Jump to content

A4 b5 1.8tq -съединител?


Recommended Posts

При quattro особено за стартове си трябва усилен притискател... Вече го играх един път тоя филм със S3-ката, на която след ремап-а веднага и избуксува съединителя и беше сменен със нов, но за съжаление направих грешката да сложа пак оригинален(стоков) съединител, който в последствие се предаде доста бързо. Сега вече с усиления притискател нещата стоят по доста различен начин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

@ghostdog

Колата сток е трагедия, с чип бива, но пак не е достатъчно, затова ще се засилва.

Написал съм , че ми харесва да правя стартове, иначе щях да карам със обикновен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, засилвай. Но, ако 500лв за съединтител ти се виждат много, идва друг въпрос. Къде си тръгнал да засилваш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghostdog

Колата сток е трагедия, с чип бива, но пак не е достатъчно, затова ще се засилва.

Написал съм , че ми харесва да правя стартове, иначе щях да карам със обикновен...

Сподели какъв ти е проекта за голямото засилване,каква ти е идеята,тук има много колеги,които са запознати с тази материя,ще ти дадат точни отговори на въпросите ти и съвети.Доколкото разбрах имаш познати майстори ковачи и чипачи,турбо ли ще сменяш, интеркулер,разправяй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И викаш НЕ взимайки 4ри цифрена заплата, ще извадиш едни бързи два-три пъти цената на колата за тунинг, обаче ще те гътнат 1000лв за читав съединител?

Само неприятности си навличаш, от финансов характер. Тунинга не е за мишки като мене и тебе. Рискуваш да имаш кола няколко часа и нямаш кола няколко месеца докато събереш пари да я поправиш.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги за да не правя нова тема ще ползвам тази .Сложих на А4 Б5 1.8 ТQ нов съединител Sachs Performance с олекотен твърд маховик 8.5 кг ( спрямо демферен 11.1 кг ) и усилен притискател .Всичко е ОК ,няма проблеми-единствено леки  вибрации при ускорение под 2000 оборота  .Празен ход ,ускорение над 2000 оборота  - ОК.

 

Притеснява ме друго-- това ,че педала на съединителя стана доста по твърд .Долната помпа я свалях .Спрямо p.n. 8E0 721 257 A ( Sachs - пласмасова)  трябва да е с бутало размер 22.2 мм .Търсих по голяма като диаметър долна помпа из нета , но не мога да намеря за тази кола .

 

 

 Има ли решение на този проблем ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, махаш Sachs Performance-a, друго решение няма. За да държи повече нютони един съединител или трябва да се промени фрикционният диск с такъв, който държи повече на бой - кевлар, керамика, синтер..... или трябва да се усили съединителя, за да има повече сила на натиск, това става с по-здрави пластини, което води до по-твърд педал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E Закс Перформанс предполага по усилен притискател, съответно и за това педала е по-твърд. За аматьорски цели мисля е добре :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свиква се, аз карах с такъв 2 години. Забавното е, че като се качиш на нормална кола, изкъртваш пода.  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, махаш Sachs Performance-a, друго решение няма. За да държи повече нютони един съединител или трябва да се промени фрикционният диск с такъв, който държи повече на бой - кевлар, керамика, синтер..... или трябва да се усили съединителя, за да има повече сила на натиск, това става с по-здрави пластини, което води до по-твърд педал.

Е има някакви решения за други коли ...,ама не знам колко приложимо е практически

 1) Друга вилка за съединителя ( изменение на рамото-  с по - голямо  )

 2 )  Гледах някакви серво - усилватели за съединители

 3) Друга помпа ( долна с по голямо бутало ) , скъсява се хода , но се намалява усилието

4) Друг педал на съединителя ( идеята е пак с по - голямо рамо да се натиска горната помпа  )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като търсих, не можах да намеря решение за този проблем, който да не води до смяна на притискателя. Факт е, че продадох колата с него и новият собственик го смени като мина на 240мм с S2 притискател, едномасов маховик и тн.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично като търсих, не можах да намеря решение за този проблем, който да не води до смяна на притискателя. Факт е, че продадох колата с него и новият собственик го смени като мина на 240мм с S2 притискател, едномасов маховик и тн.

В тази комбинация спрямо сток много ли е твърд съединителя и примерно А6 Ц5 с турбо от БЕХ + ремап ако случайно извади някой кон над 200кс ще държи ли съединителя на нормално каране без стартова, само с доускорения при изпреварване 60-140км/ч примерно?

 

ПС: Ориентировъчно в около 1000 лв. мога ли да се вместя? /труд с част/

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% ще държи на К03-ка, този сетъп държи на GT3071. Притискателят е за оригинално вграждане, няма да е твърд, ако това питаш.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се вместиш в този бюджет. 
Маховик (1Z,АCE и т.н.) - към 50лв.

Притискател + феродо от S2 - 600 лв.
Лагер(изключващ) от 1.8T  - към 30-40 лв.
6бр. болта за маховика - 6лв.  (номер на болтовете  N 902 061 03)

Леко престъргване на маховика до 240мм. на стругар - пазарлък  :hilezh: 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу, много му се е вдигнала цената на комплекта, едно време беше доста по-евтин.

Явно последно време е търсена стока.

Или пък са се увеличи S2-ките по пътищата  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви. Ще карам докато издаде багажа и ще пиша, ако може да ударите едно рамо с частите или да ме насочите за читав майстор като му дойде реда ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стругар мога да ти помогна. Трябва ти маховик от 2.0 16в или някакъв дизел, май 1з, за него не съм сигурен. Мога да ти изровя парт номерата на комплекта, ако ги нямаш. Нови оригинални болтове и си ти. Аз лично майстори/механици, не смея да препоръчвам.

 

Ето ги парт номерата, лагер - оригинален за твоята кола.

Притискател - 3082 919 001
Феродо - 1862 625 001
Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...