Jump to content

Помощ за Халогени!!!


kykls

Recommended Posts

Явно всичко идва от клемореда на ключа, но тук е въпроса ако се пипа по него дали няма да го натоварим и да се запалим. Но други колеги казват, че бил силов и нямало проблеми :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Схемата която съм показал е от Аутодата . Според нея е показано ,че силовия ток тече от лоста на превключватела за фаровете през бутоните на халогените директно и след това минава през контакта на релето и отива към маса(-12в.). В случая релето е поставено само да прекъсва веригата, или да я включва.Според схемата намотката му се управлява от ключа за фаровете т.е. работи ,когато има фарове и габарит и не работи когато те са изключени

 

Фаровете са мощни и също нямат релета.Явно превключвателите са със здрави контакти и са пресметнати да издържат голям ток.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не е както трябва.На габарит трябва да се включат предните,но не и задните

Къде да е проблема? Нямам нито предни нито задни. Винаги си е била така колата.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко пробвах и на дълги имам предни фарове за мъгла, отзад не светят. При габарит не мога да ги пусна,не се включва индикацията на копчетата че светят. Забелязах, че при включени дълги и натискане на копчетата на фаровете за мъгла си ми светят индикациите, но отзад няма никой, отпред светят.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,сигурни ли сте,че халогените трябва да гаснат при дълги?Защото при мен не е така...светят си на габарити,къси и дълги.Нищо не съм пипал по инсталацията.Колата е 99г.Фейслифт.

На моята 97-ма б5 като пусна дълги, халогена изгасва.

Редактирано от ikan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново като се проследи свързването по схемата се вижда ,че на габарит се подава "+" само на намотката на релето но няма основен "+" нито на предните нито на задните фарове за мъгла(през предпазитела). При включване на къси светлини вече трябва да могат да се включват и предни и задни халогени. При включване на дълги обаче релето отпуска контакта и остават да работят само задните - през ключа на предните халогени.

Поне аз така тълкувам схемата. Ако някой смята,че бъркам някъде да сподели.В предните постове малко съм се объркал..:)

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките отзад провери ли ги?Най-вероятно са изгорели...

Sent from my LT25i using Tapatalk

Имам крушка само от едната страна и не е изгоряла, като съм на къси си свети.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето си е реле, на схемата си го има и едно от напреженията (било то основно или управляващо) трябва да се вземе от контактния ключ за светлините и най- вероятно от пин №3 защото там е за фар с h4 и при превключване на дълги се изкл. късите светлини. Поне аз мисля да го направя така....общо взето както е на схемата на колегата ru6 :bia:

Това не е страшно...по страшно е ако ключа не издържи на къси и дълги да работят едновременно, но колеги казват, че няма проблем ключът бил силов(ама колко силов) :heiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам......Така са го сметнали инженерите на Ауди.. :)

 

Като гледам контактите на 40А реле не са по дебели от клемите на ключа за фаровете........Може би с контактор ще е най -сигурно.... :flehan:  :hilezh: !

 

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като сравня контактните пинове на ключа на фейса и преди, то ключа преди фейса е много по здрав.....и там кабела е към 2.5кв. затова може да няма реле...а релето 381 под номер 431 951 253G и реле модула 600 под номер 8D0 907 701B явно се слага от фейса натам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

........и там няма реле...вместо него има модул("електронно реле") ,който решава кога да работят халогените. Силовата верига отново минава през двата бутона и модула.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка найстина може и фаровете и халогените до фейса да са без релета, а само през ключа за фаровете и ключа за предни халогени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете от кои пин на ключа за фаровете може да се вземе захранващо напрежение за ключа на халогените? Защото трябва да работят и на габарит и на къси. Дългите евентуално ще ги прекъсна с реле 381 ако не се изключват от от този пин на ключа за фаровете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз мойте си ги вързах да светят и на дълги имам тема в направи си сам. За да ти светят както искаш най-лесно става като вземеш ток от подсветката на бутоните до ключа за халогените, но задължително е да има реле след бутона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така съм си го направил понеже оригинално няма сложих си фейс броня с фаровете и си прекарах инсталацията както на мен си ми харесва. И си има реле както си трябва да не се товари излишно ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с халогени във фара(трисекционен),та халогените светят при габарити и къси,ако светят къси и халогени при преминаване на дълги халогените гаснат и остават да светят къси и дълги,това е при халогени във фара,за тези по броните да казват колегите  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих халогени в бронята.

Държах на оригиналното свързване и направих следното:
От автоморга си взех ключа заедно с буксата и релето заедно отзад със оригиналната букса-стойка.Извадих си схема от Аутодата,която съм показал по-горе.Изводите на ключа съм ги свързал към изводите на ключа за задните фарове за мъгла-съгласно схемата.

Релето съм го закрепил на оригиналната конзола под волана.

Пак съгласно схемата намотката на релето съм свързал към предпазител 3 на габаритите и към предпазител 19 на дългите.

През контакта на релето минава "+"-а,който идва от поставения ключ и през кутията на компютъра отива отпред до халогените.

Маса "-" съм взел от "рогата",където е поставен двигатела.

Получиха се перфектно-оригинално светещи халогени.

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,Трябва да светят само при къси.При габарит и дълги - не!Така е оригинално от VAG.

Тук си в грешка,колега...по моята кола нищо не е пипано и халогените си светят и на габарити(само отпред),а на къси и дълги-отпред и отзад...

Sent from my LT25i using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе бати драмите  с тея халогени, инсталацията ми е фабрична, при ГАБАРИТ И КЪСИ халогените светат като пусна дълги халогена се гаси , това е за кола с трисекционен фар   ,файса не го знам какю

 

На колегите с трисекционни фарове ако искат да си свалят халгоените доло на бронята , никакви релета простотии не им трябват  става цялата работа за 10 15 мин ,  аз ги свалих доло отне ми 10 мин.

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...