Jump to content

Ъпгрейд на инжектори 1.8Т


gemballa.bg

Recommended Posts

Всеки сам си преценява, написах го, защото моторите са точно АЕВ. И не виждам разлика дали ще е АЕВ AJL, AGU, главите и типа дюзи са еднакви.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И не очакваме друго мнение от човек, който приема  впръскване под налягане на  гориво като теч в цилиндъра.

Всичко е наред,  ако продължаваме дападжийските традиции на предците ни.

Нямаш ли тръц с газово с плочка, нямаш нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Виждам, че адски подходящи са 0280 156 063 от Audi S3, поне така споделят в някъв щатски форум. А по разните таблици, виждам, че твойте ги дават EV1 (което ме съмнява да е вярно, защото саабските са EV6, но все пак...) с адаптери ли ги слага?

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.03.2021 г. at 8:17, Atlantis написа:

И не очакваме друго мнение от човек, който приема  впръскване под налягане на  гориво като теч в цилиндъра.

Всичко е наред,  ако продължаваме дападжийските традиции на предците ни.

Нямаш ли тръц с газово с плочка, нямаш нищо.

Звучиш, сякаш се заяждаш. Къде прочете че приемам впръскването на гориво, като теч?!?
Ще го напиша пак, че може да не съм бил ясен в предния пост.
Когато не е оптималния ъгъл, който да следва ъгъла на всмукателния тракт, мъглата бие по стената и след това, кондензира и става на едри капки, още преди да е влязла тази доза горивна смес в цилиндъра, вече е течна и течна се стича по стената на цилиндъра и от топлината вътре, започва тепърва да се изпарява, което първо бави процеса на горене, и второ измива масления филм от стената където се стича, което след 10 000 км, си личи ясно къде е задрало и то е винаги на полата на буталото. Има значение и дали е с 2, или 3 всмукателни клапана. Май ти го караш дападжийската. Има причина да се търси оптимален вариант, но повечето правите вече правеното, а аз избирам инжектор, на който търся характеристиките и ги сравнявам с оригинално вградения, за да запазя всичко, освен количеството впръскано гориво. Не е нужно да го караш с рогата напред, не бъди типичния български форум-олигофрен, който хейтва и чопли семки (ТОВА СЕ ОТНАСЯ ЗА ВСИЧКИ ПОТРЕБИТЕЛИ!). Без лоши чувства, но не ми харесва тонът ти и понеже съм прям, ти казвам какво мисля. А относно "газовото" не виждам причина да не се кара на газ. Дадох примера с газта, защото наистина е по-добре да се разработва автомобилен бензинов агрегат с прупан-бутан от гледна точка на триенето и разни други.
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, ByColt написа:

повечето правите вече правеното, а аз избирам инжектор, на който търся характеристиките и ги сравнявам с оригинално вградения, за да запазя всичко, освен количеството впръскано гориво

Тоест, "вече правеното", не е напълно вярно (ти да видиш!) и никой (от тези "правещите")  преди теб , не се е сетил, да търси същите  показатели и характеристики, които само ти си мислиш, че търсиш? 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ByColt написа:

. Има значение и дали е с 2, или 3 всмукателни клапана.

Дай да започнем от там. Ако не греша, тия дюзи се монтират на сааб или волво, 16 вентилов мотор. Поправи ме ако греша. И ще продължим нататък.

Даже е двулитров.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.03.2021 г. at 1:04, ByColt написа:

и второ измива масления филм от стената където се стича, което след 10 000 км, си личи ясно къде е задрало и то е винаги на полата на буталото. 

Това чак сега го видях и някакси няма как да пропусна да коментирам. Само искам да попитам къде я видя или прочете тая тъпотия? Нали се сещаш, че сместа се намира над сегментите, а полата на буталото е под тях? И нали ти е ясно, че масления филм е обран вече от маслообирателния сегмент? И какво аджеба измива бензина? Как бензина стига до полата на буталото? 

 Не го приемай като заяждане,  изясняваме нещата, защото явно има много измишльотини из интернет-а. Изглежда нямаш основни познания за чарковете в един двигател, а тунинг си тръгнал да правиш.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.03.2021 г. at 11:10, Atlantis написа:

Дай да започнем от там. Ако не греша, тия дюзи се монтират на сааб или волво, 16 вентилов мотор. Поправи ме ако греша. И ще продължим нататък.

Даже е двулитров.

Сааб 2.3 бензин 16 клапана. 373цц

На 26.03.2021 г. at 7:56, NIKO написа:

Тоест, "вече правеното", не е напълно вярно (ти да видиш!) и никой (от тези "правещите")  преди теб , не се е сетил, да търси същите  показатели и характеристики, които само ти си мислиш, че търсиш? 

От 2.0 турбо сааб е компромисно решение. Да стават, но компромис. Предполагам и тея от 2.3 са също компромис. Не мога да намеря градуси на впръскване и не мога да кажа тези от 2.3 колко са подходящи. То и никой не се е обадил, че е пробвал такива. Но знаем, че червените 2.0, не са най-доброто, просто са евтини. Но така или иначе, тези от 2.3 са една идея по-добре според aeb гуротата в едни интересни сайтове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.03.2021 г. at 21:46, Онуфри написа:

Това чак сега го видях и някакси няма как да пропусна да коментирам. Само искам да попитам къде я видя или прочете тая тъпотия? Нали се сещаш, че сместа се намира над сегментите, а полата на буталото е под тях? И нали ти е ясно, че масления филм е обран вече от маслообирателния сегмент? И какво аджеба измива бензина? Как бензина стига до полата на буталото? 

 Не го приемай като заяждане,  изясняваме нещата, защото явно има много измишльотини из интернет-а. Изглежда нямаш основни познания за чарковете в един двигател, а тунинг си тръгнал да правиш.....

Последно втеме съм зле и не ми се отдава да обеснявам много. Бензин в маслото, винаги има много малки количества, но има (мотор на бенз, маслото мирише на бенз, същото е и с АГУ) Маслен филм, с просто око не се вижда. Какво става с маслото м/у масления и втори компресионен пръстен, знаеш ли? А м/у първи и втори? Студения старт, е вреден и заради богатата смес, която се "лее" в цилиндъра. И по твоята логика, след престой на автомобила една нощ и след като масления сегмент е "остъргал" всичкото масло от стената при студен, старт буталото качвайки се към ГМТ, ще му е адски сухо и ще си стърже по стената първите един два хода... + повечкото бензин и айде през 50 000 шлайф. Когато се казва маслен филм, се има предвид точно това, а то е микрони. Има клас на грапавост, който за цилиндъра е такъв, че в микропорите, да остава масло. Намери микроскоп и парче работил сегмент и погледни работната повърхност. Идея си нямам от двг, даже не знам 1.8т бензин ли е, дизел ли? За протокола, хубаво е да знаеш, че чета във вестник работническо дело, за направата на парната машина и от там научих всичко за ауди. (От 10 годишен се занимавам с двг и ако ти покажа учебниците, които съм препрочитал, ще си промениш мнението и ще седнеш да четеш. Казвам го, защото ме подценяваш а аз далеч не искам да парадирам с това което съм правил, учил, и т.н.) Със сигурност има хора, които са чели повече и знаят повече, но поведението на някои от нас, ги е изгонило. 

Редактирано от ByColt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И  сега по темата. Ev1 според едни каталози, е с един изходен отвор, а Еv6 е с четери такива отвора. Съпротивленията, също са различни а именно Еv1 12 ома и Еv6 14.5-16 ома. Иначе, колегата Онуфри е прав за това, че стават плъг енд плей на рейката, но е пропуснал факта, че името на кънектъра се казва jetronic и няма общо с вида корпус (Еv1 и Еv6) 

Все забравям и за другото зло вървейки ръка за ръка с неподходящи "дюзи", мисфайърите. Тука обаче искам да се произнесът само хора с личен опит и по конкретно има ли ги, или не. Червените на сааб заради неправилния ъгъл, предизвикват мисфайъри. (четох това в две теми вече) Фактът, че Еv6 е с 4 изходни отвора, би ли означавало, че ще впръсква по добре? Защото хора, които ползват Еv6 твърдят, че нямат проблеми с мисфайъри и лош празен ход. Което би означавало, че Еv6 е решението за всеки, който иска да прави тунек. 

Поздрави! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, ByColt написа:

Сааб 2.3 бензин 16 клапана. 373цц

 

А така.  Значи вентилов мотор.

И като отворят тия клапани на всмукателен какт, стават невидими или горивовъздушната смес минава през тях и не се разсейва?

Гледах наскоро едно АЕБ че на малко над 100 000 км, отворено за ревизия, беше в цветущо здраве, без задрано по цилиндъра или буталото, без пукнатини в клапана или стопявания по буталото. Мога да приложа снимки. Дюзите са същите като тип, само дето са повечко кубици.

 

Изобщо много въпроси остават без отговор, дано учебниците, които си изчел, както каза Нико, вагони, да не са като онази поредица на Дас Ауто, щото е ясно, че всичко е въздух под налягане. Аз лично бих закрил ютуб канала, преди да ме надуят доволно и там. Щото е въпрос на време.

 

Преди 1 час, NIKO написа:

Колко вагона са?

 

БХАХАХААХХАХ! Не вярвах, че ще ти харесам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двамата с Нико, не дадохте нищо, освен празни приказки. Написах повече за Ev1 и Ev6, отколкото вие двамата заедно. Никой от вас, не сподели нито опит, нито знания. И се обзалагам че си чешите пръстите само. Боли ме Уя, какво ще пишете за напред! В спора се ражда истината, ама вие сте дървени философи. Що не напише някой от вас, с кви инжектори експериментира, с какви е карал, какви е купил? Голяма тайна е значи тая работа. Гледал бил АЕВ на 100 000...ама същите инжектори като тип, ама повече кубици... е като са същите, как искаш да видиш проблем? Влез в сайта на Бош и ще видиш, че според броя всмукателни клапани, е изчислен градуса на впръскване. Слагай инжектори каквито искаш, но доста по-умни от теб преди 30-40 години са измислили топлата вода, и даже са го документирали и е достъпно за всеки, а вие си крийте тайните инжектори по тайните дупки. Срамота! В 5 сайта само за Ауди, пише едни и същи неща, само вие тука сте Илон Мъск на 1.8т. Айде нема нужда. 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, ByColt написа:

Двамата с Нико, не дадохте нищо, освен празни приказки. Написах повече за Ev1 и Ev6, отколкото вие двамата заедно. Никой от вас, не сподели нито опит, нито знания. И се обзалагам че си чешите пръстите само. Боли ме Уя, какво ще пишете за напред! В спора се ражда истината, ама вие сте дървени философи. Що не напише някой от вас, с кви инжектори експериментира, с какви е карал, какви е купил? Голяма тайна е значи тая работа. Гледал бил АЕВ на 100 000...ама същите инжектори като тип, ама повече кубици... е като са същите, как искаш да видиш проблем? Влез в сайта на Бош и ще видиш, че според броя всмукателни клапани, е изчислен градуса на впръскване. Слагай инжектори каквито искаш, но доста по-умни от теб преди 30-40 години са измислили топлата вода, и даже са го документирали и е достъпно за всеки, а вие си крийте тайните инжектори по тайните дупки. Срамота! В 5 сайта само за Ауди, пише едни и същи неща, само вие тука сте Илон Мъск на 1.8т. Айде нема нужда. 

Само не знам що се нервиш? Аз като ти дадох номер, ти все едно не почна да опонираш? Та айде по-спокойно, ти си тоя дето пита, пък после: тия четох че не стават, ония не са подходящи... 

Аз ти написах номер, ела да видиш как са ми задрали буталата... Ако искаш и от лада нива си слагай дюзи, но питаш, хората ти казват,  някои от личен опит. 

И какво като са по-големи кубиците, като прословутия ъгъл за който говориш е същия? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Онуфри написа:

 

И какво като са по-големи кубиците, като прословутия ъгъл за който говориш е същия? 

Е аз нали това търся, същия ъгъл но повече кубици. То се оказва обаче, че Ev1, е с един изходящ отвор, а тези дето ние слагаме са Еv6 и са с 4 отвора. Което е достатъчна причина, да няма проблеми. Масово слагаха преди сааб ред, с които има проблем и с мисфайъри и с празен ход, но те са Еv1 и ъгъла е различен от 447(оригиналните. Стигнах до този извод и всички, които сте слагали Еv6, ме накарахте да ровя една седмица в нета, за да разбера защо нямате мисфайъри и кофти празен ход,а именно, защото Еv6, е еволюцията на Ev1. Изнервям се, щот форума в този казус, не беше полезен особенно (освен, че ме амбицира, сам да си търся отговорите и да си ги намеря). Та това е извода за мен:

Ev6 е оптималния и евоюлирал вариант на Ev1, и ъгъла при първите, не е от особенно значение. Ако греша, някой да ме поправи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах предвид, че точно в тази тема поне 4 човека са изказали мнение, пишат че със зелените(като моите) не се наблюдават аномалии, а дали ще повярваш е твоя воля. Покрай мен има 1,8т с лагерно турбо, изкара 420к.с. и 570нМ, със такъв тип дюзи, само че 630кубика, няма никакви драми до ден днешен. Със зелените познавам поне 3-ма дето карат, единия е с гт2860рс, другия е с т3 от сиера косуърт, третия е с тд05. Един не се е оплакал, а проектите са правени преди повече от 7- 8 години. Ако се разровиш из тунинг раздела ще видиш, че има и други проекти с такива дюзи( една А6-ца с Ihi VF 35 ми се върти из главата).  Та не знам какво препоръчва Бош, но ние всички си караме колите, на практика явно се оказва друго ( не оспорвам тяното мнение, изказвам своето). 

Мое лично мнение е, че пулверизацията е много по-важна от прословутия ъгъл.  Тя допринася за по-хомогенна смес. Ако погледнеш ЕV1 пръскат като спринцовка, почти на струя, а EV6 както ти писа, с 4 отвора, правят доста сериозна мъгла. 

 

Всеки сам да си преценява.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз виждам, че тенденциозно постът ми е изчезнал.

Заради такъв вид дървени философи като Бай КолЬт, доста хора спряха да споделят проектите си тук.

Аз отново да кажа, че ако същия има желание, мога да му покажа нужното, което вероятно няма да му хареса особено и със сигурност учебниците ще минат през вториката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.03.2021 г. at 8:08, Онуфри написа:

Мое лично мнение е, че пулверизацията е много по-важна от прословутия ъгъл.  Тя допринася за по-хомогенна смес. Ако погледнеш ЕV1 пръскат като спринцовка, почти на струя, а EV6 както ти писа, с 4 отвора, правят доста сериозна мъгла. 

 

Всеки сам да си преценява.......

Именно там е скрит ключа към загатката. До този извод стигнах и аз, след ровене в Бош и не само. 

На 31.03.2021 г. at 8:53, Atlantis написа:

Аз виждам, че тенденциозно постът ми е изчезнал.

Заради такъв вид дървени философи като Бай КолЬт, доста хора спряха да споделят проектите си тук.

Аз отново да кажа, че ако същия има желание, мога да му покажа нужното, което вероятно няма да му хареса особено и със сигурност учебниците ще минат през вториката.

Атлатисе, въпреки заяждането на някои от вас, аз писах че ме боли Шнура. Иначе винаги съм отворен за дискусия. Та какво искаш да покажеш? Ще ми хареса, ако е доказано, или обективно. Както виждаш, стигнах до правилния извод и без ваша помощ, и не съм дървен философ, защото говоря с факти, а ти до този момент, не. И все пак съм отворен... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги повдигам малко темата понеже от скоро и аз съм с Б5 с 1.8т АЕВ двигател. Попаднах в чуждестранен форум на едно мнение където човека споменава за дюзи 0280150420 от опелски двигател C20LET като по спецификации и дават 315cc/min on 3 bar но е 14,5 ома а стандартните на АЕВ са 12 омови та не знам дали ще има проблеми ако се заменят. Другото което виждам е че въпросните дюзи са с 4 отвора за впръскване на гориво.

 0280150420   315   14.5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих още няколко инжектора които са със същата големина като стандартните.

0280150945   306   14.5
 0280150785   315   14.5

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0280150431   346

  12.0

Тези също стават даже са и 12 ома. Гледам обаче снимки на инжекторите и някой от тези дето съм посочил са с 4 дупки а други са с 1 има ли значение това в смисъл дали тези дето са с 4 дупки ще правят по-широк конус някой може ли да каже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...