Iskren Ivanov Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Колеги, от няколко месеца имам проблем, колата мина през 6 сервиза и никой не помогна, сменени са свещи, кабели, бобината е тествана, сменени са всички маркучи за вакуум, температурен датчик, центровката е гледана и няма оправяне... колата е с газов инжекцион, който прехвърля когато колата загрее а проблема е следния, когато колата е студена стояла е поне 7-8 часа и и я запаля на бензин, първите няколко минути прекъсва много силно, а ако подам рязко газ гърми (на газ няма детонации), като поработи няколко минути и загрее се пооправя, а в момента в който прехвърля на газ е вече почти перфектна, пробвах да карам известно време на бензин с добавка за дюзи, ефекта беше нулев, първите няколко минути докато загрее отново бяха съпроводени с прекъсване и детонации, няколко минути след това върви като самолет, не прекъсва, не тресе, набира се, върви с над 200 без да се мъчи...ако някой има някакви идей или е имал подобен проблем, нека помага защото вече направо незнам какво да правя... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Дюзите провери ли? Бензиновите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 25 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 газаджиите да си оправят проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 25 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2014 Не сте разбрали правилно описанието на проблемите ми:- за първия колега, дюзите, написах че съм карал известно време само на бензин с добавка за почистване и ефекта беше нулев, колата беше самолет, тя и в момента е така, но докато я запаля и загрее отново прекъсва и гърми,- за колегата с газаджийте - няма проблем на газ, колата върви добре на газ, дава добър разход и се наема доста добре... проблема ми е когато е студен двигателя и е още на бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Защо си мислиш че като си сложил добавка си учистил дюзите? Най- много тази добавка да е разбила мизерията, която се е отлагала с години по системата и всичката мизерия да е в рейката. А дебитомера някой сети ли се да провери как е? Има вероятност в него да е проблема. Когато мотора е студен, компа коригира сместа само по отчитането на дебитомера и когато ламбда сондата се стопли, сработва и тогава започва и спрямо нея да се регулира сместа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) emi na predi6niq mi avtomobil sym imal problem s diuzi, no togava dali kolata e topla ili studena, vse ne iska6e vyrvi na benzin, i pretrisa6e, osobeno na visokite oboroti... a tuk nqma takova ne6to... na visokite oboroti (okolo 5000-5500) kogato iziskva mnogo vryskvane na gorivo narpavo leti...Za debitomera - kolata nqma takova 4udo ina4e sondite na kompiutyr si rabotqt u6 i dvete, i gore dolu davat ednakvi pokazateli okolo edinicata, a i razhoda na kolata e dosta dobyr, predi vreme ednata sonda ne rabote6e i razhoda be6e 20+Писането на кирилица е задължително Редактирано 26 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Дебитомер нямаш. Имаш МАФ сензор който върши същата работа. Отчита количеството въздух който постъпва в двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iskren Ivanov Публикувано 26 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) Emi na kompiutyrnata diagnostika mi kazaha 4e vsi4ki dat4ici raboteli... no 6te kaja otnovo da go proverqt blagodarq za infoto Писането на кирилица е задължително! Редактирано 26 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miroslav iliev Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 На 26.02.2014 г. at 8:35, firepower написа: Защо си мислиш че като си сложил добавка си учистил дюзите? Най- много тази добавка да е разбила мизерията, която се е отлагала с години по системата и всичката мизерия да е в рейката. А дебитомера някой сети ли се да провери как е? Има вероятност в него да е проблема. Когато мотора е студен, компа коригира сместа само по отчитането на дебитомера и когато ламбда сондата се стопли, сработва и тогава започва и спрямо нея да се регулира сместа. Здрасти колега Аз имам същия проблем какво може да е Какъв е проблемът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 20 Март 2020 Доклад Share Публикувано 20 Март 2020 И аз имам подобен проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Frozen1 Публикувано 22 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2022 На 26.02.2014 г. at 12:52, firepower написа: Дебитомер нямаш. Имаш МАФ сензор който върши същата работа. Отчита количеството въздух който постъпва в двигателя Нито дебитомер, нито МАФ, което на разговорен език си е едно и също. Колата има някаква разновидност на МАР или както го описват по каталог - speed density. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2022 Има газ ,има проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 22 Ноември 2022 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2022 (Редактирано) @Frozen1 , тоа юнак го няма от 6 годинки: Цитат Мнения 93 Регистрация 18 Август 2009 Последно посещение 1 Юни 2016 Редактирано 22 Ноември 2022 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване