Jump to content

А3 1.8Т. Landi Renzo или BRC?


Recommended Posts

Здравейте,

Спрял съм се на тези две марки и трябва да реша кое от двете да сложа на А3 1.8Т. Този месец съм дал 500лв за бензин и съм на крачка да си прережа вените :steinigung:

 

Цените им са съответно 1360лв на 1490лв с пълначка при резервоара и бутилка на мястото на резервната гума.

Досега три коли съм карал с BRC.

Първата я продадох  след 50 000 и нямам наблюдения натам какво се е случило.

Втората и смених филтрите на 60к за първи път  :hilezh: ...вече е на над 110 000 и още нищо не е изтропало.

Третата общо взето с редовна смяна на филтри и също над 100 000 навъртяни не съм имал проблеми. Монтажа беше супер смотан, но това не се брои. Общо взето съм ходел само за смяна на филтри. Дори и настройка не искат да ми правят, защото нямало смисъл :)

 

За Ландито нямам никакви наблюдения.

Интересува ме кое е по качествено, по надеждно, по икономично, по-нов софтуер други +/-

 

Примерно при BRC ме дразни, че колата не може да се пали директно на бензин ако ти изгори бензиновата помпа.

 

Поздрави

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки ще си похвали неговото разбира се [emoji1].

Романо антонио с ОБД сложих аз, но ми е малък стажа (2к. Км. С нея) за съвет.Работи перфектно и е с 5г. Гаранция.Но и BRC да сложиш ще останеш доволен.

Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички казват за Ланди или някакви други, аз да кажа за БРЦ, като ползвател и монтирал някои техни чувии. 

Тоя модел на БРЦ дето ще ти го сложат може да пали аварийно на газ. Тая екстра е имат отдавна, старите Sequent-и я нямаха, ония с правоъгълното копче. Всичко дето е с кръглото копченце има аварийно палене на газ. Новите модели инжектори са доста по-малки с аксиално захранване, мембранен тип и уж им дават до 500 к км живот(аз това ми е малко трудно да го повярвам, но така пишат). 

Общо взето БРЦ колкото и мундарски да бъде сложен си работи. Такива монтажи съм виждал, че ми се е изправяла косата, но забележки към системата рядко има, старите модели инжектори, някои определени серии, имат склонност да изпускат газ под капсуловката където е куплунга, но се ремонтира лесно и евтино. Сегашните нямат този проблем, ама са малко по-шумни, конкурират се с МЕД инжекторите на Ланди Ренцо :hilezh:

Софта е свободен, кабела е евтин, макар се съмнявам да ти се налага да се заиграваш с настройките. Това е нещото което много ме дразни при Ланди, почнаха и те като БРЦ преди години - хардуерни тапи, 5 вида софт, софта от некви руски форуми че няма намиране, че видиш ли е някакъв извънземен, па половината настройки ги няма, че ти трябва хардуерната тапа и други подобни изгъзици. 

 

Сега за по - надеждно, ами и двете марки са на едно равнище горе долу. И едната и другата ще те изкарат много безаварийни километри, разбира се и от двете може да ти побелее косата ако изтеглиш късата клечка. Преди време Ланди имаха проблеми с датчиците на Бош, БРЦ и те чат пат с инжекторите, датчиците за температура на изпарителя се предаваха.

 

Като цяло и двете марки са класи над всичко останало на пазара като компоненти и която от двете да избереш няма да съжаляваш. 

Редактирано от jijane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам опит с БРЦ, но имам наблюдения от няколко лични коли с Ланди-Ренцо. Монтажа е перфектен, всеки един детайл, включително маркучи и скоби са италиански. Двигателя работи отлично и харчи много малко над разхода за бензин. Много надеждни са, на 20 000км минавам на преглед и смяна на филтри. Не съм имал проблеми с ГИ - просто си работи така както се очаква. Оторизирания сервиз на Ланди-Ренцо е на Ботевградско шосе в София. Там съм слагал на всичките си коли и съм много доволен от хората там и начина на монтиране. Нямам представа ценово каква е разликата между двете марки, но бих ти препоръчал Ланди-Ренцо. Имам и А4-ка 1.8Т - върви отлично на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с Ланди, но бих те посъветвал да сложиш друго. Точно заради липсата на Софт и кабели. Все ще ти изтече гаранцията някога. Обаче си вързан към техния сервиз, който е с работно време 8:30-17:00 Пон-Петък (което значи че при проблем трябва да се взима отпуск). Доста неудобно. Вероятно нямаше да сложа Ланди ако знаех предварително.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,колко хиляди си изминал и колко пъти ти се е налагало да правиш настройки?Кабел и софт можеш да си намериш,ама мен ме учудва за какво ти е?По мое наблюдение компонентите не се нуждаят от никакви до настройки над 100000км или ако се наложи такива те са под 1%.Работното време е такова като във всяка фирма,никога обаче не сме отказвали при специални случаи(такива на които възможността за визита е ограничена)да оставаме след работно време и дори събота и неделя.Има такива клиенти в този форум и могат да го потвърдят има и такива които са ни вързвали тенекия и сме ходили специално заради тях и те не са идвали.Колега НЕРВАКА можеш спокойно да кажеш кое не ти е харесало,къде е проблема за да можем да го изгладим,ако сме допуснали някаква грешка.Може да го направиш на Л.С за да не занимаваме аудиторията.Лек ден и успех на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми нямам със системата, но не ме кефи да се съобразявам до такава степен с един единствен сервиз в София. Работното време като на банка, даже тея (банки) по МОЛовете работят с по-дълго работно време :).
 

п.с Не се старая да правя АНТИ реклама, дори напротив - системата е добра!

 

p.s2 Ако може да обясниш за кабела и софта по легален начин, може на ЛС, ще съм ти благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и система да избереш, предвиди възможността за чипване на мотора. Първоначално инсвестицията е минимална, а ако се наложи след време, може да се окаже, че трябва да се смени половината уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към модераторите: 

 

Поведението на колегата landir, който често в постовете си започва с няколко уводни изречения и след това продължава да говори за неговия сервиз, не е ли извън правилата? Темата е за избор между 2 типа системи, защо трябва да четем какво и как се прави в сервиз на въпросния колега, с което той си прави реклама?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ставаше въпрос за неговия сервиз по-нагоре.

И аз съм с Ланди. Минал съм само 15000+ км и съм много доволен. Колата е с чип.

Никакви проблеми не съм имал. Разхода е малко повече (около 10%) от този на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз лично се радвам че колегата landir писа в темата, за което му благодаря. За всичко, което е писал тук и в другите теми мога да кажа само :respekt:

 

Вчера сложих BRC. 8mm тръби и казаха, че ще издържи на 180коня и ако евентуално реша малко да я засиля, само трябва да мина да я настроят. Засега нямам намерение, но не се знае :)

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!Избора ти е отличен!За теб дилема нямаше,което и да беше избрал ще си доволен.Колега НЕРВАКА,сервиза в София не е един http://landi.bg/servizi/sofiq.html има и други които не са включени в партньорската ни мрежа,тъй като купуват епизодично.По въпроса за софта,който търси намира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който търси намира, от партньорската ви мрежа ли, колега? Ако купува еднократно, а не дори епизодично, дано има късмет с отношението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...