Jump to content

Пропукване на празен ход


Recommended Posts

На газ го прави,оставя ли я студена дори и загряла се чува едно припукване.От ауспоха много ме дразни,дам ли над 1100об и няма това пукане.На бензин работи много гладко и без никакви вибрации.Свещите смених но на газ не се оправи.Трябва ли да се прави някаква центровка,или нещо друго.Доста си харчи пък не ми харесва и вървенето.По спъната е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя винт трябва да е шестограм 4-ка. Имаш ли представа колко оборота е отворен? Освен това трябва да имаш и винт с накатка за подаване на газ за празния ход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не знам,не съм я пипал,нищо не съм пипал от 2011г.Тогава слагах изпарителя.Предишния беше voltranski боклук.

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Незнам но смесено каране под 12/100км.газ не падам.Мудна си е спрямо бенц.то май няма да е като бензина,но поне да работи гладко и без припукване.

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това смесеното каране е много относително. Колко разход дава като тръгнеш на дълъг път, тоя разход се засича най-точно, защото мотора работи горе долу на един режим на 5-та, без много преходни процеси, и ако се стремиш да караш с една постоянна скорост, ще имаш разход, който може да се сравнява с други хора с такива мотори. Градския разход също е много относителен. Като напълниш бутилката и почнеш да ходиш всеки ден на работа, ако отсечката е 3-4 км, ще имаш голям разход, защото ще имаш много подгреви. А друг човек, който ходи на работа, но пътува 15 км, ще има доста по-малък разход, не можеш да се сравняваш с него, защото условията са други. Но като го засечеш и кажеш тия условия, може да се определи голям ли е или нормален. Това е много показателно за настройката на газовата уредба, затова го пиша. Колата може да е мудна на газ и да гори над 20 на сто градско, но при добра настройка и подходяща плочка, да гори градско 13-14 на сто и да върви почти като на бензин. Според мене, плочката е много важна, ако тя е хубава, колата се настройва много лесно и има динамика. При лоша плочка, добра динамика, и нормален разход са несъвместими неща, и в повечето случаи се прави компромис в едната или другата посока. При лоша плочка и гърмежите са често явление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSXkl5gD5mQBWgtrHv5_ZVb93wlESLPcr9WDp4nuDh2qppb2s_

На същото място като на снимката е,между горната част на филтърната кутия и тялото на дебитомера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених две.И с двете върви но и много гори.Особено в градско.Говорим за 15-16л./100

пп Колега 

guner25

 извинявай че драскаме в темата ти,но мисля че е полезно.

Редактирано от genttogsg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Множко е 10 при тая скорост. Моята прави 7,5-8 при 100-110. С модерна плочка! Не знам чел ли си в една тема писах преди време, като я направих:

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=44157&page=6

 

На 117 пост съм писал.

Един колега с АБК ме врънка, но ми трябва дросел и плочка която да преправя. Ако намери тия неща и направим нещо, ще ти пиша незабавно. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Няма проблеми,важното е да си помогаме :) Днеска минах и газанализатор и беше много богата сместа.После врътна нещо на изпарителя и двигателя заработи много по-гладко.Но после при потегляне се получава едно гадно падане на оборотите и на празен ход го има ако натисна мн.леко педала.Първо заглахва и тогава се вдигат обороните.А да и стана още спъната ва високите обороти.Ако разходе падне ще я оставя така.

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Проблема се оправи,след като си сложих старите свещи.Уж новите бяха Champion 2електрода,струваха по 4.2лв.Постоянно нямах мощност се едно работи на 4 или 3 цилиндара.Припукваше дори гръмна на газ но добре,че беше в ауспуха.Принудих се да пробвам едноелектродните си iskra Които бях навъртял 15 000км.За газ ще сложа пак такива и задължително с един електрод.

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При скорост 100-110 разход под 10 не съм имал.Мембраните са сменени(след месец минах и газ-анализатор),свещи,филтри също.

Със стандартни плочки това са му параметрите на АБК-то на газ.....На моето бях правил какви ли не настройки с АГУ слагано в Италия, грамотно направено БРЦ и те така....тва кабели, свещи, делко, дебитомер, газ-анализатор....всичко гледано.

Припукването , което колегата го дразни оставам с впечатление, че е в ауспусите. Ако е това няма какво да го притеснява....така си пляка, заради по-бавното горене на газта.

Проблема се оправи,след като си сложих старите свещи

Хубави свещи за мен са NGK и DENSO .... по принцип за предпочитане са триелектродните, според мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега на тъмно забелязах,на 2 кабела за свещите  как леко примигват.При работещ мотор,пипам обаче не ме хваща ток.Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смених кабелите,незнам дали и свещ не е избила от старите.Има промяна в работата на мотора,по пъргав е..особено в ниските до 3000 оборота никакво светене сега гледах.Марка Beru са кабелите,дали да оставя свещите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...