AsK Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) Здравейте, Карам кола с код на двигателя AVG. Изгасна след като 250 км се движи без никакви проблеми. След изгасване не палеше, след по-настоятелно въртене пали все едно има недостиг на нафта и като пусна педала на газта и гасне. Развихме една дюза и пръскаше нафта, ремъка седи обтегнат, по таблото не светят някви лампи. Едвам намерих лаптоп с ВАГ КОМ и излезна грешка за клапана на горивото N109 - Open or short to ground. Подадох директно ток към този клапан от акумулатора и колата запали, защото след замерване с пробна лампа до този клапан не достига ток.Трябва да намеря това реле и прилежащия към него предпазител. От прочетеното разбрах, че проблема не е в релето, щом подгрева ми светва и гасне. Молбата ми е, ако някой има схеми, или снимки къде точно се намира въпросното реле и прилежащ към него бушон, защото цял ден се ровя и не намирам, или просто не знам как да го потърся. Разглобил съм кората под волана и съм се завирал докъдето мога да стигна, но не намирам реле. Вадя релетата и давам на контакт да видя дали светва лампата на подгрева, така го търся. Нямам аутодата, помолил съм приятели да потърсят, но ако някой има ще съм благодарен да предостави линкове, или снимки. Редактирано 1 Май 2014 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) номер 4 ,долу Редактирано 1 Май 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 На номер 4 при мен е реле с номер 202 син цвят и 3 пина, а като гледаме по сайтовете за части релето трябва да е с 4 дебели пина и 1 тънък, но утре ще го проверя пак. А за предпазители към това реле има ли инфо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) по скоро трябва да е това 202,при нашите мотор се смята че този проблем е избегнат,но нищо чудно да дефектира понякога,отвори го и проверибушон 28 в голямата бушониера дата пише клапана се захранва от коНпа,тоест може и да не е през реле Редактирано 1 Май 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Там ми празно дава го Kraftstoffpumpe и май се използва при горивна помпа при бензиновите мотори, поне така го намерих аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) предполагам не мислиш че гледам диаграма на бензинов мотор,това излиза в датата за нашата кола,няма помпа на инжекцион без реле и бушон ,не знам каква ще е тая електроника да държи такъв товар през компа,но ми е интересно да разберем от къде идва проблема,да не се прекъснал някъде кабела в снопа? Редактирано 1 Май 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) Не казвам, че гледаш, просто казвам при мен на бушониерата кво пише и че там няма бушон Утре ще пробвам пак да се завирам отдолу, аз най-много искам да открия откъде идва мизерията Редактирано 1 Май 2014 от AsK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 (Редактирано) според мен ,онова реле дето го писах горе ,дава ток на екуто в часта за помпата ,и от там отива към клапана ,тоест търсим релето което храни компа ,на снимката горе К20,демек и да има бушон ще е нещо комплексно,а отговора ти беше много общ и не разбрах за какво ми отговаряш,то било за бушона,ако ти досаждам няма да пиша повече,сори Редактирано 1 Май 2014 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 1 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Горе отговорих, че не вярвам да гледаш за бензинова кола схемите и да ми казваш кои бушони да проверя, и не досаждаш въобще, радвам се, че отделяш време да се занимаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 От сутринта се занимавах с колата, намерих прословутото реле и прилежащия му бушон, бяха в кутията с компа. За целта си скъсах нервите докато сваля рамената на чистачките, за да сваля пластмасата, която пречеше да отвия последния болт на кутията с компа. Бушона се оказа здрав, релето видимо нямаше проблем, а и като го откачих и давам на контакт спря да светка подгрева. почнах да търся по кабелите. В крайна сметка проследих кабелите и се оказа прекъснат на едно място, преправих го и колата запали. Пепи, още веднъж благодаря за отделеното време и предоставените схеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 2 Май 2014 Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Браво майсторе,да обобщим,клапана получава захранване от реле,което се намира при компа,може ли номера на релето,на кое място се беше прекъснал кабела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 2 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2014 Трицифреният номер - 219, а другите номера не ги запомних с 4 големи пина и един тънък. Само това реле е в кутията при компа с прилежащ към него 15А бушон. Кабелът беше прекъснат на около 20 см от клапана, там се е опирал в тръбичка на една от дюзите, бил е изолиран, но... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dieselserviz Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Колега, ако не си успял да оправиш колата - моят съвет е да си провериш освен тези кабелчета и състоянието на помпата, защото често се случва да има дефекти и във механичната част от помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 6 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2014 Само кабелите бяха, засега. След това 800-900 км без проблеми, дано скоро да няма, иначе мерси за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване