Val Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Колеги, преди време споделих, че при по-продължително каране без употреба на спирачките и при натискането им плавно, педала бавно си потъва и така имам чувството, че ще стигне до ламарината. Няма загуба на спирачна течност, смених и спирачната помпа, като си мислех, че са прецакани гумичките й и течноста се прехвърля през тях, но уви, нищо не се подобри. Не че не спира, но при ситуация не спира въобще ефективно, освен ако не сработи ABS-а и тогава педала се вдига по-високо от пулсацийте. Дали може да е нещо от ABS-а ? Ще съм ви благодарен ако споделите мнение за проблема и особено ако сте имали подобен такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 (Редактирано) Аз лично смених ABS след такова оплакване. Първо почнах със смяна спирачна течност и обезвъздушаване, минах през спирачна помпа и накрая със смяна на комплект модул ABS се оправи. При рязко натискане си има педал и спира нормално, но при плавно и постепенно натискане падаше до долу.P.S.Говоря за А6 С4 с АСЕ двигател 2.0 140к.с. Редактирано 13 Март 2014 от BaCeTo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 (Редактирано) Васе, кажи че не си сменил маркучите ... !Иначе Пепи какви неща ми е показвал в тез модулиии, бедна ви е фантазията ! Боза е меко казано за нещото което изтича от тях ! И всичко това заради ненавременна смяна на течността !Чакай сега - казван не спира докато не задейства АБС-а !? Значи реално има усилие да спре ! Че и повече даже !Тук вече опира до накладки и тяхната ефективност !Да не се окажеш с някое рейсинг феродо, дето трябва да го загрееш че да почне да "хапе" !Търси "buzzi" - ще ти помогне мноооого ! Редактирано 13 Март 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Моя го спасихме с промиване и все още е на ниво. В старата ми C4-ка бяха забъркали коктейл от спирачна течност DOT3 и DOT4 и резултата беше смяна на помпата и обслужване на 4-те спирачни апарата. Вътре наистина открихме кафяво желе: Ето на водача на буталцето на този апарат се вижда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 13 Март 2014 Доклад Share Публикувано 13 Март 2014 Да нямаш въздух в ABS-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване