zafirovp Публикувано 22 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2017 А през големи дупки минавал ли си с тези гуми? На какво налягане ги караш. Аз от другия сезон на тези съм се спрял. Сега се готвя психически че след някой друг ден трябва да слагам 17ки зимни.:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor214 Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 (Редактирано) Здравйте колеги! Аз карам от година с 255/40/19 на Аллроад и нямам никакви проблеми нито тропане и опиране. Само не знам как е с дупките, че при мене няма много Поздрави! П.С. на снимките е 250/40/19 нямам по актуални снимки. Редактирано 24 Септември 2017 от Teodor214 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 Някой може ли да ми помогне, за тези джанти, мисля, че са оригинални на Ауди, трябва ли да слагам втулки за 4F? Дадоха ми ги с колата без втулки, от друга страна на летните алуминиеви си има втулки, вероятно е ползвал едни и същи или са без?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Прочети какво пише за централния отвор или го измери, ако е 57,1 не ти трябват втулки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 По спомен този модел е за А3 или А4, където централния отвор е 66.6. Както казва колегата, най-добре да премериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Благодаря, колеги, ще премеря. Отзад пише 4F0 - може и да са си за модела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 И на мене на окомер ми изглежда да е 57,1, но трябва да пише някъде или да измериш.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 Без втулки, 57,1мм, за 4f са си, благодаря ви за помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 6 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2017 На 22/09/2017 at 16:21, zafirovp написа: А през големи дупки минавал ли си с тези гуми? На какво налягане ги караш. Аз от другия сезон на тези съм се спрял. Сега се готвя психически че след някой друг ден трябва да слагам 17ки зимни.:) В бг през всякакви дупки вече съм минавал и с всякаква скорост,и гумите и джантите са здрави.Карам ги на 2.8 бара(атмосфери) напомпени.Нова гума от висок клас е много трудно да се прецака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 11 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2017 (Редактирано) Това ми е последен сезон на летните гуми. Въпросът ми е чисто ценово - има ли смисъл сега да взимам летни - гледам, че масово имат намаления около 30% и добри гуми има за около 350лв на брой 19''? Или да си чакам края на март? Тогава подобен клас гуми колко ще са - пак около 350лв или както сега си ги пише, но без тези 30%, ~470лв да кажем? зимни си имам. Ако на пролет ще падна още 30% сравнено със сега, то не ми пречи да е дота от началото на 2017. Аз не си сменям гумите на всеки 3 години и без това. Редактирано 11 Октомври 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 12 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2017 По мои наблюдения,и март 2018 да вземеш летните гуми,пак ще са произведени юни 2017,просто сега ако ги вземеш,ще стоят зимата при теб,а ако ги вземеш март,ще са стояли в склада на продавача.350 лева сега за висок клас летни гуми си е добра цена,за 19" става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Приятел си продаде колата със зимните и ми предлага летните с размер 255/40/19 с дот 2017. цената е много добра и бих им скочил, НО... предните са dunlop, задните michelin... За quattro-то не е ли проблем с различна шарка еднакъв размер, да не изтормозя торсена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Да то куатрото преди да тръгне поглежда шарката на гумите и ако е различна не потегля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Ако не е проблем, ще се замисля сериозно. Различен размер гуми отпред и отзад навярно е проблем, не знам за шарката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerSanchez Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Капризна работа са тия джанти... аз си седя с 18 ки и нископрофилни гуми. Опитахме 20- ки те опряха купето е де*а.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Аз не бих рискувал с 2x2. От производител до друг в същия размер може да има значителна разлика в диаметъра, например цял сантиметър. Почват странни вибрации, виене и други подобни. Същото се отнася ако са на един производител и има разлика в износването на гумите на един мост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 On 10/15/2017 at 5:54 PM, RogerSanchez said: Капризна работа са тия джанти... аз си седя с 18 ки и нископрофилни гуми. Опитахме 20- ки те опряха купето е де*а.. То на 18 гумите при 4F определено не бих ги определил като нископрофилни. Иначе аз в БГ пари за нови летни гуми вече НЕ давам. На пазара е пълно с добри гуми втора ръка. 4 19-ки такива могат да се намерят много добри на 450-500лв някъде. Като казвам много добри имам предвид DOT на около 2 години и грайфер над 6.5мм. Ще дам аз 1200лв+ за нови гуми и ще правя балони и ще ги режа за тоя дето клати. В БГ не си заслужава тая работа. Това е мое мнение и не ангажирам никого с него. Знам кво си купувам и как го карам и какви са ми отзивите. Последно купувах Continental Sport Contact 5 225/40/18 за едно BMW и гумите бяха с DOT на година-година и половина, грайфер 6,5-7мм. Цена 440лв. Некак си некво по-разумно ми се струва баси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Диаметъра много лесно може да се измери. По книга не е добре с 2х2, но практиката показва друго. Оптимисти с 19ки зимата има ли? Като си гледам 16ките в гаража ми се реве и се чудя дали да не изпраскам едни зимни гуми на полираните джанти, пък лятото пак ще се шкурят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 Аз съм с зимни 18ки.Няма проблеми.Не мога да си я представя таз кола с 16ки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2017 (Редактирано) Лятото бях с 19''. От седмица съм със зимни и 16'' - е, няма такъв кеф колата стана много по-пъргава, яко я настъпвам последната седмица, разхода ще падне, още не съм го засичал, инерцията е много по-висока, преди като пуснех газта с 19'' и започваше да умира бързо. Недостатъци - колата повече се клатушка с по-висока скорост и във времето, докато вървя към нея, със сигурност не е толкова красива Като сравнение: все едно цял ден съм карал ски и съм свалил ски обувките - 19'' и съм сложил гуменките 16'' За първо лято/зима карам колата и до сега никога не съм бил с 19'', но разликата е огромна. Тежат си 19''. Редактирано 21 Октомври 2017 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 (Редактирано) Колеги от прочитането на темата разбрах, че размер 255/40/19 става със сигурност при нормално и въздушно окачване, но моята е s-line и не мога да се престраша да купя 4 нови гуми и да опират в калниците. Моля, ако някой има s-line и кара с въпросния размер да потвърди има или няма проблем с него. Джантите са оригиналните 19 цола за special edition le mans rs4 style 8.5j et 48. Причината да искам по-висока гума е, че друса като каруца в сравнение със зимните 225/50/17 и не ми пречи да "прилича" на 18ка. Това изпълнение на колата излиза с този размер джанти и не съм ги купувал аз за гъзария, но ми харесват и не искам да ги махам, затова като компромисен вариант поне да сложа по-висока гума ако е възможно. Редактирано 30 Март 2021 от pufa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 30 Март 2021 Доклад Share Публикувано 30 Март 2021 Не очаквай някаква коренна промяна ако минеш на 255/40/19 За този модел ли иде реч ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pufa Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Да, този модел е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 Същите ги има на 18 цола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yuki Публикувано 31 Март 2021 Доклад Share Публикувано 31 Март 2021 245/45R18 S-Line окачване сам нямам ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване