L_U_B_E_T_O Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Здравейте колеги,забелязвам, че когато съм на изключена предавка, най-вече спрял (по задръстванията) имам вибрации от двигателя по волана и скоростния лост. Не са много силни но ме дразнят.Аз клоня към тампон на двигателя, какво е вашето мнение. Когато съм на скорост вибрации няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spg Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Горе долу имам същия проблем колега и все още не знам от какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Може и тампон да е, но може и самият двигател да работи неравномерно на тихите обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spg Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 При мен двигателя си работи равномерно но тресе все едно нещо е опряло на купето и предава вибрацийте навсякъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 19 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2015 и какво се оказа, ако е решен проблема? И аз имам такова тресене и след всичко проверено и сменено за сега клони или към дюза или предният тампон на двигателя, който не знам дали трябва да се настрои да опира или не в леглото около него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1koo Публикувано 20 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2015 (Редактирано) По-скоро мисля, че не трябва да опира, оттам може да се получи вибрация на празен ход. Редактирано 20 Януари 2015 от k1koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 21 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2015 Скоро, когато имам възможност ще я кача на подемник и ще го регулирам да не опира. Надявам се да има промяна. Ще споделя след това! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Днес го регулирах отново този преден тампон, така че да е в средно положение и да не опира никъде. Няма промяна, вибрациите се появяват отново и пак са не винаги и неравномерни. Другата седмица ще сменя едната дюза ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Колеги, да не е от "меката връзка" тази вибрация? Някъде във форума бях чел, че я стягят със скоби и вибрациите спирали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 (Редактирано) Коя "мека връзка"? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 26 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=87777&page=4Стойков, това е темата, има и снимков материал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 26 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2015 Thank's. След малко ще я прочета.... дано намеря моето решение там! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Тази едва доловима вибрация на празен ход е от различните корекции на дюзите. За да работи като по масло - трябва да са с близки една до друга корекции всички дюзи, а това на кола на тези километри и години става само по един начин - нови дюзи. Имайки предвид цената на нова помпа дюза - по добре да свикна с тази вибрация и да не и обръщам внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 А някой пробвал ли е с рециклиране на дюза? Какви са резултатите след това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Дюзите могат да се регулират, преди да започенте да сменяте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Никой не е казал, че не са регулирани. Това регулиране няма отношение към корекциите на дюзата и нейната работа. Регулира се хлабината м/у копчето на дюзата и вала, където го натиска. На този мотор мисля, че също се правят с връщане на 180 градуса от стягане до упор. Ако не е регулирана добре дюзата според мен или ще работи шумно, или ще пали трудно при студен мотор, но корекцията няма да се промени. Така мисля аз, но не твърдя, че съм прав. Ако някой има друго мнение - нека сподели!Дюзите могат да се регулират, преди да започенте да сменяте...За помпа - дюза не съм чувал за "рециклиране" и не знам дали има такова нещо и някъде правят ли го. До колкото знам в България няма стенд за помпа дюза. Чувал съм, че им правят почистване с ултра звук, но не знам колко голям и дълготраен е ефекта. При вадене на дюзата е задължително да се сложи "ремонтен комплект", който включва нови уплътнения, бронзова втулка и копче и т.н., но това не е рециклиране, а понякога спасяваща профилактика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Според мен има понеже след регулирането на 180 градуса стойностите им се върнаха много близо до 0, а преди това бяха +- 0.50 до 1.00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Castor Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Пичове и при мен има подобно по-скоро позаклащане на празен ход, съвсем леко и не постоянно. Това с претрисането ми се случи след като сменх тампони на двигателя с някакви заместители на оригиналните на цена около 60-70 лв единия тампон. Разликата беше, паля и все едно съм в трактор, поне аз така го усетих. След смянта им с оригинални, единият беше около 250лв, а другият около 210лв, ще ви излъжа за абсолютно точните цени, но разликата беше меко казано колосална, все едно се качих в друга кола. Та това с тресенето изчезна, но остана това с лекото поклащане и все си мисля, че това е от някоя дюза за съжаление... Сменил съм и меката връзка, защото виждам и тя се споменава в темата, утихна още повече колата, но не е чак толкова фрапантно.Та, ако някой има идея кво и къде да се направи за тия дюзи нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване