guner25 Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 На газ го прави,оставя ли я студена дори и загряла се чува едно припукване.От ауспоха много ме дразни,дам ли над 1100об и няма това пукане.На бензин работи много гладко и без никакви вибрации.Свещите смених но на газ не се оправи.Трябва ли да се прави някаква центровка,или нещо друго.Доста си харчи пък не ми харесва и вървенето.По спъната е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Каква газова е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Обикновенна газова с 1 винт за газта,испарител BRC100kw. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Тоя винт трябва да е шестограм 4-ка. Имаш ли представа колко оборота е отворен? Освен това трябва да имаш и винт с накатка за подаване на газ за празния ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Не знам,не съм я пипал,нищо не съм пипал от 2011г.Тогава слагах изпарителя.Предишния беше voltranski боклук. Редактирано 27 Май 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Без пипане няма да стане, предполагам на ниски обороти не достига газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 (Редактирано) Незнам но смесено каране под 12/100км.газ не падам.Мудна си е спрямо бенц.то май няма да е като бензина,но поне да работи гладко и без припукване. Редактирано 27 Май 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Това смесеното каране е много относително. Колко разход дава като тръгнеш на дълъг път, тоя разход се засича най-точно, защото мотора работи горе долу на един режим на 5-та, без много преходни процеси, и ако се стремиш да караш с една постоянна скорост, ще имаш разход, който може да се сравнява с други хора с такива мотори. Градския разход също е много относителен. Като напълниш бутилката и почнеш да ходиш всеки ден на работа, ако отсечката е 3-4 км, ще имаш голям разход, защото ще имаш много подгреви. А друг човек, който ходи на работа, но пътува 15 км, ще има доста по-малък разход, не можеш да се сравняваш с него, защото условията са други. Но като го засечеш и кажеш тия условия, може да се определи голям ли е или нормален. Това е много показателно за настройката на газовата уредба, затова го пиша. Колата може да е мудна на газ и да гори над 20 на сто градско, но при добра настройка и подходяща плочка, да гори градско 13-14 на сто и да върви почти като на бензин. Според мене, плочката е много важна, ако тя е хубава, колата се настройва много лесно и има динамика. При лоша плочка, добра динамика, и нормален разход са несъвместими неща, и в повечето случаи се прави компромис в едната или другата посока. При лоша плочка и гърмежите са често явление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Малко of....Ники,нали щеше да правиш плочка за АБК? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ами щях, ама напоследък не ми стига времето, ти със щуцер във филтъра ли беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSXkl5gD5mQBWgtrHv5_ZVb93wlESLPcr9WDp4nuDh2qppb2s_На същото място като на снимката е,между горната част на филтърната кутия и тялото на дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 И как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) Смених две.И с двете върви но и много гори.Особено в градско.Говорим за 15-16л./100пп Колега guner25 извинявай че драскаме в темата ти,но мисля че е полезно. Редактирано 28 Май 2014 от genttogsg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 А на дълго със 120 колко е разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 При скорост 100-110 разход под 10 не съм имал.Мембраните са сменени(след месец минах и газ-анализатор),свещи,филтри също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Множко е 10 при тая скорост. Моята прави 7,5-8 при 100-110. С модерна плочка! Не знам чел ли си в една тема писах преди време, като я направих: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44157&page=6 На 117 пост съм писал.Един колега с АБК ме врънка, но ми трябва дросел и плочка която да преправя. Ако намери тия неща и направим нещо, ще ти пиша незабавно. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) Няма проблеми,важното е да си помогаме Днеска минах и газанализатор и беше много богата сместа.После врътна нещо на изпарителя и двигателя заработи много по-гладко.Но после при потегляне се получава едно гадно падане на оборотите и на празен ход го има ако натисна мн.леко педала.Първо заглахва и тогава се вдигат обороните.А да и стана още спъната ва високите обороти.Ако разходе падне ще я оставя така. Редактирано 28 Май 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 29 Май 2014 Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Не знам чел ли сиЧел съм я.Монтирах и ТАП(бг) ама нещо не се разбраха с АБК-то.Ще чакам за плочка,да знаеш!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 3 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 (Редактирано) Проблема се оправи,след като си сложих старите свещи.Уж новите бяха Champion 2електрода,струваха по 4.2лв.Постоянно нямах мощност се едно работи на 4 или 3 цилиндара.Припукваше дори гръмна на газ но добре,че беше в ауспуха.Принудих се да пробвам едноелектродните си iskra Които бях навъртял 15 000км.За газ ще сложа пак такива и задължително с един електрод. Редактирано 3 Юни 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 При скорост 100-110 разход под 10 не съм имал.Мембраните са сменени(след месец минах и газ-анализатор),свещи,филтри също.Със стандартни плочки това са му параметрите на АБК-то на газ.....На моето бях правил какви ли не настройки с АГУ слагано в Италия, грамотно направено БРЦ и те така....тва кабели, свещи, делко, дебитомер, газ-анализатор....всичко гледано.Припукването , което колегата го дразни оставам с впечатление, че е в ауспусите. Ако е това няма какво да го притеснява....така си пляка, заради по-бавното горене на газта.Проблема се оправи,след като си сложих старите свещиХубави свещи за мен са NGK и DENSO .... по принцип за предпочитане са триелектродните, според мен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 8 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Сега на тъмно забелязах,на 2 кабела за свещите как леко примигват.При работещ мотор,пипам обаче не ме хваща ток.Нормално ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Не е нормално, сменяй кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 20 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Смених кабелите,незнам дали и свещ не е избила от старите.Има промяна в работата на мотора,по пъргав е..особено в ниските до 3000 оборота никакво светене сега гледах.Марка Beru са кабелите,дали да оставя свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Сменяй ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guner25 Публикувано 20 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 (Редактирано) И аз така предполагах въпреки,че светят (чисти са) и са на 5000км. Редактирано 20 Юни 2014 от guner25 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване