Jump to content

Къде ми ходи антифриза ?


Fotaje

Recommended Posts

Здравейте колеги , проблема е следният: 
На всеки 200 км губя около 2 пръста антифриз, отначало мислех че имам теч по маркучите, но днес като ги погледнах ... няма никъде сълзи, никъде проблеми. 
Въпросите са ми следните: 
1. Възможно ли е загубата на антифриз по охладителната система (маркучи и радиатор) да се силно изразена само тогава, когато колата загрее и има налягане за да надуе маркучите и да се отворят "ями", които на студен мотор не се виждат?
2. Колата ми вдига 90 градуса на 10-тата минута. Как това е обвързано със състоянието на охладителната система? 
3. Как , освен по нивото на маслото мога да позная дали има антифриз в двигателя ? 

Колеги, нека знаещите и можещите бутнат по едно рамо на начинаещите ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за толкова кратко ме навежда на радиаторче на парно . дигни колата на една страна и виж дали ще потече антифриз в краката на предно стоящите.

може и с пръст да пробваш или лента хартия да я вкараш в духалката която е под таблото за краката.

Редактирано от CHERVEQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 имаше ли подгрев на входящия колектор ? че на мен на ABT_то ми капеше маркуча който влиза във входящия колектор и капките отиват директно върху генерацията и се изпаряват и нямаше шанс да разбера от къде тече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сервиз могат да ти проверят антифриза за изгорели газове в него, което е показател ако има проблем с гарнитурата на главата. теста е бърз и евтин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ngoro е прав. Особено ако има газова и са хванали топлото за изпарителя от там се получава чупка в маркуча и много често се пука. Моя за 2 месеца 2 пъти се пука.

Също си виж тапата на конзолата със синия и сивия датчик. Понякога о- пръстена изпуска заради налягането. При мен сълзи но не всеки път. Като оставя колата топла пред нас и на сутринта има петно. Сълзи ми и от маркучите на изпарителя и вече съм вдигнал ръце.... Ще ги залепя със силикон накрая...

Надуването на цилиндрите също е вариант... Да се провери гарнитурата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пъти сълзи от маркуча който влиза в блока от страната на купето  ,също ако се натегне много тъй като е пластмасов и се пука и после докато го разбереш има да доливаш ......

 

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и сега ... се возих половин час градско, навън е около 15 -18 градуса, а колата на десетата минута мина 92 ... и трудно се охлади... вдигнах капака, стисках маркучите, бяха се понадули, не ги стиснах толкова лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...