Jump to content

Няма спирачки. Помощ!


chiquita

Recommended Posts

Колеги кажете на какво може да се дължи втвърдяването на педала на спирачките. Всички спирачни апарати са с нови гумички всичко е зачистено добре движат се прекрасно и в един прекрасен момент като се качиш да караш и натиснеш педала първия път хваща добре но при последващо отпускане и натискане отново педала се втвърдява, и след една минута някъде пак първото натискане е добре и всичко се повтаря. Някой има ли идеи от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

залагам на ваком



ако става вапрос за б4 вакома минава много близко до турбината по точно до тръбата за аспоха да не е стопена погледни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да има боклуци в спирачната течност или загуба на вакум( въздух в системата).

Редактирано от shadou2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Различаваш ли двете понятия "вакуум" и "налягане" и кое от двете къде е по спирачната система?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери ,маркуча от вакум помпата  към тенджерата за сцепвания,има клапан ,този клапан е еднопосочен,тоест трябва да можеш да засмучеш от страната на вакум помпата   ,но ако надуеш да не се пропуска въздух след клапана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами вакум помпата си работи това го установих като извадих едно от маркучетата на клапана на тенджерата и си съска. Клапана функционира коректно пропуска само в едната страна, спирачната течност е на 90% подменена и съм я подменял при обезвъздушаване което само по себе си говори че няма въздух а и педала не потъва. Другото което ми направи впечетление беше,че при обезвъздушаването на задните спирачни апарати неможах да докарам до струя да изхвърля а с 300 зора си капеха капчици незнам на какво се дължи това ако олеснявам някой с това въобще де. А споменахте някъква тръба за какво по точно става дума за да проверя и нея? Благодаря на всички много сте отзивчиви много съм Ви благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с трудното преминаване на спирачната течност не е много добре , отвори отзад и помпи (натискаш,отваряш, изтича един ход затваряш и пак). Ако не се отпуши виж дали преди кантарчето идва добро количество течност (ако е куатро в абс е клапана , моя го махнах). За да разбереш дали ти работи помпата на загасен двигател напомпи да се втвърди педала и го задръж , запали докато си го натиснал ако е ок педала трябва малко да потъне и умекне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си спирачната помпа,може да е обърнала гумичките.Тоя филм го играх преди месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога дадам съвет по темата,но имам един въпрос,колата има ли ABS или дизеловите В4 нямат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с АБС. Сега още малко ми остава да я сглобя сменям и сервото та да видим дали няма да се оправи. А какво може да се направи ако е от това кантарче чувал съм че правят мизерии но ако не работи коректно то няма да спират задните апарати а след ремонта им дисковете отзад се излъскаха, пък и дори и да не спират те мисля че няма логика да се вдърява педала лично мое разсъдение. Ако бъркам поправете ме?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип кантарчето протича,а ново е скъпо и за това го махат.Ако нямаш проблеми с него,моят съвет е да не го пипаш.То не е причина педала да става твърд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я премерете колко вакум прави помпата, един приятел аел имаше сходни симптоми, след смяна на вакум помпата всичко се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опитай да изключиш ABS-а да видиш как ще са спирачките,аз имам подобен проблем и като го изключа /имам такъв бутон/ всичко се оправя,но нямам актовен ABS.Търся причината още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

prokopoff имаш предвид да измеря вакум помпата а как мога да го направя това в смисъл тя вакум си прави но дали е достатъчен? С какъв уред да извърша манипулацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един вариант и аз да предложа ако не е помпата много вероятно е да са маркучите към спирачните апарати. Случвало ми се е не при ауди, а на друга кола, маркучите вътре да са разложени и да не преминава спирачна течност. Външно маркуча е добре не е напукан няма видима причина да е от него, но вътре  е разложен и запушен. Успех и дано скоро да отстраниш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се съгласявам за маркуч мислих си го и аз но мисля, че няма как да се вдървява педала. В смисъл може да не лови хубаво на някое от колелетата но не мисля, че може да се вдърви педала. Ако бъркам моля поправете ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

утре сутринта извади маркуча от сервото, чуеш ли всссс или шшшш значи дължи вакуум вътре,при мен го държи,дори 2 дни не бях палил колата,като направих пробата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...