ivcho1974 Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 В грешка е и още как (ru6).Оригиналната инсталация е както съм написал-халогените светят при габарит и къси,при включване на дълги гаснат(както го е посочил и Veni 72).При мен също инсталацията е оригинална,не е пипана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 (Редактирано) Пак не можахме да изясним . Veni72 e писал,че светят при къси и дълги . Според мен при дълги е абсурдно да се използват.Ivcho1974 казваш ,че светят при габарит и къси.И при двамата не е "пипано" нищо по инсталацията?? Означава ли това ,че схемата по Аутодата е невярна и лъжат?? А и съгласно закона не могат да се използват самостоятелно. Чл. 74. (1) Допълнителни светлини за мъгла може да се използват само при значително намалена видимост поради мъгла, снеговалеж, дъжд или други подобни условия. Тези светлини не може да се използват самостоятелно. Редактирано 31 Май 2014 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Това е направен така с цел консумацията на електричество. Сметни ги 6 крушки по средно 55 вата са 330 вата радели го на 12 волта са 27,5 ампера, а и другото което е в европа е забранено да се кара с 6 и повече фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Пак не можахме да изясним . Veni72 e писал,че светят при къси и дълги . Според мен при дълги е абсурдно да се използват.Ivcho1974 казваш ,че светят при габарит и къси.И при двамата не е "пипано" нищо по инсталацията?? Означава ли това ,че схемата по Аутодата е невярна и лъжат?? Както съм го написал така е , исталацията ми е от завода конвейра фабрична както искаш така го разбирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Само едното е фейс,а другото преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 колеги, племеника има а6 99г с лупите и при него се оказва, че халогените светят и при габарит, къси и дълги. По схемата на колегата ru6 ключовете за предните и задния се захранват от едно и също място след бушон №36 15А който е за след къси и дълги а релето изключва при дълги. Аз при мене го направих като взех захранващия кабел от пина на ключа за фаровете където е за старите H4 а късите ги преместих по схемата за H7 и сега късите ми светят с дългите и съм сложил релето през което се пускат и халогените при натискане на ключа за задната светлина.Само да отбележа, че релета не трябват за светлините, изпълнението на габарит, къси, дълги и халогени е без релета..... а иначе има и вариант да светят и на габарит, но вече трябва още едно реле. При всеки модел и съобразно годината е различно!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Това е по четлива схема като на колегата ru6Можеш директно да пуснеш връзка от NL до халогените, но ключа ти трябва да е с допълнителната позиция за включването му. Ако искаш да ползваш твоя, връзвай на NSL, но тогава с халогените ще ти свети и допълнителния габарит за мъгла отзад.Релето, което е в схемата на оригиналната инсталация не е силово, а служи за друго. Да прекъсне веригата на халогените, когато си на дълги, защото се товари масата на фара. Може и без него, ако ползваш халогените само по предназначение, т.е. при мъгла. Тогава едва ли ще пускаш дълги ...Иначе в чист вид, това е схемата на оригиналния снопТова е от форума на голф4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Да така е! Само ,че на фолксвагените халогените се пускат от ключа за фаровете а при Ауди А4 Б5 96-99г. си има два допълнителни ключа за предни и задни фарове за мъгла - на централната конзола.Явно при различните модели е различно.Аз се доверих на тази схема от Autodata 3.38.Наистина темата е полезна за да изясним как са свързани халогените при различните модели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Вчера гледах един баварец 99г. и при него на габарит, къси и дълги поотделно можеш да пуснеш и халогена.....Аз моите халогени си ги направих да светят само в комбинация с късите. Така прецених, че ми е необходимо.Само се зачудих като гледах по горните схеми на релето.....къде му е масата на управляващото напрежение, когато е включено на бушан 3 и 19 а те трябва да са +??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Масата -12V релето получава през крушките на дългите(на предпзител 19) ,когато те не са влкючени там има -12V.Като включиш на дълги там се подава напрежение и се появява +12V. На изводите на релето стават два "+"-а и то отпуска конткта. Като изключиш дългите минуса се връща и релето сработва отново.Поради този начин на свързване на релето понякога има проблем при включване допълнително на модул за дневни светлини DRL . Ако този модул се включи към дългите светлини -релето започва да "жужи", защото на извода от където то получава маса се подават импулси. Проблема се решава ,като DRL се свърже да управлява късите.При мен се получи така а също и на един Ситроен C4 свързвах и там беше подобно. Редактирано 3 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Браво много интересно и полезно.....Аз прехвърлих кабела на късите светлини според приложената снимка от позиция H4 на позиция H7+H7. На позиция H4 на ключа се пуска +12v само когато работят късите светлини и точно от този пин съм взел силовото захранване през предпазител 15A и отива в ключа на централната конзола от преди фейса и след ключа отива през два предпазителя 10A до всеки халоген поотделно. От изхода на ключа за задната светлина взех управляващо напрежение за реле което изолира директно ключа за предните халогени и се пускат с натискане на ключа за задната светлина. Когато превключиш на дълги от пина на H4 се прекъсва силовото захранване и през релето не минава към предните халогени......те работят само на къси. След толкова мислене, мнения и гледане на схеми го направих по този начин. Разликата е само, че релето го използвам за включване на халогените съвместно със задната светлина само на къси, а дългите се изключват директно от ключа за фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 12 Април 2022 Доклад Share Публикувано 12 Април 2022 (Редактирано) Колега може ли снимката да я пуснеш пак че при увеличаване се разказва и не се. Виждат означенията? На 11.05.2014 г. at 8:50, ru6 написа: Ето оригиналното свързване до 1998г. След това са с модул. Редактирано 13 Април 2022 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване