Fotaje Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Здравейте колеги , проблема е следният: На всеки 200 км губя около 2 пръста антифриз, отначало мислех че имам теч по маркучите, но днес като ги погледнах ... няма никъде сълзи, никъде проблеми. Въпросите са ми следните: 1. Възможно ли е загубата на антифриз по охладителната система (маркучи и радиатор) да се силно изразена само тогава, когато колата загрее и има налягане за да надуе маркучите и да се отворят "ями", които на студен мотор не се виждат?2. Колата ми вдига 90 градуса на 10-тата минута. Как това е обвързано със състоянието на охладителната система? 3. Как , освен по нивото на маслото мога да позная дали има антифриз в двигателя ? Колеги, нека знаещите и можещите бутнат по едно рамо на начинаещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 тапите на блока може да сълзят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Като загрее хубаво, тогава я огледай. Редактирано 27 Април 2014 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) за толкова кратко ме навежда на радиаторче на парно . дигни колата на една страна и виж дали ще потече антифриз в краката на предно стоящите.може и с пръст да пробваш или лента хартия да я вкараш в духалката която е под таблото за краката. Редактирано 27 Април 2014 от CHERVEQ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 1.8 имаше ли подгрев на входящия колектор ? че на мен на ABT_то ми капеше маркуча който влиза във входящия колектор и капките отиват директно върху генерацията и се изпаряват и нямаше шанс да разбера от къде тече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
п.и.г. Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 в сервиз могат да ти проверят антифриза за изгорели газове в него, което е показател ако има проблем с гарнитурата на главата. теста е бърз и евтин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Ngoro е прав. Особено ако има газова и са хванали топлото за изпарителя от там се получава чупка в маркуча и много често се пука. Моя за 2 месеца 2 пъти се пука. Също си виж тапата на конзолата със синия и сивия датчик. Понякога о- пръстена изпуска заради налягането. При мен сълзи но не всеки път. Като оставя колата топла пред нас и на сутринта има петно. Сълзи ми и от маркучите на изпарителя и вече съм вдигнал ръце.... Ще ги залепя със силикон накрая... Надуването на цилиндрите също е вариант... Да се провери гарнитурата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Много пъти сълзи от маркуча който влиза в блока от страната на купето ,също ако се натегне много тъй като е пластмасов и се пука и после докато го разбереш има да доливаш ...... Редактирано 27 Април 2014 от strakov_m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 затова си взимаш метален фланец и си свиркаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Ако го намериш взимаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fotaje Публикувано 28 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Ето и сега ... се возих половин час градско, навън е около 15 -18 градуса, а колата на десетата минута мина 92 ... и трудно се охлади... вдигнах капака, стисках маркучите, бяха се понадули, не ги стиснах толкова лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Силно възможно е да е заминала гарнитурата на главата, аз наскоро имах такъв случай с ACE, излизаше стабилно бял дим през ауспуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване