Jump to content

висок разход А4 B6 131 PD


jonsana

Recommended Posts

Здравейте   колеги  имам  и     Audi   а4  131  PD имам следния  проблем    след   ремонта  на  главата   смяна  на   гуми4ки защото  така  и  иначе   е  отворена и  също    шлайфане    понеже  губеше  антифриза  и  след  този  ремонт    тези  загуби  на  антифриз  из4езнаха  но   колата  даде   голям  разход  от  обичайните    5   скочи  на  8     някакви    мнения  да  има  някой   за  проблема ми  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и   във  двата    случая    гори   градско ,извънградско   

а  за  Стойности

 са  добри  ми  казаха     вече    не знам  дали  сами   барали    разпределителната  шайба    най -  вероятно  сая  барали 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са пипали шайбата на разпределителния и са усшпяли да ти сменят главата .Ще трябва да се запише при рекордите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kолега от 5 на 8 да не казвам 10 на 100 мие нещо много при положение , 4е тази кола не е горяла поше4е от 5 и както да я карам

и колата гори не е комбинирано и при двете и в града и извън града това е извън градско и колата е предно колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става на въпрос за извънградско да ти гори 8, да съгласен съм, че е много, но за в града и особено във София дори е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това  е  извън  градско  само   главно  там  се  кара    а  във  града     всяка  кола  гори  

но  таз  кола   само  бой  е   виждала  и  колкото  да я  напъвам   не е  горяла   от  5 нагоре     а  сега   бум  8  10  направо   врътваш  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на  пълен   резервоар  докато  прелее  го  пълня   но  и  на  борд  ми  показва    почти  същото   разликата  е  че  на  борд  показва   11     а    е  10   на  резервоар 



за   по  дебелата   гарнитура   мисля  , че  ще  по4не  да  трака    или   по  трудно  да  пали   според   каква    си  сложил  дали  по -  тънка   или  по - дебела    така  мисля  аз    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата върви ли добре, някаква промяна с паленето има ли в сравнение преди ремонта

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи е на Ваг-ком и виж стойността на 4 група "Torsion Value" Ето ти една снимка да ти стане по-ясно къде да е търсиш:

camshaftVWTDIPD2.png

колега 1.1 показва а какви са стойностите и трябва да бъдат там това не е ли на колко градуса е разпределителния вал - предвърение

иначе колата пали и върви добре само дето е висок разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега почти двоен е разхода не казвам , че не може да е от това утре ще го направя на 0,5 и имам пат към София и ще я засека отново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбирам те колега, но

ти питаш:

колега 1.1 показва а какви са стойностите и трябва да бъдат...

 

и аз ти отговарям 0 или 0.5.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите трябва да са от -3 до 3. Моя съвет е да го направиш на "-1" При стойност от 0-0.5 няма да видиш много голяма разлика в разхода. Аз на моята е тествах от -2 до +2 и най-добре се държи когато е в минус.Ето тука е описана процедурата: http://www.myturbodiesel.com/wiki/camshaft-timing-torsion-value-adjustment-on-vw-and-audi-pd-tdi-engines/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...