Jump to content

LED крушки за фарове


koko60

Recommended Posts

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Добавих още няколко снимки, където се вижда горе-долу как изглежда лед крушката сравнена с халогенна H4 на отпечатък на стена и отсреща. Ляво (откъде шофьора) е LED, а отдясно - обикновена халогенна H4...

 

https://drive.google...Z0VIZkQxbFF1VGM

 

Признавам, че LED крушката е завъртяна леко наляво в цокъла, но резултата е брутален! Появи се отпечатъкът, който се вижда при нормален фар! Няма заслепяване, а пък има и отсичане. Жълтото от обикновената H4 не се вижда пред колата. Там е само бяло! Осъзнах (лично мое мнение), че ако не бяха изгорели рефлекторите отвътре LED-ът наистина свети по-добре от 35W ксенон! Светодиода за дългите задължително трябва да е от долната страна, за да има качествени дълги светлини, а не както на тези да е отгоре. Тези крушки, които имам трябва да се модифицират скоро, но трябва термопрограмируема вана, за да се разпоят/запоят тези диоди. Мноо сложно... Затова смятам да наглася късите, а ако ще ползвам дълги ще купувам други емитери за отдоле (а трябва и да се фрезова тялото отдолу) или за 2 минути слагам обикновените лампи.

 

Со здраве!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не свети, тока е доста по-малък. Трябва да се преправя релето за контрол на светлините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега, a къде се намира ралето (в бушониерата под чисточкатите или в краката на водача) и кой елемент трябва да подменя?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

След 2 годишно каране с крушките от албума по-горе реших да инвестирам в по-ново поколение LED крушки и сега вече се радвам освен на истински "къси", така и на реални "дълги" светодиодни светлини. Тези лампи са възможно най-близки откъм ефект с обикновените Н4 с разликата, че светят дота по-ярко. С доставката ми струваха малко над 65 лв. Почти на цената на "найтбрейкър" или както там се нарича... Прилагам реални снимки заснети по заник слънце на пласмасова плоскост изправена и подпряна с права лопата на около 2-3 метра пред колата...

 

Общ изглед на крушките:

IMG_20161229_170656.jpg

 

Само на светодиодната част от едната страна:

IMG_20161229_171121.jpg

 

 

Къси:

IMG_20161231_171202.jpg

 

 

Дълги:

IMG_20161231_171153.jpg

 

 

Братята руснаци са направили обстойно ревю "ОБЗОР" в it-spectrum.com.ua и на тези крушки, които също имат и официален сайт. Потърсете NIGHTEYE 8000lm H4...

А ако някой има интерес към старите ми безотказно работещи LED лампи с активно охлаждане с три броя едностранно разположени XML-2 емитери може да ми пише.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се справяте с монтажа на крушките във фаровете?

Най-после пристигнаха моите диодни крушки. Ето такива са на Н4 и за дългите (с двусекционни фарове съм)

s-l300.jpg и s-l300.jpg

Зачудих се как ще стане монтажа. Не мога да използвам телчетата, котио държат обикновените крушки към фара. Предполагам, че трябва да махна капаците на фаровете, понеже крушките ще стърчат назад, а и да могат да се охлаждат по-добре.

Тествах ги леко поставени във фаровете - светят много силно. Тия дни ще се заиграя с монтажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цокъла се отделя чрез завъртане обратно на часовниковата стрелка от самата крушка и само той се поставя на фара с телчетата. После мушкаш лампата отзад, завърташ по часовника и "щрак" - готово!

И аз карам със свалени капаци отзад за по-добро охлаждане. В този ред на мисли една полезна статия за LED крушките: http://www.it-spectrum.com.ua/blog/reviews/date_2016-02-25.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моите фарове съм с капаци и мисля че не е проблем. Той самия капак си има отвор за проветрение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля :-)

Само сподели всичко наред ли е и направи няолко снимки от отпечатъка на някоя стена на 2-3-5 метра отсреща (може с една LED и една халогенка за сравнение). Ако прочетеш линка, който съм пуснал малко по-горе (относно LED китайски крушки) може да си леко разочарован от написаното там, но не и от резултата, надявам се ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, относно лед крушките който не вярва си е негова работа и мнение. но аз карам от няколко месеца,  халогена и ксенона  гом. да ядат,  крушките са с драйвар и вентилатор купих ги за 140лв. с два кристала 6000 келвина  1600 -1800 лумела  еквивалент на 100 вата халоген. който го интересува да търси в интернет аз от  там ги взех. и пак казвам който не вярва си е негова работа да не се заяжда а да пробва. успех на всички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От една седмица и аз съм с led Н4 и съм много доволен.

20170219_131432.jpgimagehost

С трисекционни фарове съм и на дългите светлини се виждат жълтите линии от крушката Н3

Къси

20170227_193153.jpgwindows 7 screenshot

Дълги

20170227_193225.jpgfree image host

20170227_191959.jpgfree image host

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 4.03.2017 г. at 0:44, dekzz написа:

Цокъла се отделя чрез завъртане обратно на часовниковата стрелка от самата крушка и само той се поставя на фара с телчетата. После мушкаш лампата отзад, завърташ по часовника и "щрак" - готово!

И аз карам със свалени капаци отзад за по-добро охлаждане. В този ред на мисли една полезна статия за LED крушките: http://www.it-spectrum.com.ua/blog/reviews/date_2016-02-25.html

Като карате със свалени капачки на фаровете не влиза ли пръст? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със старите карах със затворени капаци, а те бяха с вентилатори и нямаше проблеми и в летните жеги даже. Новите са с пасивно охлаждане и въпреки, че уж имат термозащита (намаляват светенето и мощността при повишаване на температурата) не смея да затворя капаците. И без това радиаторите се нагряват прилично. Бях приготвил 40мм вентилатори 12V от компютър, но не съм ги вързал още. Знам, че ще влиза прах, но се оглеждам за някакви "прашници" дето да лягат около рефлектора отвън или около кутията на фара и да уплътнят нещата. Не знам как да процедирам... :nixweiss:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много интересен въпрос... Ако духат към фарът, то това би значело, че взимат въздух от околоното пространство и по-специално такъв от под капака на автомобила, който от своя страна освен, че е топъл е и прашен и понякога с маслени изпарения. Ако духат навън, то около вентилатора би се създало по-ниско налягане от околното и през процепите във фара/рефлектора ще се просмука въздух от околоната среда...

Всъщност ако разглеждаме фарът на 80 B4 и предположим, че в него има LED лампа с вентилатор и капака на фара е поставен, то можем да се абстрахираме от вентилационните отвори, които са пренебрежимо малки и се оказва, че въздухът вътре само се "върти" и се охлажда от стените на фара/рефлектора/капака...

Абе незнам - 2 години работеха предишните и са още здрави, а бяха с капачките...Аз лично не искам да затворя с капаците новите ЛЕД-ове, които са без вентилатор от шубе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ,би трябвало да духат навътре ,за да охлаждат крушката,но по този начин фара се пълни с пръст.

Ако пък се сложат капаците крушките ще загряват и някой казват ,че ще намалее светлината на крушките.

Който ползва LEDове да каже как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентилаторите трябва да духат на където си духат фабрично. Тяхната цел е да охлаждат радиатора за който са закрепени. Самите ледове отдават топлината на радиатора си чрез топлообмен по метал. Капаците на фара трябва да са затворени за да не се вкарва външен въздух във фара. Иначе ще се напълни с черен прах за година - две и рефлекторите няма да отразяват добре.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен при затворени капаци ще има голямо загряване и при фарове с пластмасови рефлектори не е добре.

Но пък при отворени ще се пълни с пръст.

Явно все още не са осъвършенствани тези крушки.

А при прегряване наистина ли намалява светлината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лед крушката малко трудно да прехвърли 100градуса, идеята на радиаторите е най- добра температура за самия чип, НЕ че загрява до температура коя е вредна за всичко около нея. Крушката с нажежаема жичка знаем от 5ти клас, че е много не ефективна- 95% топлина и 5% светлина. Нажежаемата жичка май се нагряваше (нажежава) до около 300гр. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...