал тази А8 от София!!!


Recommended Posts

Колеги дали някой е правил оглед на тази А8-от обявата  http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393162051104111&f1=details&slink=5s865z!!!

Търговеца по телефона ми каза, че е внос от Швейцария и имала проблем със скоростите който е отстранен и като я карал при спиране тресат дисковете- "за смяна са" - други забележки нямало !  Ако някой колега има повече информация моля да я сподели! :zustimm:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега аз и сега имам А6 2,0 115кс което купих през 2002 за 8300 и налях доста за подръжка и още се движи добре. Но прехода към дизел може да крие доста повече проблеми за това питам ако някой е оглеждал тази и е открил нещо което търговеца е скрил да се отказвам докато е време! :bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е V8 дизел на 14 годишна премиум лимузина за времето си била и продължава да е, и според мен е по-добре да се откажеш, защото скока от 2.0 бензин 115 коня е огромен!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Аз искам да получа информация за тази то е ясно че ще се налива но моята цел е да попадна на що годе запазен екземпляр! Тази е от Швейцария и поне салона и външния вид са добре за годините си.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този двигател имаше писано, че не е особено надежден. Потърси темата.

Прочетох няколко теми от форума има си проблеми но ме интересува нйкой ходил ли е на оглед за тази А8-ца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз не съм ходил да я гледам...  колата хваща окото... малко са хората предполагам, който не биха я карали с кеф!   Колегите по-горе много вярно за казали, че ремонта и поддръжката ще са си много сериозни суми:)   Обаче ако може да си го позволиш..... супер. Аз бих карал кола с такъв мотор.... тъкмо никога няма да ме изкуши идеята за газов инжекцион....:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ако някой колега има повече информация моля да я сподели!  :zustimm:

Прочетох няколко теми от форума има си проблеми но ме интересува нйкой ходил ли е на оглед за тази А8-ца!

 

А аз не разбрах защо, като задаваш въпрос, слагаш удивителна накрая на изречението? !!!   :hilezh:

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

А аз не разбрах защо, като задаваш въпрос, слагаш удивителна накрая на изречението? !!!   :hilezh:

 

 

Визираното изречевние не е въпросително и няма нужда от въпросителна, друг е въпроса дали трябва да има удивителна.

 

Твоето също не е въпросително и трябва да има въпростелна.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека пита КОНКРЕТНО дали някой е ПРОВЕРИЛ НА ЖИВО колата и насреща получи куп "полезни" "съвети" от кол и въже, урок по граматика(безмислен) и цистерна разубеждаващ спам (и моят пост в това число).

 

Защо изобщо пишете, щом не сте виждали колата?!?

 

Ако ви беше попитал какво мислите за двигателя и модела разбирам, да умувате дълбокомислено.

Ето последния "съветник", да беше се мотивирал с качествени данни и информация от първа ръка защо твърдиш казаното, не, подхвърлена фраза и.....беги се спасявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек дето малко отбира малко от коли няма как да ходи да гледа Ауди А8 точно с този двигател.

По такава кола могат да отидат едни бързи 10-20к лв. и пак да си остане кенеф. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега прав си за въпросителния в края на изречението относно правописа но аз използвах удивителния като знак за  внимание!!! По скоро да внимавам да не се подлъжа - защото търговеца ми свали от раз 1000лв. от цената и освен двата проблема с ремонтираната кутия и тресящите дискове каза че колата няма забележка - "внос от Швейцария"! За това питам други колеги гледали ли са я да не би да крие още подводни камъни като проблем с турбо и др. и ако някой я е тествал да си каже мнението.  Благодаря на другите колеги за съвета за двигателя прочетох няколко теми  според които най-хубави мотори са 4,2ТДИ и 3,0ТДИ там има проблеми по скоро с автоматика на кутията. Май всичко зависи от това колко е гледана колата и късмета да не те слъже търговеца! :zustimm:

Редактирано от audiquattro_A8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да ми се привижда но отпред в дясно нещо не ми харесва...не е задължително удар.Може само да е подпряна някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързам да кажа, че колата не съм я гледал, но мога да дам съвет - ходи при дилъра и извади сервизната история. Много неща  могат да се изяснят за състоянието на колата.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Дилъра казва, че друг му е докарал колата и има "оскъдна информация" :nixweiss: - която споделих по горе а ми е далеч от Шумен до София за един оглед да идвам. Сигурно и по рама няма да може да се провери - за това питам имали колеги които имат повече информация за да преценя струва ли си пътуването или да се преорентирам към друг модел.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, за един колата е слънце, за друг- таралясник. Моето А8 го взех от първи собственик и макар единственото творчество да е садена ГСМ инсталация, цяла седмица възстановявам/ сменям счупени щипки, закачени накриво въздухуводи, копче на жабката. Отделно поради некомпетентност, задните спирачни апарати имаха нужда цял ден да им се 'бае', за да се върнат в заводското си състояние. Представям си колко неща ще има на кола, минала през незнаен брой собственици.

Колкото и да е хубава, това е стар премиум със скъпа подръжка и никнещи един след друг проблеми. Ако не си готов да се ровиш по нея, по- добре си търси по- нова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега много ценя мнението ти чел съм много от твоите теми, мисля че съм попадал и на такива и от  "VW-форума" където съм участник с другата си кола! По нея са хвърлени доста пари за подобрения които бяха оценени на събора на клуба- Узана 2013г. Ти както и другите колеги изказвате мнение че подръжката може да се окаже много скъпа и това ще бъде загубена кауза - "удоволствето ще се съчетае с много проблеми"! Пробвах няколко А4 В6-131к.с.дизел  -малко са  им тесни задния ред седалки аз за това се ориентирах към кола с по голямо пространство а и цените за двата модела  са горе долу еднакви с изключение на тези които са 4х4. Но те са с мнго надути цени а А8 си го има серийно. Който е карал 4х4 на друга не иска да се качва! :zustimm:

Редактирано от audiquattro_A8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Цитиране на предходен пост!

Там нещата не са ли на кантар с дизела? 15-20разход + газова? Не са ли същите разходи?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като разход на пари за гориво може да са на кантар, но като разход за подръжка не са. Дизел на 400-500 х.км и 12 + години не е добра идея за закупуване.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Там нещата не са ли на кантар с дизела? 15-20разход + газова? Не са ли същите разходи?

Дизел около 13 градско/ 13х2,55=33.15 лв за 100км

Бензин с АГУ около 21 градско/ 21х1,24=26,04лв за 100км

цени за горивата към момента

Като сметнеш разликата във вървежа и облсужването.

 

А и отделно както каза колегата

 

Като разход на пари за гориво може да са на кантар, но като разход за подръжка не са. Дизел на 400-500 х.км и 12 + години не е добра идея за закупуване.

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е.... не че на тоя дърт дизел няма да му се изсипват пари за ремонти...... ама не го убеждавайте че и бензин на 500 000км с газ ще е цвете:) и в двата случая яко ще се налива.....   а и явно човека не търси икономична кола нито откъм разход нито откъм поддръжка, иначе нямаше да се заглежда по това точно:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...