Jump to content

плафони в багажника на А8 Д2


standox

Recommended Posts

здравеите,колеги някои знаели какво включва и изключва тези три лампи в багажника.всяко друго осветление в купето си работи,когато подам плюс от акумулатора на една от крушките светват всички.колата е Ауди А8 Д2 98г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А4-ката на самата брава отзад(като се свали кората) има реле, което прекъсва плюса когато е затворен багажника.Предполагам и при тебе е така.Провери дали стига + до там, след това щракни заключващия механизъм на ръка и виж дали ще прекъсне плюса на втория кабел.Така ще пробваш релето.Ако то работи, най-вероятно имаш прекъснат кабел в частта където минават между багажника и купето.Нормално е като подадеш плюс на едната да светят и другите, понеже са в паралел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да в заключващия механизам на капака има ключе с две кафеви кабелчета но те затварят само маса и свети индикация на таблото за отворен капак,като извадя буксата на ключето и заключа колата с отворен багажник алармата изписква все едно всичко е затворено,алармата е оригиналната на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

ето схема на осветлението на купето и багажника:

http://www.mitchell-auto.ru/UserFiles/File/wiring-diagrams/audi-wd/2001-audi-s8-wd.pdf

 

на страница 32 горе дясно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги много полезна информация.ще пиша когато открия проблема. 

бравата на багажника е същата като в Ауди 100/А6 Ц4 и е 50- 60 лв нова. Там е причината да ти светят лампите в 90% от случаите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен проблема е че не светят лампите само в багажника,липсват 12волта до лампите,на самия патрон които е в десния стоп от зад на механизъма има две малки ключета,все от някъде трябва да получава информация че капака е отворен и от там да светнат лампите в багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От релето получава.

В твоя случай проблема може да е по- прозаичен- прекъснат кабел.

Свали кората в багажника на десния калник- там е целия сноп и си намери кабелчетата, които са на микретите на бравата и мери. Ако има 12V- прекъснат кабел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На партона е за центраното, а на бравичката микрето е за лампичките.

На микрето е минуса, а +12V идват от реле, което е в бушонното табло отпред и се командва от модул за осветлението на купето.

Имаш 2 варианта:

1. да провериш снопа кабели както ти каза колегата и да видиш дали не е прекъснат някъде  "+" към крушките (ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО!!! - защото ако е прекъснат във всеки момент може да даде на късо към купето)

2. да го игнорираш и да пуснеш през едно реле и бушон "+" от акумулатора. (схемата е проста, ако имаш затруднения ще ти я начертая набързо) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвах начина с подаване на 12 волта деректно към един плафон и всички светнаха но тогава идва другия проблем че като затворя капака продължават да светят,иначе на таблото угася индикацията за отворен капак а плфоните си светят само тези в багажника,в купето няма проблем.другият лесният начин е както каза колегата + реле и предпазител но и масата на трите плафона се вързват към ключето на капака,защото в моя случаи ключето в капака не прекъсва осветлението само гаси индикацията на таблото. 

Редактирано от standox
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето схемата.

Ключето в бравата управлява релето "през маса".

Релето получава "+" от акумулатора и го комутира през контакти 2 и 3.

 

 

....ако минеш на този вариант - задължително провери все пак какво е състоянието на оригинлният "+" и дали не е прекъснат кабела!

Да няма после тел.160 ;)

post-87943-0-17924300-1397480333_thumb.j

Редактирано от IVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси  утре ще се заровя в колата по сериозно.огледах релетата които са в краката на пасажера и едно малко реле с 4 крачета та на него някои е правил следното,едното краче е подвито на страни за да не влиза в отвора с контактите а от съседно краче е запоена жичка за него като мост. но утре ще се мъча да разгадая това творение.утре ще пиша до къде съм стигнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффтопик- аз така гадах защо една букса ми е изключена до вентилаторите на парното. Оказа се за допълнителната помпа за антифриз- шумна е и се елеминира :magic::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало.

Да елеминираме странични фактори- имаш ли допълнително слагана аларма, че алармаджийте обожават да 'хващат' багажника през кабелите на някоя от задните врати :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...