vit_autosofia Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 1во смени маслото,ако не спре смени и гумичките,може да се сменят без да се сваля главата,така че да си го направил и да си си решил проблема,нито са сегменти нито харчи антифриз,всичко ще ти стъпи 50,60 лв,аки си го направш сам деИ ако има разбити водачи на клапани какво правим? Първо заминават водачите на изпускателни клапани гаранция.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Проверих ауспуха днеска не е мазно а сухо черно не хаби масло значи ама днеска не пушеше изобщо........... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Колега при мен ту,пушеше ту,непушеше,смених гумичките и спря пушенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Колега....хвани мини едни 3-4000 км. така и виж маслото губи ли го? От там си прави изводи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ако го губи какъв извод ?Tо може да е от много неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) Ами,че го гори през гумичките на клапаните,или през някой маслен сигмент на някое бутало.Ако няма течове де от картера И че дори да губи масло като го харчи,а работи добре двигателя без да има шумове,доливаш и караш. Редактирано 28 Май 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Колега....хвани мини едни 3-4000 км. така и виж маслото губи ли го? От там си прави изводи.и докато ги минаваш тези 3000-4000 км. да не си помислиш че предният капак е заварен гледай щеката на маслото между временно един път съм я виждал да пали студена ама ми направи впечатление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 30 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 А да ви питам може ли да е от скапана газ която заредих два пъти от друга бензиностанция след това свърши и сложих там където по принцип зареждам и оттогава не съм я виждал да загрей и да пуши или просто не е толкова топло и аз не обикалям много или е от бензиностанциите ... ще пиша пак какво се случва по нататък като я карам по дълго из града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Не, категорично.Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 30 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Точно така прав си тази вечер повече я карах из града и пак пуши като загрява над 95 градуса и се усеща как трише не работи равномерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Това с тресенето не е добре. Свали свещите и виж дали имат черен, мазен нагар. Ако имат гори масло със сигурност. Може да е само една свещ изцапана, т.е. един цилиндър да не работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 31 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Сега се прибирам и гледам че ми харчи антифриз а няма течове ко ще рече или при загрял двигател се изпарява ли харчи а за свещите ще проверя, проверих и моното да не е заминала мембраната на подаването на бензина в дросела но нищо и няма че я сменяха скоро и за опасявах да не е от нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 1 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 Сутрин като палиш имаш ли една неравномерна работа на мотора за 2-3 секунди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 1 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2014 (Редактирано) да потриса но оборотите не мърдат а и неска гледах свещите но са добре даже много добре Редактирано 1 Юни 2014 от MMA_BS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 2 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Но да добавя най-горе на свещите дето имат скобичка за уплътняване над резбата и четирите бяха омазани като масло и някакви ситни камъчета но само там долу си бяха добре сивички се пак е на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 2 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Щом на уплътнителните пръстени има масло, най-вероятно има и по резбите явно омасляване. Ако не си обърнал внимание, развий две свещи примерно и ги виж. Ако е така, това е 100 % признак за разход на масло, а причината за това е в главата, за мен най-логично гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 2 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2014 Само горе на пръстените нат резбата надолу по резбата и на лулата няма всичко е сухо свещите са работили много добре но на всичките забелязах горе на пръстените на свещите омаслено.Викаш гумичките според теб.Майстора ми вика че някой без да разглобявам двигателя гисменяли , но той не можел и трябвало да го разглоби и по добре цял ремонт да му прави демек да не давам 50 лева а 250,ако е от тях някои в бургас добър майстор да има да ми ги смени да знаете ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 6 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2014 е какъв маистор е този ,ко са прави ,като че ли незнае ,4е трябва да задржи калапана през свеща докато поставя ку4енцата на пружината ,иначе другото е сщото и при свалена глава ,маи гледа само да ти прибере паричките ,бегаи от такива маистори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 7 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 Колеги преди малко имах малко работа по колата и забелязох когато загря до 100 градоса и си включи перката реших да и подам газ отвънка и излезе пушак при подаване на газ от това място което е оцветено в чарвен цвят на снимката ( снимката не е на моита кола - примерна снимка) имаше миризма на масло също така цвета беше синьо и това се случва само при подаване на газ.Изфорсирах колата няколко пъти за да разбера откъде идва пушака но неоспях точно да забележа , но на снимката където съм показал идваше отам някаде одоло но незнам откаде точно... също така докато я изфорсирвах слет няколко пъти и пушака изчезна но мириса не . Даиде съвет. Можели да е от антифриза защото махах маркуча които идва от мотора към парното в купето и се изля точно там антифриза но пък антифриза немирише .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 7 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 Някакви идеи колеги имате ли от какво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boby1945 Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Преди години при мене пропускаше спирачния цилиндър на сероусилителя и го пълнеше по малко със спирамна течност, когато се понапълни "прелива" през смукателната тръба в двигателя и отзад пуши белезникаво синкав дим, понеже работи и на спирачна течност. Когато свелих цилиндъра за смяна от хидроусилителя извадих 1.5 кг спирачна течност!!!??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване