Jump to content

Механично и софтуерно премахване на катализатор


audi A3 200+

Recommended Posts

Не ми е ясно точно какво имаш предвид под "софтуерно премахване". Ако имаш предвид вид "изключване" на втората ламбда сонда (ако въобще имаш такава) - то не знам за такъв филм. Ако има - очевидно изисква изцяло модифициран софтуер на двигателя. Има други начини за залъгване на втората ламбда, най-добрия от които е да сложиш един спортен катализатор и да не си създаваш излишни проблеми и в бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под софтуерно премахване разбираш изключването на втората ламбда сонда(става на въпрос за колите, които имат 2 - една преди и една след катализатора) се прави с цел именно тази втората след катализатора да не бърка компютъра след премахването на въпросния катализатор... Поне аз за друго "софтуерно премахване на катализатора" не мога да се сетя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам тази процедура се прави само за филтри за твърди частици като DPF софтуерно премахване... То даже на тези старите 1.8т катализаторите нямат нищо общо със софтуера до колкото знам... Извади го да не пречи на газовете да излизат и това е..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората сонда така или иначе не "бърка" компютъра. Единствено сигнализира, че смърдиш.

И това казваш не го бърка на компютъра, че сместа е богата или нещо подобно? Интересно, защо ли като ми махнаха на S3-ката катализатора и след това изключиха втората(тази след него) ламбда сонда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората ламбда няма АБСОЛЮТНО никакво отношение към сместа и за това е (при доста коли) от различен тип! Тя мери единствено концентрацията на въгл. двуокис в изгорелите газове и сигнализира за проблем с катализатора!

Единствено първата ламбда определя сместа!!



За това и са се погрижили за нея - за да не ти пищи постоянно, че вониш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой правена ли му е такава процедура, и има ли ефект от софтуерното премахване :)

Правена е. Ефекта е, че не ти записва грешка и не ти светва лампата на таблото. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представлява софтуерно изключване на втората ламбда сонда, както са написали преди мен колегите. Ако питаш кво точно се променя в софтуера - няма как да ти кажа, щото и аз не знам. При мен беше бонус към чипването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Извинявам се че ползвам темата на колегата,но да споделя и аз,премахване катализатори и поставяне на тяхно място резонаторни гърнета,колата е А6C5 2,4(170)2002,и от както ги махнаха пак си свети CHECK-а,като от време на време сам гасне,както и светва пак.Няма ли къде в София да има кадърни майстори да отстранят такива неща.(Иначе след махането не съм усетил промяна в вървежа или шума).Махнах ги защото светеше CHECK-а,но полза никаква :wall:  :wall:  :wall:  :wall: .Ако някой е минавал през подобен проблем да сподели,Благодаря предварително :flehan:  :flehan:  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът ти според мен е бил в ламбдата ;) . Консултирай се с Buzzi. На мен ( по-точно на шефа ми) даде абсолютно точен съвет. Неговото Ауди е същото (с този мотор) и се бяхме насочили към махане на катализатор. Консултирах се с Buzzi и се оказа прав, проблема му бе в ламбдата, не в катализатора. Отиди при него да ти прочете колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...