Jump to content

Преминаване от двумасов маховик към едномасов маховик


Recommended Posts

Притискатела и феродовия  си останаха същите а смени само маховика ? И как да разбера от каква кола мога да взема твърд.Някакви мм ли се гледат или брой на дупки или др ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 127
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нa V6, на петаците и новите V8 захващането е 8-болтово и са с 240мм съединител.

По старите V8 са с 10-болтово захващане към коляновия вал и се намира по-трудно едномасов маховик за тях.

 

12062008637.jpg

 

07052009158.jpg

 

12062008640.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с джипките заваряват депферните маховици...Ама и там някой цени подминават 3500лв+ за маховик. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3500 лева ще си взема готов коплект 3 дисков съединител с олекотен маховик.За заварката ли е 3500+ лева и какъв е смисъла изобщо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3500лв. струват някой маховици на някой джипове. А заварката решава проблема на нулевия шанс за аналог с твърд маховик. Примерно тука има хора дето се мъчат да сложат твърд маховик на душегуба който си е с приличен върт.момент. Това реално си е много добър вариант. Заварка, баланс, усилен притискател и газ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С високо качество на изработката, но ако заварката е зле и "дръпне" на някъде ще стане интересно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е аз като казвам лесен вариант нямам предвид три точки как дойде и газ. Има си хора за тази работа. Щом заваряват хидротрансформаторите при рециклаж значи и това ще може. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Moля запознатите, които вече са вършили това занимание - преминаването към едномасов с комплект от С2, на 1.8ТQ A4 да кажат кой лагер трябва да се ползва - този от S2, този от ACE или този от АЕБ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Moля запознатите, които вече са вършили това занимание - преминаването към едномасов с комплект от С2, на 1.8ТQ A4 да кажат кой лагер трябва да се ползва - този от S2, този от ACE или този от АЕБ ?"

 

Ако не се лъжа лагерите са едни и същи. Аз набавих всички необходими части (комплект от S2+лагер, както и твърд маховик престърган и балансиран), но не съм го монтирал още. Засега и стария си държи, но реално аз не правя стартове, ако давам газ давам на дълго.

Редактирано от astrapower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Да ъпдейтна темата. Преминах на комплекта от S2 с маховик от 1z.

Много съм доволен. Стартовете са супер, както и колата леко живна.

Цялото удоволствие стъпи на:

Маховик 100лв

Пристъргването 100лв

Комплект съединител 410

Болтовете 10лв

Лагера 40лв

Поставянето 140лв

Общо 810 лева.

Сега обаче изобщо не се притеснявам да си давам газ от място.

Притрисания НЯМА. В диапазона 800-1400 има вибрации, които са били поемани от демфера преди, а сега се чува бучене. Преживявам факта че карам винаги над 1400 оборота на фона на кефа да си давам газ от 0.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).

Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).

Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,искам и аз да споделя впечатления,тъй като чрез тази тема разбрах за тази възможност и съм много доволен от резултата.Колата ми е А4 Б5 1.8T Quattro AJL+ чип от Брезел,като сега минах на едноюасов от ACE, престъргаха го Маднес срещу 100лв..,притискател и феродо от С2-оригинални на Закс (само в Ebay). Както споменава и колегата по-нагоре единствения проблем е,че след престъргването не ти правят дупки за фиксиращите щофтове(запазете оригиналните болтове на маховка).Резултата е много по-динамичен автомобил, по-нисък разход на гориво и леки вибрации на празен ход (почти не се усещат ).

Успех с конверсиите и не се притеснявайте да задавате въпроси.

А балансират ли го след престъргване. Може би затова после имате вибрации.

Отделно ако феродовия диск няма пружини ще имате шумове в ниските обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, варианта за замяна с комплект съединител от ACE с едномасов маховик става ли на а6 1.8т AEB ? Колата не е Quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не става Колега.

Само маховика му използваш на ACE.

А от какво ползвам феродов диск, притискател и лаер? 

Редактирано от PsIh0pAtA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...