Jump to content

Търся тръба за климатик или решение на проблема...


Bukmop19

Recommended Posts

Това е тръбата от долната страна на климатичния радиатор... цялата работа е че в гайката резбата е прецакана и не може да се завие на радиатора. Днес обиколих сигурно 20 морги из София и нямат такава тръба, а нова струва над 250лв.... Та се чудя има ли начин резбата на гайката да се оправи или нещо подобно.... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам една ДИАВИЯ,има подобен дълъг маркуч за климатика ,но гъвкав,тоест маркуч ,ако искаш може да погледнеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да успее, щото  холендровата гайката не може да се свали, поради простата причина че тръбата е профилирана в края си, след като е поставена гайката

Варианта е да се отреже тръбата, да се смени гайката и тръбата да се завари. Ако наистина, гайката е пострадала, то и щуцера/нипел или там квото е също може да е тръгнало да си ходи!

 

пп: сега загледах гайката и ми се вижда че по навивките има алуминии! По спомен, накрайника към който се навива тази гайка е алуминиев. Почти съм убеден че проблема не е в гайката!!!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам една идея как може да се оправи.Старата гайка да се среже,но да остане частта от нея 3-4мм,която пристяга маркуча и да се вземе една обикновенна гайка или на струг направена и да се завари към тая част,която остава на маркуча и си готов.Ето набързо драснато на пейнт a154a41172fc54e6.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По резбата на гайката има остатъци от резба, която наистина е алуминиева. С едно приятелче успяхме да изкараме остатъците и май май ще може да се използва гайката,ако не... получих достатъчно решения от вас. Благодаря! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А зададе ли си въпроса откъде е този алуминий? Гайката е от желязо и трудно би се пр....ла резбата й,прецакала се е резбата на дехидратора която е алуминиева,можеш да вземеш една телена четка и да остържеш алуминия от резбата на гайката.

Редактирано от Даньо.Иван
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам от къде е алуминия и няма проблем :) Радиатора ми е за смяна и при демонтажа на тръбите от него се оказа че нещо не е наред.... и така се изяде резбата на радиатора , но това не е важно понеже имам нов радиатор :) Всичко е точно вече :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много писатели, малко читатели 

 

:flehan:  :flehan:  :flehan:

 

пп: така и така, гледам че четенето не ви е силна страна, ама все пак ше си направя труда да драсна още един ред!

 

 Радиатора НОВ, като НОВ или НОВ като употребяван е? Има разлика в присъединителните резби, при различните радиатори!

Редактирано от SinisteR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Цветна" заварка на необходимия здрав накрайник/със съответната резба и гайка/на такава тръба излиза 20.00 лева барабар с проверката за херметичност.Имам такова изпълнение на моя климатик при ретрофита към R134 и смяна на дехидрататора,като всичко си работи вече доста години.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф: Чич, не се впрягай :hilezh:  Другия Петък ще ти отмъкна Пепи за 2 часа, че последната здрава е за смяна на тампони на макферсоните и моята тъща надава вой до небесата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офф: Чич, не се впрягай :hilezh:  Другия Петък ще ти отмъкна Пепи за 2 часа, че последната здрава е за смяна на тампони на макферсоните и моята тъща надава вой до небесата :hilezh:

 

на мен Пепи реално не ми трябва, освен да отключи и заключи.... евентуално може да се върне, за да се разправя с полиция или съседи  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се, че старата дограма не я сваляш с пиротехника :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Като знам с какво е "закована" като нищо може да се наложи да ползвам услугите на форумните терористи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че колегата си е свършил работа, но може  някой друг да има същия проблем, а решението е много просто - в сервизите за климатици има специализирани метчици за оправяне на повлекли резби. Комплектите покриват всички стандарти и размери външни и вътршни резби, използвани в автомобилните климатици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...