Samuel Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 (Редактирано) Здравейте!Преди 3 дена купих въпросната А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и днес минах през бокса, т.е. смених:ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФпистов Гейтс + 2 ролки СКФводна помпа Валеомасло двигателно Репсол 10/40горивенвъздушенкупе Та, проблема дойде веднага след 10км. от излизането ми от сервиза.Карам колата и от 1-ва на 2-ра, ми се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти около 2500-3000От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.Обадих се веднага в сервиза и ми казаха, че може да е след предишна смяна на горивната помпа и трябва да отида за да проверат пак ангренажа, че му направил впечатление при слагането, че старите белези не отговаряли на неговите и така. Аз утре ще отида да видя какво ще кажат, но някой ако някой има идея за какво иде реч, да сподели!Благодаря предварително и дано се отстрани това. п.п. преди да сменя горепосоченото нямах проблем! Редактирано 20 Март 2014 от Samuel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Сменяй сервиза ,бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Не са го зацепили както трябва и разбира се се оправдават, че предишните белези не отговарят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Samuel Публикувано 20 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 Добре, в крайна сметка какво е правилното решение?Трябва ли да се дозацепва правилно или четох, че с диагностика настройват помпите спрямо новия ремък? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 20 Март 2014 Доклад Share Публикувано 20 Март 2014 С диагностика, няма как да настроиш валовете... капиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Samuel Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Здравейте!Сега се връщам от диагностиката, но според майсторите и Бошовата им програма всичко е наред. Центровката е както трябва, всички параметри са нормални, но пък турбината беше забила и ми препоръчаха да направят профилактика.Иначе проблема с придърпването си остава.От сервиза пък в който сменях ремъците и ролките ми казаха, да отида при тях и да дадат малко аванс за да се види дали ще остане това придърпване.Съвети? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Моя съвет е да кажеш от кой град си, за да могат хората тук да ти препоръчат явно кадърни майстори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9 с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Samuel Публикувано 21 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 От Пазарджик съм.Ако някой има наблюдение от към майстори, да пише и да видим какво ще стане!Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9 с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид . Забила аз така го написах. Казаха ми, че имаше грешка в турбината. Гледаха нещо и ми каза за някакъв палец на турбината не зацепвал и от там било хубаво ако колата ще се кара и извънградско да се свалила турбината и да се почистила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 21 Март 2014 Доклад Share Публикувано 21 Март 2014 Bosch и vag автолобил не е мн добра комбинация. Никъв аванс ва не пипат, да зацепват наново! Турбото ако е заминало, колата ще вдига обороти без да прекъсва и какво ли още не. А проблема ти става след нечия нямеса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване