гецата Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Явно всичко идва от клемореда на ключа, но тук е въпроса ако се пипа по него дали няма да го натоварим и да се запалим. Но други колеги казват, че бил силов и нямало проблеми Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Схемата която съм показал е от Аутодата . Според нея е показано ,че силовия ток тече от лоста на превключватела за фаровете през бутоните на халогените директно и след това минава през контакта на релето и отива към маса(-12в.). В случая релето е поставено само да прекъсва веригата, или да я включва.Според схемата намотката му се управлява от ключа за фаровете т.е. работи ,когато има фарове и габарит и не работи когато те са изключени Фаровете са мощни и също нямат релета.Явно превключвателите са със здрави контакти и са пресметнати да издържат голям ток. Edited May 15, 2014 by ru6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 нещо не е както трябва.На габарит трябва да се включат предните,но не и заднитеКъде да е проблема? Нямам нито предни нито задни. Винаги си е била така колата.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 нещо не е както трябва.На габарит трябва да се включат предните,но не и заднитеПо схемата е точно така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Преди малко пробвах и на дълги имам предни фарове за мъгла, отзад не светят. При габарит не мога да ги пусна,не се включва индикацията на копчетата че светят. Забелязах, че при включени дълги и натискане на копчетата на фаровете за мъгла си ми светят индикациите, но отзад няма никой, отпред светят.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
veni72 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Крушките отзад провери ли ги?Най-вероятно са изгорели...Sent from my LT25i using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikan Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Колеги,сигурни ли сте,че халогените трябва да гаснат при дълги?Защото при мен не е така...светят си на габарити,къси и дълги.Нищо не съм пипал по инсталацията.Колата е 99г.Фейслифт.На моята 97-ма б5 като пусна дълги, халогена изгасва. Edited May 15, 2014 by ikan Link to comment Share on other sites More sharing options...
veni72 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост!Халогена ти във фара ли е?Sent from my LT25i using Tapatalk Edited May 16, 2014 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 (edited) Отново като се проследи свързването по схемата се вижда ,че на габарит се подава "+" само на намотката на релето но няма основен "+" нито на предните нито на задните фарове за мъгла(през предпазитела). При включване на къси светлини вече трябва да могат да се включват и предни и задни халогени. При включване на дълги обаче релето отпуска контакта и остават да работят само задните - през ключа на предните халогени.Поне аз така тълкувам схемата. Ако някой смята,че бъркам някъде да сподели.В предните постове малко съм се объркал.. Edited May 15, 2014 by ru6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted May 15, 2014 Report Share Posted May 15, 2014 Крушките отзад провери ли ги?Най-вероятно са изгорели...Sent from my LT25i using TapatalkИмам крушка само от едната страна и не е изгоряла, като съм на къси си свети.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
гецата Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Релето си е реле, на схемата си го има и едно от напреженията (било то основно или управляващо) трябва да се вземе от контактния ключ за светлините и най- вероятно от пин №3 защото там е за фар с h4 и при превключване на дълги се изкл. късите светлини. Поне аз мисля да го направя така....общо взето както е на схемата на колегата ru6 Това не е страшно...по страшно е ако ключа не издържи на къси и дълги да работят едновременно, но колеги казват, че няма проблем ключът бил силов(ама колко силов) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Незнам......Така са го сметнали инженерите на Ауди.. Като гледам контактите на 40А реле не са по дебели от клемите на ключа за фаровете........Може би с контактор ще е най -сигурно.... ! Edited May 16, 2014 by ru6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
гецата Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 като сравня контактните пинове на ключа на фейса и преди, то ключа преди фейса е много по здрав.....и там кабела е към 2.5кв. затова може да няма реле...а релето 381 под номер 431 951 253G и реле модула 600 под номер 8D0 907 701B явно се слага от фейса натам Link to comment Share on other sites More sharing options...
гецата Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 Тук намерих нещо....http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383302-DIY-B5-A4-Center-Console-facelift-upgrade Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 (edited) Цитиране на предходен пост!........и там няма реле...вместо него има модул("електронно реле") ,който решава кога да работят халогените. Силовата верига отново минава през двата бутона и модула. Edited May 16, 2014 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
гецата Posted May 16, 2014 Report Share Posted May 16, 2014 В крайна сметка найстина може и фаровете и халогените до фейса да са без релета, а само през ключа за фаровете и ключа за предни халогени. Link to comment Share on other sites More sharing options...
гецата Posted May 21, 2014 Report Share Posted May 21, 2014 Колеги, кажете от кои пин на ключа за фаровете може да се вземе захранващо напрежение за ключа на халогените? Защото трябва да работят и на габарит и на къси. Дългите евентуално ще ги прекъсна с реле 381 ако не се изключват от от този пин на ключа за фаровете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tira Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Аз мойте си ги вързах да светят и на дълги имам тема в направи си сам. За да ти светят както искаш най-лесно става като вземеш ток от подсветката на бутоните до ключа за халогените, но задължително е да има реле след бутона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 За какво ти е това реле след ключа? Оригинално то е сложено да изключва фаровете за мъгла при превключване на дълги свтлини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tira Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Аз така съм си го направил понеже оригинално няма сложих си фейс броня с фаровете и си прекарах инсталацията както на мен си ми харесва. И си има реле както си трябва да не се товари излишно ключа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivcho1974 Posted May 30, 2014 Report Share Posted May 30, 2014 Аз съм с халогени във фара(трисекционен),та халогените светят при габарити и къси,ако светят къси и халогени при преминаване на дълги халогените гаснат и остават да светят къси и дълги,това е при халогени във фара,за тези по броните да казват колегите Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 ,Трябва да светят само при къси.При габарит и дълги - не!Така е оригинално от VAG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ru6 Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 (edited) Аз си сложих халогени в бронята.Държах на оригиналното свързване и направих следното:От автоморга си взех ключа заедно с буксата и релето заедно отзад със оригиналната букса-стойка.Извадих си схема от Аутодата,която съм показал по-горе.Изводите на ключа съм ги свързал към изводите на ключа за задните фарове за мъгла-съгласно схемата.Релето съм го закрепил на оригиналната конзола под волана.Пак съгласно схемата намотката на релето съм свързал към предпазител 3 на габаритите и към предпазител 19 на дългите.През контакта на релето минава "+"-а,който идва от поставения ключ и през кутията на компютъра отива отпред до халогените.Маса "-" съм взел от "рогата",където е поставен двигатела.Получиха се перфектно-оригинално светещи халогени. Edited May 31, 2014 by ru6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
veni72 Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 ,Трябва да светят само при къси.При габарит и дълги - не!Така е оригинално от VAG.Тук си в грешка,колега...по моята кола нищо не е пипано и халогените си светят и на габарити(само отпред),а на къси и дълги-отпред и отзад...Sent from my LT25i using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blese Posted May 31, 2014 Report Share Posted May 31, 2014 (edited) Абе бати драмите с тея халогени, инсталацията ми е фабрична, при ГАБАРИТ И КЪСИ халогените светат като пусна дълги халогена се гаси , това е за кола с трисекционен фар ,файса не го знам какю На колегите с трисекционни фарове ако искат да си свалят халгоените доло на бронята , никакви релета простотии не им трябват става цялата работа за 10 15 мин , аз ги свалих доло отне ми 10 мин. Edited May 31, 2014 by Blese Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now