Jump to content

При загрял двигател - От Aуспуха пуши


MMA_BS

Recommended Posts

Здравейте колеги имам проблем който незнам как да го отстраня... един казва едно друг друго и ми писна и мисля да я продам... а толкова пари съм налял в нея така идва ,че ще я подаря на някой! Проблема е следния загрява ми до 100 градуса и започва да пуши от ауспуха и то много цвета е някакъв бяло синьо не мога да го определя бие като дим от цигара сега се затопли и си пролича признака които до вчера си поддържаше  температурата на колата нормално ,а днес не ми се говори. Изляза Ли на дълъг път извън града моментално пада температурата и си я държи нормално и пушaка изчезва.ВлезHaли в града на ниски предавки и къси разстояния започва да пуши... Audi 80 B3 1.8S  PM

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло няма в антифриза антифриз супер малко на супер много километри направо мога да кажа че не губи , за гарнитура за коя гарнитура говорим на главата или на капака и по какво най точно мога да съм сигурен че е от нея как да разбера какъв ще е признака най сигурен до нея възможно ли е да е от гумички на клапаните? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да са мноог неща ..
От блокирал термостат, до издухана гарнитура (тази на цилиндровата глава, горната не те вълнува)
Сипи някакъв одеколон в казанчето, и ходи да душиш отзад ..
Предполагам ако доловиш този мирис, ще се сетиш какво е ..
И си виж термостата !
В сми не да го гледаш - провери кога и дали отваря !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да ще проверя утре с парфюма дано не замирише колко парфюм или одеколон да налея в казанчето и викаш термостата да проверя ?! И при какво положение да наливам като загрей или  преди да запаля да загрява

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E много ясно че преди да си я запалил ...
Гавни и да има - едно шишенце требе стигне :)
Термостата го проследи по маркучите кога отваря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както го описваш, според мен разход на масло от елементи в главата- гумички, водачи или клапани.....в повечето случаи са гумички. Ако са сигменти, май пуши само при начално форсиране и то малко, а не както го определяш яко дим....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата отваря точно по маркучите и по таблото ,ще гледам да сменя гумичките на клапаните таз седмица. За парфюма днеска след работа ще и налея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сложих половин шише парфюм обаче пак пушеше но изобщо не ми замериса на парфюм дали малко му е за да се усети .... казаха ми че може да е от антифриза да е тоз проблем или изпарителя на газовото да го смесва , вие колеги какво ще кажете ? !?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно при мен пушеше от  неправилен ъгъл на запалване   явно  може би ми  е палела по късно и е  държала по висока температура на двигателят  а главата беше със нови гумички  по това  време  и то само при загрял двигател го правише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама се чудя искат ми  50 лева за смяна на гумички и то ако много настоявам а за цял ремонт гарнитури шлайф и както си е реда основен на двигателя 100 лева за труд и като се къпят частите 240 лева цял а тъй за гумички ще излезе наполовина затова се чудя какво да правя ... а може да е от ъгъла на запалването последно там praha 5 пъти центровката и аз незнам вече при кой и какво да и правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш маслото си седи на едно и също място като ниво, антифризът и той не намалява и си попушва. Че карай тогава. 

Пипни с пръст в ауспуха 3-4 см навътре и направи кръгче. Опитай да го изтриеш. Ако се замаже - похапва малко масло; ако се изтрие - няма проблеми, давай газ; мазно ли е - гори и масло освен други работи.

Моята сутрин докато е по-хладно изкарва бяла пАра. Студена, топла, с парАта (за горивото) излиза и пАра :)

 

Казваш че на дълъг път не го прави. Може би защото генерацията стига работна температура и в гърнето не се кондензира вода. В града с влачене на ниски обороти и работа на място температурата на тръбите спада и водата отново започва да се образува като конденз. Изпаряването на водата докато работи двигателя предизвиква излизане на бял пушек, за който говоря. Имай предвид че на около 2 км отвътре може да се образува до 1 литър вода. Аз като тръгна по-рязко и отзадЕ съм като пожарникарски маркуч. При всяка възможност да потегля по баир нагоре използвам да тръгна по-чевръсто за да изкара голяма част от водата.

Редактирано от Andy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свали свещите и провери за промит цилиндър.Когато гумичките на клапаните за за смяна изпушва синкав дим при първоначално палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Andy  -  Масалче много малко пипа но имам течове а за водата пипа малко но не обилно защото радиатора ми е леко пукнат горно положение . Oтзад не е мазно е сухо като работи и като душа  пръска като водна пара вода както ти спомена но интересно някой път държи хубави градуси някой път вдига до 100 градуса и пуши яко но докато HE загрее  Heпуши. vit_autosofia - Значи да сваля свещите и при свалени свещи да запаля и да гледам за дим така ли ? Тя без свещи няма запали или аз не те разбрах как е метода ?

Редактирано от MMA_BS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно със свалени свещи няма да запалиш!  Свали свещите и гледай през дупките, ако трябва с фенерче, ако пуска антифриз в някой цилиндър, той ще е измит и ще лъщи, а няма да е опушен. Даже може да се кандилка антифриз в него. Няма да палиш, недей така с лошо! В това топло време може да изкарва вода от ауспуха, но не трябва да пуши. Пуши дълго време само зимата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во смени маслото,ако не спре смени и гумичките,може да се сменят без да се сваля главата,така че да си го направил и да си си решил проблема,нито са сегменти нито харчи антифриз,всичко ще ти стъпи 50,60 лв,аки си го направш сам де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще проверя в цилиндрите дали блести , а за маслото съм го сменял няма и година а гумички лично аз не съм сменял а майстора каза 50 лева труд и гумички 10 лева ама нямало смисъл вика по хубаво 240 цялостен ремонт но монтьора го съмнява да не го смесва антифриза в газовия изпарител предполагам защото не съм я изкарал нямам време затова и първо пуснах тема да видя ако мога сам да открием проблема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и мойто го смених и няма и 3 месеца и пропуши точно от маслото,то беше мобил ама попаднах на тия дето ги рафинират в луковит.така че смени го пак



а и мойто го смених и няма и 3 месеца и пропуши точно от маслото,то беше мобил ама попаднах на тия дето ги рафинират в луковит.така че смени го пак

 и на комшията астрата пушеше при загрял мотор,закарах го при мой човек каза му смени си маслото и ще се оправи и се оправи,а той се беше приготвил за обезглавяване,е ако авалиш главата ще е още по добре,ама да я надуят за спукано и да я видят за водачи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама колега на теб как ти пуши отзад черен дим и да мирише на масло защото при мен този признак изобщо го няма като обърна на газ усеща се като обърна на бензин пак се усеща чисто, а парите и пушека идва като пара водна !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се бърка,конденза който е нормален на газ,дори и на бензин  при по студено време.И горенето на масло,има ли синкав пушек може да е от масло или антифриз.Загледай кое спада по-бързо като се кара,маслото или антифриза.Черния пушек беше богага смес.Ако гори по 1-1,5лт.на 10 000k може да се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...