Jump to content

Проблем с настройка на ГИ AGIS M210


Recommended Posts

Чудех се дали да се включа въпреки че не съм с вашата марка автомобил,преди време се регистрирах във форума за да намеря начин да оправя вървежа на газ на моя модифициран Мерцедес ЦЛК230 компресор.Когато бе стандартен нямаше проблем и обикновенни компоненти се справяше БРЦ-то плуг анд драйв което бе с обд.Доста информация събрах и отсях и си направих колата така и започнах да се занимавам с газ,и ще се опитам да помогна и аз.Това което съм забелязал както и колегата с 2.2 битурбо е писал е наистина подценяването на колата и надценяването на компонентите.Правилно ви е казал че със 100 лв за изпарител няма как да се получат нещата...поне не да върви чипнат автомобил до червено.Аз в момента когато дойде кола за газифициране първо искам да ме повози собственика да видя как я шофира защото вярвайте ми на всеки понятието за бързо каране е различно.Аз като се качих на магистралата и започна да карам като не падам под 200-220 и на правите достигам 250-260 и колегата гледа лаптопа излиза интересна информацийка.Та да кажа че в началото бях с Изпарител БРЦ Гениус 1500мб който го дават че захранва 140кв които са 190 кс и се справяше на заводските 193 кс,евала на БРЦ за това.След това сложих хваленият изпарител на Атикер Рс06 който е толкоз прехвален че в началото си мислех че всичко е наред но уви,наложи се да взема КМЕ голд което се държи прекрасно и няма нищо общо като изпълнение с Атикера.Всичко което ви казвам не е усещане а наблюдение на данни на осцилоскопа и картите на ГИ който също съм сменил с такъв с по-бърз процесор.Сега когато задържа 220-230 и виждам как почва да пада температурата на газта дори при КМЕ голд пък вие искате с изпарителче за 140кс да захраните турбо автомобил над 180кс.Само да кажа че когато видите 0.00 мс значи компютъра на бензин не може да измести толкова много горивната карта за да направи нужната корекция и показва 0.00 и това предава и на ГИ което се шашка.Моите времена стигат до 25 мс на бензин а на газ до 22 мс което не е проблем за бързи дюзи като Баракуда,Хана,Драгон,БРЦ.Празен ход имам на бензин 3.2 мс на газ 3.8 мс.За мен изпарител с топлообмена и дебита на КМЕ голд с бърза рейка и бърз компютър за ГИ е изискването за чипнато 1.8 турбо което ще седи на газ като на бензин.Дано съм ви бил полезен!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравей колко коня е компресора?Зимата на магистралата при бууст изпарителя е 320к  не може да смогне да стопли гаста,пада на 10г.Този атикер викаш не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 30 градуса газта вече не е изпарена и почва да се дави двигателя,ако искаш пробвай Атекера но няма хубав топлообмен.Опитах се да му направя медна серпентина вътре като на заволито но незначително се подобри.Не знам колко коня е Мерцедеса ми но си харчи а това е определящо.Буста съм го вдигнал още веднъж и има голяма моментна консумация на газ,като за целта и дюзите са ми с двоен дебит.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега казваш че моя проблем е в изпарителя. Е извинявай но нито температурата пада нито диф налягане пада под 1.1 при настроено 1.3, моя проблем е другаде

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам с икзлючен клапан на бензиновите пари, стойности там няма винаги стой на 0%.

Като го включа са около -6%

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжекторите са баракуда. Колата е с чип когато бензиновите времена станат 0.00мс колата забива муцуна няколко пъти и продължава да върви това става при буст около и над 1 бар и обороти от 4500-5000

Sent from my iPhone using Tapatalk

Когато бензиновите времена станат 0.00мс мога да огранича газовите направил съм ги на 26 мс но пак забива колата

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.00 мс значи че ЕКЮ-то не е могло да корегира сместа защото е толкова голяма разликата че излиза от зададената горивна карта,това на бензин при работа на газ.Или компютъра ГИ е много бавен и не може коректно да чете картата на инжекторните времена.Знам ли...трябва още инфо и гледане.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен 0.00мс означава че чипа е агресивен, най-малкото имам 1.3-1.4 бара пик, стоковите бензинови инжектори са малки и затова чипа е написан така че да отваря бензиновите за да могат да нахранят мотора

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което виждаш на диагностиката или на контролера на газовия инжекцион е инжекторни времена които прави ЕКЮто,т.е то дава сигнал за отваряне и затваряне на инжекторите.Може вррмето да е 20-30 до 50 мс на Газ като не че го прави,с евтини инжектори ма 15-16мс остават отворени само че показва бензиновото ЕКЮ 30мс видял съм го с очите си.Бързите инжектори като Драгон Баракуда БРЦ и т.н.стигат до 25мс и пак напълно отворени така че това което твърдиш не е така.Ако сложиш по големи инжектори времената ти падат за бензин говоря не че на газ не е същото но когато на момент е 0.00 мс означава че ЕКЮто не може да смята поради големи изменения и това е вид грешка може да си прав да седят напълно отворени но това не е ок и чипа не че е агресивен а по скоро лош.Но не искам да те убеждавам каквото и да е просто се опитах да помогна.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес правих лог на бензин. При пълно натоварване времената заковават на 21.93 ms. Интервсно ми е защо вагком отчита на празен ход времена 2мс, а тамоната 2.6мс

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен с теб,Баракудата държи до 25 мс времена и твоите на бензин щом са 21мс или ГИ-то е много бавен и не може да работи с над 20 мс което аз лично не го вярвам не че е върха ама става,а залагам на изпарителя,това е моето разсъждение.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, през тамона мога да огранича газовите дюзи до каквито аз реша времена и на 20мс съм пробвал. Проблема не е че не държи изпарителя, тя колата пресяцва няколко пъти и след това продължава да върви. Проблема е че газовото отчита поради някаква причина 0.00мс бензиново време и в този момент нещо става и колата придърпва, после си върви

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти го написах и пак ще ти напиша,при излизане от картата и невъзможна корекция бензиновото ЕКЮ се ошашква и за секунда дава 0.00мс времена,това съм го виждал не веднъж при първоначална калибровка с голями и бавни инжектори.Аз разбрах че ти си с Баракуда,те са бързи...а Тамоната зная че може да го ограничава но не е нужно и с там е предимството и само пред други ГИ ново поколение.Значи сместа се променя рязко според мен сурова газ на моменти и сместа е такава че ЕКЮто дава 0.00мс.Редовно се получава като вдигаш над 220 или държиш 200 при много от изпарителите.Дано съм ти полезен не е целта да спорим.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен че ако сложа друг изпарител нищо няма да се промени. Тоя чип вървеше на кола с фобос и меджик 3 компакт. Известен с това че му пропада налягането и нямаше проблеми...

Кажи какво да направя според теб за проба?

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз също съм сигурен че ако сложиш друг изпарител нищо няма да се промени,понеже повечето изпарители имат лош топлообмен и при сериозно натоварване газта изтива до там че идва леко сурова.За да не се набутваш само имаш ли възможност да пробваш да добавиш още един изпарител за проба,като пак ти казвам че първо се тръгва от това дали имаме нужното количество газ после дюзи дето го пускат и ГИ което да е достатъчно бързо да смята точния алгоритъм.По това което чета си с Тамона и Баракуда което става,но се съмнявам много в изпарителя затова ти наблягам на него но няма как да съм сигурен,ако погледна колата и закача Ги-то ще имам информация какво се случва.Иначе ако компа е бавен за това изпълнение с чипа може за да не го сменяш ще се направи настройка с ВагКома като гледаш и пипаш по ГИ.Бавно става но е опция пред това да се смяня Газовия Инжекцион.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...