Jump to content

Купуване на автомобил Audi B6 1.9 tdi 101 ps


Recommended Posts

Здравейте колеги. Обръщам се към вас с идеята да ме посъветвате относно автомобил http://www.cars.bg/c626044

 който имам намерение да закупя.
 Ще бъда благодарен на всяко едно мнение и отзиви по колата.

Свързах се с човека и като продавач не чух нищо стряскащо по колата. Закупена е от Италия преди година и половина.

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам колко е но този и 131 коня двигателите са идентични, като висчко, без данъка. но 131 коня върви значително повече, затова си помисли, дали по-нисък данък би опрадвал, по-слабия двигател.

отделно тези които са 101 коня масово са базови =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично предпочетох 131,и такъв си и взех,като бях тествал и 101 кс,и много други.Като в последсвие го писах на тъщата,която е с 72% телк и сега е без данък...ама това са подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конкретната кола от обявата е напудрена гробница. Както колегата Bobu ти каза, повечето такива са с най-ниско ниво на оборудване и тази не прави изключение. Дори е с пластмасов волан, който се е изтъркал. Кожените волани до 200 000км им няма нищо, смятай на какви километри е тази кола, за да се изтърка пластмасовия. Копчето за фаровете явно е било в трагично състояние и е пръскано с черен спрей за заблуда. За първи пък виждам и B6 без подлакътник. Седалката е скъсана!!! Как има хора, които са готови да дават пари за подобни неща? И цялата работа от зор да е нисък данъка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите. В същото време съм се спрял и на Audi A6 1.9 tdi 110 ps  на този автомобил http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392111008420080&f1=details&slink=5t932t. Малко по стари са от B6 и не знам кое е по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен тази кола ми се вижда доста уморена, по-добре поразгледай още обяви.

п.п.Става въпрос за а4-ката.

Редактирано от acho a6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега само като видиш нивото и състоянието на антифриза в казанчето и бегай далече.

Моята също е базова, без подлакътник , същата тапицерия и цвят.Но екстрите малко по малко ще ги добавя, търсих кола с читав двигател, взех я на 240К км. като шофьорската седалка няма нищо общо с тази кола която си посочил в обявата, тая е на поне 2 пъти повече километри.На снимките не личи много, но педала на съединителя е гладък, смятай кво е правена тая кола.

Екстри се добавят, аз другата седмица ще сслагам плафони в корите на вратите, следва подлакътник и т.н.

Аз бих предпочел да си взема базов модел в добро състояние(пред такава пълна с екстри и гробница),а ако е на хубава цена и после може да добавиш екстрите които искаш.За около 1000лв. може да си сложиш автопилот, 3-лъчев волан, плафони на всякаде и куп други неща.Дето си вика хем ще си научиш кое какво е по автомобила, хем ще си сложиш това, което ти е нужно и ще ти върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по стари са от B6 и не знам кое е по-добре.

6

Според мен е по-важно да намериш добър екзекпляр, А6 с този мотор е по -евтин за поддръжка и по- безпроблемен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ориентирал съм се към тази http://www.cars.bg/c598802

от около месец е в сайта. доста запазена изглежда и дали наистина е на 114000 км. съдейки по външния вид колата е много запазена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не е на толкова, със сигурност не е на 300 - 400 000, поне така си мисля, като я гледам. Определено е по-добрия вариант от първата.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на стелката е кърпеж. Не са така оригиналните стелки. Може отдолу да е било доста скъсано.

 

Иначе волана или е претапициран или е боядисван, но определено си заслужава повече от другата. Подозирам и копчето за фаровете, че е пипано, защото някои от символите изглеждат накриво, но това са неща, които на живо ще се изяснят.

 

А за километрите не се притеснявай - връщани са. Нали не мислиш, че някой ще си кара колата в чужбина под 10 000км на година, за да може за 12 години да е на тия километри. То има и такива хора де, ама колата ако наистина е такава ще се продава за 7000евро, а не 7000лв.

 

Пред очите ми Opel Insignia, който изглеждаше като нов, ама като НОВ, без никакви забележки, а аз се заглеждам доста, от 90 000км го върнаха на 50 000км. И колата си изглеждаше като 50 000км, но мисълта ми е, че дори и да е на малко км една кола, пак я връщат.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста полезни ми бяха отговорите. Мисля да погледна и този http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392111008420080&f1=details&slink=5t932t. Доста е запазена, пак е от италиа. Може да се окаже читава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на стелката е кърпеж. Не са така оригиналните стелки. Може отдолу да е било доста скъсано.

 

Иначе волана или е претапициран или е боядисван, но определено си заслужава повече от другата. Подозирам и копчето за фаровете, че е пипано, защото някои от символите изглеждат накриво, но това са неща, които на живо ще се изяснят.

 

Ако знаеш за каква малка забележка си смених горната част на ключа за фаровете, като реша да продавам колата и я видят ще кажат, че съм търгаш. :) Естествено тази кола е напудрена за продан и не е база за сравнение.

По темата: колега, ако се прежалиш за 200 лева годишно повече(което не би трябвало да те спира, щом искаш Ауди) ще караш по-бърза кола и ще имаш много по-голяма възможност за избор при покупка. Става въпрос за А4 1.9 131 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това със седалките не е фактор според мен. Моята б6-ца я взех преди 3 месеца и за това време от моето слизане и качване забелязвам че се захаби (1.90 см съм), а приятелката ми първо сяда на страничната част и после се плъзва  към средата :). Понякога се случва за 3 км в града да сляза 6 пъти, а понякога за 500 км да не сляза от колата - не мисля че е критерий за пробег. Другото колата нямаше и една забележка по боята и на втория ден пред блока 2 котки стояха на капака и слязоха с нокти забити в него :), задната броня всеки ден я препикава кучето на съседа и накрая варненските гларуси всеки ден я мерят от въздуха :) без да върти пробег 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм за седалките, аз също съм 1.90 и на моята седалка за 6000 км и направих малки власинки. Естествено едва се забелязват, даже и фотоапарат не може да ги хване отдалеч, но се появиха. Аз също слизам и се качвам често, но все пак това изтриване на колата от първата обява е фрапиращо и  според мен не може да се получи от такъв пробег, освен ако не е карана изключително градско от едър мъж. Карал съм кола на над 300 хиляди, беше изтрита седалката, но не чак толкова.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последния проблем е че е 101 к.с.    Не вървяла казват..... аз имам 131 к.с.....да ти кажа не е самолет:)

Очевадно е че е гробница........    ако беше запазена, все тая че е 101 коня........  а на всичкото отгоре и искат 7200лв!!!  Интересно как си залепнал точно за нея...... огледай се, не бързай..... коли ще излизат и други:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с данъка звучи несериозно, не мисля че е редно да си правиш толкова тънка сметка и да си ограничаваш толкова избора. 101к. с. мотора е много спънат, поддръжката му е като на 131к.с.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не мога да схвана, за автомобил 101к.с. данъка е 153лв. , а за 131к.с. 199лв.Разликата е 38лв. на година.

Разбирам ако е точно 100к.с. и да платиш 37лв. данък, ама тя е 101к.с.

Не виждам смисъл да вземеш по-малкия мотор.Поправете ме ако греша!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е до 101 к.с. данъка е малкия, или по точно, ако е 74KW е в малкия данък (100.56к.с.) а над е в големия, но зависи и много от общината :)

Sent from my Lumia 720 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе верно данъка е с над 120 лева по-нисък /средно/..... ама ако колата е грохнала какво ще го топли.  На фона на всичката поддръжка, обслужване, гориво......и т.н...... за една година......тия 120 лева не са толкоз голям кахър:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...