Jump to content

След пълно осблужване, А3 се дави


Samuel

Recommended Posts

  Здравейте!

Преди 3 дена купих въпросната А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и днес минах през бокса, т.е. смених:

ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФ

пистов Гейтс + 2 ролки СКФ

водна помпа Валео

масло двигателно Репсол 10/40

горивен

въздушен

купе

 

Та, проблема дойде веднага след 10км. от излизането ми от сервиза.

Карам колата и от 1-ва на 2-ра, ми се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти около 2500-3000

От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.

Обадих се веднага в сервиза и ми казаха, че може да е след предишна смяна на горивната помпа и трябва да отида за да проверат пак ангренажа, че му направил впечатление при слагането, че старите белези не отговаряли на неговите и така. Аз утре ще отида да видя какво ще кажат, но някой ако някой има идея за какво иде реч, да сподели!

Благодаря предварително и дано се отстрани това.

 

п.п. преди да сменя горепосоченото нямах проблем!

Редактирано от Samuel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, в крайна сметка какво е правилното решение?

Трябва ли да се дозацепва правилно или четох, че с диагностика настройват помпите спрямо новия ремък?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Сега се връщам от диагностиката, но според майсторите и Бошовата им програма всичко е наред. Центровката е както трябва, всички параметри са нормални, но пък турбината беше забила и ми препоръчаха да направят профилактика.

Иначе проблема с придърпването си остава.

От сервиза пък в който сменях ремъците и ролките ми казаха, да отида при тях и да дадат малко аванс за да се види дали ще остане това придърпване.

Съвети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да кажеш от кой град си, за да могат хората тук да ти препоръчат явно кадърни майстори :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9  с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Пазарджик съм.

Ако някой има наблюдение от към майстори, да пише и да видим какво ще стане!



Твоята предвид годината на производство , ме съмнява да е 90 к.с. , 1.9  с променлива геометрия на турбината ,така че не знам какво имат предвид майсторите с тая "забила" турбина и кво точно и забива на турбината без променлива геометрия ,че да и правиш профилактика .Много е вероятно да са омазали работата със зацепването и ся да ти приказват глупости .Сменяй ги...."майсторите" имам предвид .

 

Забила аз така го написах. Казаха ми, че имаше грешка в турбината. Гледаха нещо и ми каза за някакъв палец на турбината не зацепвал и от там било хубаво ако колата ще се кара и извънградско да се свалила турбината и да се почистила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Bosch и vag автолобил не е мн добра комбинация. Никъв аванс ва не пипат, да зацепват наново! Турбото ако е заминало, колата ще вдига обороти без да прекъсва и какво ли още не. А проблема ти става след нечия нямеса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...