Jump to content

Сравнение на ГИ при 1.8Т quattro


Recommended Posts

Какви тримове...та те се отнасят само за при работа на бензин,всъщност защото темата е за Ауди 1.8 Турбо,но да знаете че на много коли тримовете са различни от 0 ! Не сме намерили още информация за различните тримове при различните коли.Всъщност,защо си мислите че ОБД-то на ГИ-то се справя да корегира по тримове,протокола по който чете ГИ-то от ЕКУ-то е бавен,а колко точно отворете и вижте.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Като имах 1.8Т го карах с газов инжекцион "Стаг" и имах същите наблюдения. На бензин харчеше около 7.5 - 8 извънградско. На газ, при същата скорост, със същия маниер на каране и по същите маршрути /многократно минавани/, даваше 10 - 11. Отделно си се чувстваше разлика между газ и бензин. Кой каквото и да ми разправя, до момента не съм карал кола, която да се движи по абсолютно същия начин на газ, така както се движи на бензин. Независимо с какъв ГИ е.

Сигурно ако се направят някакви извращения, при които да почне да гори 20 на 100 извънградско, може и да върви като на бензин, но тогава се губи смисълът. На бензин винаги ги усещам по-пъргави и сякаш с по-голяма лекота.

При мен хубавото беше че поне не ми правеше никакви проблеми - нито прекъсваше, нито давеше, нито заглъхваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, mitkofitnesa написа:

Какви тримове...та те се отнасят само за при работа на бензин,всъщност защото темата е за Ауди 1.8 Турбо,но да знаете че на много коли тримовете са различни от 0 ! Не сме намерили още информация за различните тримове при различните коли.Всъщност,защо си мислите че ОБД-то на ГИ-то се справя да корегира по тримове,протокола по който чете ГИ-то от ЕКУ-то е бавен,а колко точно отворете и вижте.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Не ти е силата автомобилите,по добре се занимавай с това което разбираш.Тримовете са най важното нещо,от което могат да се съдят много различни неща за автомобила.Нямам намерение да ти изнасям лекция или обучение,но не пиши глупости за което хал хабер си нямаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-н landir,не зная по какво съдиш че не разбирам от автомобили,чак и лекции да изнасяш.Щом влизаш остро,ще ти отговоря подобаващо,отговорете ми подобаващо на въпроса на по-горната ми публикация,къде има информация за заводските тримове на всяка марка автомобил,пак да кажа като незнаещ че не са 0.Ако не вярвате погледнете различни модели автомобили след 2006-2007г.И пак да попитам пак като незнаещ с каква скорост е трансфера по ОБД на това Ауди 1.8турбо. Отговорете не на мен а на аудиторията тук,че всеки да му стане ясно в цифри а не с рекламни трикове за ОБД адаптация на ГИ.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не знам какви са тези тримове и не ме интересуват. Сега зареждам само по 20 литра. С пълна бутилка газ 45-48 литра започнах да изминавам  230-250 км при 5-6 засичания. Като наливам по 20 литра,изминавам 180 км. Необяснимо е изобщо не се правя труда да търся причината,само наливам и карам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си живее в собствения свят.Нямам намерение да му го променям.Има достатъчно инфо в нета,който желае ще намери каквото търси.Пак повтарям нямам намерение да обучавам никой!След като ми говориш за години,а не за номера на протоколи,ми е напълно ясно колко си запознат с материята!Не влизам на никой твърдо,само констатирам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, landir said:

След като ми говориш за години,а не за номера на протоколи,

Чака, чакай малко. Не беше ли ти човекът, който ми обясняваше,  че колата ми не поддържа ОБД заради годината на производство?

И когато постнах конкретен протокол ми обясняваше, че това нищо не значело?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея за какво говориш?Темата е доста обширна и едно е автомобила да има тримове,второ тип на протокол и трето системата да може да го поддържа!Тази регистрация е доста отдавна и от офиса са писали по различни теми доста хора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е господин Лекторе,вие сте бил повикан само за лекции затова преди вас друг е писал...А и забравих да кажа че наистина нищо не разбирам но на няколко човека вече свалих вашия Ланди Ренцо и монтирах друг ГИ с който се получиха нещата.Е хората не искат лекции а безпроблемен газифициран автомобил,и колкото и велики да се явявате тук сами си знаете колко автомобили не можете да оправите с вашата прехвалена система,но рекламата продава и на вас не ви пука...както казахте после друг ще пише и след вас от този никнейм.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какви са правилата на форума, но ако всеки, който пише си има персонален акаунт, а не няколко човека да ползват един, ще има по-малко недоразумения.

 

В случая обаче става въпрос и за друго - през 2012-та закарах автомобила - А4 1.8т/2000г на място в сервиза на Ботевградско, където ми беше обяснено, че за тази кола ОБД системата няма да работи. Тази "констатация" беше направена единствено на база талона на автомобила - никой не го закачи на един скенер поне.

Тогава не стана ясно и как системата за 1300лв е по-добра от системата за 1800лв (колкото струваше система с ОБД) и каква изобщо е разликата (освен ОБД-то).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите два ГИ за АJL и АЕВ струваха по 400 лв,за полото 270 лв https://bazar.bg/обява–10516891/газов-инжекцион-тамона-нов без бутилките,тръбата и маркучите. Бутилките,които взех са тороидални втора употреба 2009 г и 2011 г с евросонда за по 40 лв. Лично аз ги слагах макар,че си нямах и понятие как се прави. В кутията на кита на ГИ има схема на руски и английски език. "Нащраках" буксите, свързах тръбата и маркучите и свързах няколко проводника с поялника. След това отидох само за настройка. Дълго време карах с изключен дебитомер на 1.8Т с надуване на турбото до 1.3 бара,защото имах едно "сецване". След време разбрах че на едно скрито място съм имал пукнат маркуч и оттам мапсензора давал грешна информация. Оправих маркуча и всичко се оправи. С AJL навъртях към 40 000 км, с АЕВ КЪМ 20 000, а с полото 10 000. Вече карам с включен дебитомер и газкам яко на моменти. Вие ми говорите за ГИ на стойност 1000-1300лв

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разни екстри добавят стойност - примерно тороидална бутилка, клапани на 8мм, обд, по-голям изпарител, пълначка в до капачката на резервоара

По-интересно е когато сложиш ГИ за 1500-1800лв и не може да паднеш под 10-11 на кола с предно предване, ръчка и последно поколение 1.8т.

 

Едит: Познат наскоро си монтира сам ГИ на LPGTech. Всичко излезе около 1100лв. Тази цена е за най-високия клас компютър, който има и софтуер за Android/iOS, 6 дюзи на същия производител. Останалите части са БРЦ, тороидална бутилка, пълначка с адаптер, италиански маркучи, безжичен интерфейс за компютъра (само той е над 100лв). С нищо не е направено компромис, всичко е купувано по крайни цени, човекът за пръв виждаше ГИ.....Разходът е 10-11, а колата е 2.8 куатро, автомат.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разхода се промени от 9.2 на бензин до 10.2 на газ, това е смесено. Първото е за период от 1 година 2рото е за период от 3 години. Б5 1.8Т - АЕБ предно. Тримовете са най-важното нещо при настройка на газовата. по-конкретно така наречения MUL, ADD се нагажда по-лесно и оказва влияние основно при ниски натоварвания. И само 2 думи за скоростта на ОБД-то. Тя не е важна, тези тримове не се местят особено бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4-ката на дъщеря ми (двигател BFB, Quattro, ГИ Ланди-Ренцо) гори около 11л/100км по магистрала с темпомат сложен да поддържа скорост от 140км/ч. Т.е разхода не е мръднал през последните над 4 години и около 70 000км пробег от както е сложен ГИ. Зарежда основно на Шел и ЕКО. Може би трябва да смените газ станциите.

 

Поддържайте добрия тон в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...