Jump to content

А3 се дави на ниски обороти и само на 2-ра


Samuel

Recommended Posts

  Здравейте!

Преди 20 дена купих А3 1998г., 1.9TDI 90к.с. за жена ми и три дена след покупката й, минах през бокса, т.е. смених:

ангренаж Гейтс + 4 ролки СКФ

пистов Гейтс + 2 ролки СКФ

водна помпа Валео

масло двигателно Репсол 10/40

горивен

въздушен

купе

и по предницата разни неща

 

Та, проблема дойде веднага след излизането ми от сервиза (3 дена преди да сменя описаните по-горе неща я карах и нямаше проблем).

Карам колата и от 1-ва на 2-ра 1200-2000об., се дави, глъхне една такава и това докато влезе в обороти.

От 3-та или 4-та предвака на 2-ра, няма проблем, само от 1-ва на 2-ра.

Обадих се веднага в сервиза и ме насочиха за диагностика в Тойота (Пазарджик) там имало кадърен майстор. Отидох, оставих колата и след обяд като отидох да я взема, майстора ми каза, че наистина на 2-ра стойностите трябвало да са от 0 до 4мг/сек., а тя била на -2. Уж правил какво правил, каза да карам 3-4 дена така и да видим дали се оправило (пари не ми е взимал). Но уви - проблема си го има пак. Обадих се в Тойота, говорих с въпросният майстор и каза, че искал да я качи на подемника и да провери пак всичко дали е наред със зацепването на ангренажа и някаква си втулка на коляновия вал, но за целта трябвало да се освободи място за мен в сервиза. И още чакам де, вече 10 дена. Ако някой има идея от какво може да е и да даде инфо и да ме насочи евентулано към кого да се обърна!

Един мой познат ми каза, че може да се оправи и с почистване на горивната помпа и смяна на комплекта гарнитури към нея, разбира се и настройване след това. Друг ми каза за някакъв ЕГР... (нямам си и идея за това какво е).

Благодаря предварително и дано се отстрани това.

Редактирано от Samuel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивай обратно при ония дето са ти зацепвали рамъка, да си оправят бакиите. И не им обръщай внимание ако почнат да ти говорят тъпотии от сорта на заминало турбо, помпа, егр, дросел и прочие. Проблема е 99% в зацепването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Ами утре имам час за 9 в сервиза, където сменяха ремъците и ролките (по тяхна инициатива) и искат да проверят какво се случва!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле,в краина сметка ако не я управят,като се видим ще те заведа в Плевен при Дарин и ще стане,вярваи ми!!

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Любчо, ами надявам се, че утре ще се реши проблема, че не ми се пътува до Ловеч така, като знам, че й има нещо на колата!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се върнах от сервиза, където сменяха ангренажа с ролките, гледаха, свалиха и вакум-помпата, но всичко си е по белези и както трябва. Ще трябва да търся по-кадърен майстор откъм диагностиката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сами напълно си прав за по кадърен маистор откъм диагностика! Колеги предложете някои маистор около Пазаржик които знае кво прави! Сега се прибрах от Плевен,в новия мол бях,има сходство с тия в UK,както и да е,дано някои колега даде насока около вашия регион...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя се центрова по колянов вал с белег на маховика, и канала който движи вакум помпата. Обаче ГНП-то има "финна" центровка! Тя се прави или с диагностична апаратура, или с индикатор! 

-На АФН се върти помпата

-На твоя мисля че центровката на ГНП-то ставаше от самото ангренажно колело посредством 3 те болчета на него. 

 

Търси някой който знае какво прави. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен!

Ходих при Професора в Пазарджик и след направената диагностика се разбра, че колата е настроена на автоматична скоростна кутия. Човека направи всичко и сега Ауди-то върви без грешка!

Благодаря на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Кой и кога... това е неясно! Но ще знам да не се доверявам на всеки, който има компютър и пише "диагностика"! :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...