turbofen86 Публикувано 18 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2019 NS CUSTOM в София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 Моя го пращах в авторемонтни заводи Първомай. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2019 Аз моя при един стругар в София, на координатна машина направи резбите и щифтовете, после баланс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 Маховика е изпратен на NS custom parts в софия 170лв за разпробоване пристъргване и балансиране.Хубавото е че слагали и фиксиращите чопове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 26 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2019 На мен ми излезе 80 същата процедура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Освен от ACE става ли от други мотори на Audi 100 ? Примерно 6А или нещо друго. Отделно имам трудност с намирането на Sachs феродовия за 2.2 турбо. Има на ЛУК, но дали няма да е по зле от Закс-а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Маховика става от ABK, ABT, 1Z, 6A, ACE... от каквото намериш. Феродов от 2.5TDI или S2 coupe до 92-ра Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 (Редактирано) 29 minutes ago, Krisko_A6 said: Маховика става от ABK, ABT, 1Z, 6A, ACE... от каквото намериш. Феродов от 2.5TDI или S2 coupe до 92-ра Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Това вече е по разширено търсене.А феродовия същия ли е от 2.5тди ? 2.5тди всички мотори ли или и те до 92-ра ? Защото тая процедура мисля да я права на 1.8T quattro и се надявам да държи на 350кс. Всичко ли което е на Sachs и е с тези спецификации е еднакво и ще държи : диаметър [mm]: 240 профил на главината: 21,8x24,2-23N Естествено гледам и диска да е демферен. On 2/26/2019 at 2:18 PM, vladi said: На мен ми излезе 80 същата процедура Колега писал съм ти лично, ако може да кажеш къде да занеса моя като го взема. Редактирано 18 Март 2019 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 Марто, виж нагоре в темата съм дал номера и снимки, на правилните дискове. Има два варианта притискател за 2.2T - трябва ти този, който не е за демпферен маховик. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 18 Март 2019 Доклад Share Публикувано 18 Март 2019 57 minutes ago, Krisko_A6 said: Марто, виж нагоре в темата съм дал номера и снимки, на правилните дискове. Има два варианта притискател за 2.2T - трябва ти този, който не е за демпферен маховик. Изпратено от моят мобифон с помощта на Tapatalk Видях номерата които си дал колега.Това са номера на Audi и ми излизат всички притискатели за 2,2Т мотора като търса по този номер.Аз търса по номерата в първия пост на снимката, защото са на Закс, а доколкото знам са най-качествени.Притискателя съм го намерил по номера от първия пост на Закс за 210 лева.Проблема е намирането на феродов диск, затова ме интересуваше, стават ли други освен от 2.2Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Март 2019 Доклад Share Публикувано 20 Март 2019 Взех маховик от АЦЕ и като ги сравних с предишния ми едномасов маховик разликата е голяма.Единственото което ме притеснява е дали няма да е твърде далече от скоростите новия притискател ? Стария лежеше на периферията на маховика която е около 1см по-висока отколкото мястото където ще лежи новия притискател.Някой друг с 01x кутия да сподели как се усеща педала след конверсията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Март 2019 Доклад Share Публикувано 21 Март 2019 Като вземеш притискателя за 2.2т, го сложи върху маховика, и ги сравни със старите ти. Няма да има разлика във общата височина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Някаква идея от къде може да се вземе с2 притискател понеже в Бургас няма никъде ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Има си търговци с платени обяви във форума, там пробва ли? Пък и каквото го няма налично в магазините в Бургас, не вярвам да не може да се поръча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 19 Април 2019 Доклад Share Публикувано 19 Април 2019 On 4/17/2019 at 4:58 PM, pleomaxx said: Някаква идея от къде може да се вземе с2 притискател понеже в Бургас няма никъде ? https://www.autodoc.bg/sachs/787181 Това е колега.В България го няма, аз го купувах преди около месец и съм обиколил на всякъде.Където и да ги кажат, че го имат, но е с поръчка ще го вземат от същото място, откъдето идва и от този сайт-Германия. Дебни го няколко дена да видиш кога ще е на най-добра цена.Сайта сменя промоциите всеки ден, и преди месец го виждах за 190 беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 24 Април 2019 Доклад Share Публикувано 24 Април 2019 Притискатела е взет 195лв sachs. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 1 Май 2019 Доклад Share Публикувано 1 Май 2019 Всичко е събрано вече частите се намират лесно с изклочение на притискатела. Маховик - 50лв Престъргване и балансиране - 170лв Феродов диск - 290 Притискател - 195 Лагер - 25 Болтове за маховик и притискател 20лв Смяна на съединител - 140 Тотал 890лв В сравнение със sachs performance цената е повече от добра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Казаха ми, че на 1.8ТQ със 6 скоростна кутия имало много проблеми и можело да счупи кутията и коляновия вал? Има ли нещо такова? Колата едва ли ще е повече от 300нм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Ако става дума за напречен мотор, лично аз нямам такива наблюдения. От 2017 година карам без нищо демпферно (даже и на диска на керамиката няма пружини) и всичко си е все още там и цяло, а не е като да не се правят стартове от место... И това на 500+ коня и 550+ НМ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 А ако става въпрос за надлъжен, и аз нямам такива наблюдения Вече към 60 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodorpc Публикувано 20 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2020 Имам излишни 3 маховика от ACE ако му трябва на някой 50лв./бр. Четвъртият ще го преправям на 240мм. за пасат 1,8Т. Ако пък има сериозни желаещи мога да пусна още някой на стругар и динамичен баланс, така и така ще обикалям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Възможно ли е поставянето на пълен комплект 240мм съединител с маховик от дизел (примерно 1.9 131) на б6 1.8т bfb при положение, че оригинално е с малкия съединител? Трябва ли нещо да се преправя или е bolt on. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodorpc Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 (Редактирано) Не мога да кажа със 100% сигурност, но от изчетеното по темата съдя, че на кола с 228mm. маховик в камбаната на ск. кутия не се събира 240мм. фабричен маховик и за това се разпробива 228 милиметров. Редактирано 20 Февруари 2020 от teodorpc Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 20 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2020 Не се замислих за тази ситуация... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpyto Публикувано 22 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2020 Феродов диск с ноемр 1862 564 001 (A6 C4) също трябва да е съвместим според думите на колега, който е слагал и двата феродови. Този е с 6 пружинки. 21,8x24,2-23N https://www.avtochastionline24.bg/sachs/1216401 А6 https://www.avtochastionline24.bg/sachs/1216452 Ауди 100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване